Mä väsyin tähän tullauksen väsytysleikkiin. Tullin aspas ohjattiin olemaan yhteydessä FedExiin. No siellä sähköposti lienee pannassa, mutta kalliista aspasta autettiin. Eli Tullin ohjeilla olisi päässyt eteenpäin muuten, mutta mrn-numerossa on isoja kirjaimia, jotka tietenki täytyy kirjottaa pieninä
FedExille kuitenki jotain positiivistaki, kun lupasivat hoitaa tullauksen ilmaseks jos en saa sitä läpi.
Eli 6.1. paketti noudettu Neolta
14.1. Brexit-raja selätetty ja paketti Hollannissa
18.1. Turkuun
Ja tänään 19.2. tullauslaput toimitettu eli kai ne vielä tän kuun aikana saa paikalleen.
Toisaalta olis tehny mieli käydä tuo sähköpostiväsytyskeskustelu loppuun saakka. Et koska ne olis palauttanu paketin tms, olis saanu nostaa paskamyrskyn kun mailit on todisteena, et kaipaan pakettia ja olen yrittänyt asiaa edistää
FedExin aspa kyl selitti, et härdelli johtuu nimenomaan Tullin päästä, kun Brexit pisti homman sekasi, mut en sit tiä. Oli kenen syy tahansa, mut kyl noi kuriirit ensimmäisenä homman ryssi kun paketti elää pimennossa eikä helpolla edes pääse tullaan, ellei ite kysele perään.
Ai niin. Se FedExin 17 snt/min palvelunumero oliki alv0%...