99 Turbo projekti (pikku päivityksiä 9/2009)
hyvin siellä kävi, ei muuta vikaa kuin käsijarru.ng900aero kirjoitti:Kuinkas kävi katsastuksessa?
säädin palat vahingossa liian kauas eikä kässäri pitäny kunnolla.
käytin tuossa satuloita irti ja samalla vaihdettiin pääsylinteriin uudet kumit.. huomenna käytän jälkitarkastuksessa.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Jos mua tarkoitit niin releet saa olla puolestani näkyvillä,mutta ammattitaitoa en tosta kuvasta löydä.gls kirjoitti:ei kun sen ettei pumppu pyöri jos sattuu huitasemaan metsähallituksen puolelle ja auto syttyy.Suppari kirjoitti:Tuo siis varmistaa auton palamisengls kirjoitti:nyt on varmistusrele kytketty:
ei mikään kaunis asennus mutta hyvin ja ammattitaidolla tehty ja TOIMII!
niin ja releille on tulossa rosterinen kotelo johon ne saadaan piiloon..(releiden esilläolo tuntuu häiritsevän erästä kirjoittajaa)
nurkissa pyörii rosteripeltiä josta saa tehtyä kaikkea muutakin mukavaa..sen nimittäin saa kiillotettua peilikirkkaaksi huopalaikalla.
nyt on huomiselle katsastusaika klo 15:30. kahtotaan miten käy..
Ennen tehtiin erivärisistä saman paksuisista johdotukset,nykyään saman värisistä ja eripaksuuksista...
Tiesitkö että on olemassa myös relesokkeleita,ei tarvitsisi puljata noilla karvaliitoksilla.
onnittelut! ja vielä on hienoja kelejä kruisailla!gls kirjoitti:hyvin siellä kävi, ei muuta vikaa kuin käsijarru.ng900aero kirjoitti:Kuinkas kävi katsastuksessa?
säädin palat vahingossa liian kauas eikä kässäri pitäny kunnolla.
käytin tuossa satuloita irti ja samalla vaihdettiin pääsylinteriin uudet kumit.. huomenna käytän jälkitarkastuksessa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
kilpiähän ei vielä saatu, koska kässärin takia tuli hylky. huomen aamulla vien tuon uudestaan näytille..lucaf kirjoitti:onnittelut! ja vielä on hienoja kelejä kruisailla!gls kirjoitti:hyvin siellä kävi, ei muuta vikaa kuin käsijarru.ng900aero kirjoitti:Kuinkas kävi katsastuksessa?
säädin palat vahingossa liian kauas eikä kässäri pitäny kunnolla.
käytin tuossa satuloita irti ja samalla vaihdettiin pääsylinteriin uudet kumit.. huomenna käytän jälkitarkastuksessa.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
tuo ei ole TSI volkkari vaan 99 Turbo.Suppari kirjoitti:Vianhaku ERITTÄIN rektumista kun TSI miehet lyöneet joka paikkaan punaista ja mustaa..petromies kirjoitti:Jospa nuo johdot on eripaksuidet kun niissä kulkee eri amppeerimäärät. Tärkeämpihän se johdon oikea paksuus on kuin väri, sillä eihän värillä niin väliä ole kunhan on punainen....
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
onnittelut
Hyvä suoritus, onhan toki noita kilpiä jo jännityksellä odoteltu ja rakentamisen vaiheita seurattu. Nyt on varmaan jotenkin ontto olo ja uutta rojektia pitäisi saada vai kuinka? Tulehan näyttämään turpsia niin tehdään tiukka vertailu minun 99gls:n kanssa.
Hieno juttu kertakaikkiaan!
Step on it, mutta maltilla, t. TN
Hieno juttu kertakaikkiaan!
Step on it, mutta maltilla, t. TN
Jep, turvallista matkaa.dq kirjoitti:No niin, turvallista matkaa ja malttia hienolla autolla ajellessa.
Viimeksi muokannut hewidero, La Loka 14, 2006 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696