NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Tjaa, en nyt öljyjen väreistä tiedä, mutta eikös tuohon kuulu kuitenkin se vanhempi eli Power Steering Fluid 4634?
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
En tiä yhtää ja ohjekirjaki on autossa. Ja auto on edelleen parkkiksella keskellä ei mitään. Onneks jätin niin päin, et öljyvana valuu auton alle, niin ei ihmiset näe vaivaa siitä...
Kieltämättä niskakarvat nousi pystyyn, ku öljyjen vaihdon jälkeen pääsi vain 100km, mutta kai siinä pumpus tuli sit vain kilometrit täyteen.
Tommonen purkki mulle myytiin

http://www.eeuroparts.com/Parts/51188/P ... -93160548/
Ja ihan oikeaa se ainaki noiden sivujen mukaan on. Minä en edes kyseenalaistanut öljyjen sopivuutta, koska ostin litkut "luotettavasta puljusta". Motonetis pitääki olla ohjekirja mukana ku asioi. Siksi mä en siä käykkää.
Meinasin jo lähteä hakemaan autoa lievänä ylikuormana kolkin kanssa, mutta onneksi Turkua vihaavat tamperelaiset eivät olekkaan niin ilkeitä kuin voisi olettaa. Eli suuri kiitos sinne!
Halvinta olis ollu edelleenki tuo korjata tien päällä, mutta mun tuurilla ihan varmasti on pultti poikki ja ohjaustehostimen letku korkkaa ku sitä 20 vuotta paikallaan ollutta letkua repii irti yms. Ja sit kuitenki haetaan se traileri. Ja ku opiskelijakortis on edelleen leimaa, niin halvallahan VR kuskaa mut noutamaan valmiiks korjattua autoa
Mutmut, melkein jäi pjv:nkin panostus kiittämättä. Eli potkuissa hän pääsi taas harjottelemaan katon kalibrointia. Viimeksi minä käskin oikaisemaan protokollassa, eli takakonttia ei tarkistettu tavaroiden osalta. Niinhän siinä sitten kävi, että oli 10 litran tonkka lasinpesunestettä katon edessä, ja katto kalibroitiin arvoille, jolla se jäi vähä liian ylös avattaessa ja tonneau cover painoi sen alas... Ei se sinänsä vaikuttanu toimitaan, mutta muutenkin jo koko katon heikoimmalla lenkillä tehtiin ylimääräistä työtä, niin kivahan se oli korjata.

Pitkä lista lukuja, joita huhujen mukaan useimmat merkkiliikkeet eivät osaa käsitellä, vaikka ohjeet on ihan jokaista napin painallusta myöten...

Katottiin myös mittanauhalla päällekkäisten toimintojen raja-arvot, jokka oli yhtä lukuunottamatta kondikses. Katto kuitenki toimii, joten mitään asialle ei tehty. Eli muutamissa tilanteissahan katto tekee kahta eri asiaa yhtä aikaa, ja niitten alotushetkille määritetään hetki ihan vain mittaamalla oikea kohta. Se, mikä oli pielessä, on c-pilarien läpysköjen ohjaus. Tai ainaki niin oletan, ku en sille toiminnolle kohdalle muuta selitystä keksiny. Eli ihan sama, jos mulla nyt sitte tonneau cover nousee 5 cm ylemmäs läpät auki kuin mitä ohjearvo on...
Kieltämättä niskakarvat nousi pystyyn, ku öljyjen vaihdon jälkeen pääsi vain 100km, mutta kai siinä pumpus tuli sit vain kilometrit täyteen.
Tommonen purkki mulle myytiin

http://www.eeuroparts.com/Parts/51188/P ... -93160548/
Ja ihan oikeaa se ainaki noiden sivujen mukaan on. Minä en edes kyseenalaistanut öljyjen sopivuutta, koska ostin litkut "luotettavasta puljusta". Motonetis pitääki olla ohjekirja mukana ku asioi. Siksi mä en siä käykkää.
Meinasin jo lähteä hakemaan autoa lievänä ylikuormana kolkin kanssa, mutta onneksi Turkua vihaavat tamperelaiset eivät olekkaan niin ilkeitä kuin voisi olettaa. Eli suuri kiitos sinne!
Halvinta olis ollu edelleenki tuo korjata tien päällä, mutta mun tuurilla ihan varmasti on pultti poikki ja ohjaustehostimen letku korkkaa ku sitä 20 vuotta paikallaan ollutta letkua repii irti yms. Ja sit kuitenki haetaan se traileri. Ja ku opiskelijakortis on edelleen leimaa, niin halvallahan VR kuskaa mut noutamaan valmiiks korjattua autoa

Mutmut, melkein jäi pjv:nkin panostus kiittämättä. Eli potkuissa hän pääsi taas harjottelemaan katon kalibrointia. Viimeksi minä käskin oikaisemaan protokollassa, eli takakonttia ei tarkistettu tavaroiden osalta. Niinhän siinä sitten kävi, että oli 10 litran tonkka lasinpesunestettä katon edessä, ja katto kalibroitiin arvoille, jolla se jäi vähä liian ylös avattaessa ja tonneau cover painoi sen alas... Ei se sinänsä vaikuttanu toimitaan, mutta muutenkin jo koko katon heikoimmalla lenkillä tehtiin ylimääräistä työtä, niin kivahan se oli korjata.

Pitkä lista lukuja, joita huhujen mukaan useimmat merkkiliikkeet eivät osaa käsitellä, vaikka ohjeet on ihan jokaista napin painallusta myöten...

Katottiin myös mittanauhalla päällekkäisten toimintojen raja-arvot, jokka oli yhtä lukuunottamatta kondikses. Katto kuitenki toimii, joten mitään asialle ei tehty. Eli muutamissa tilanteissahan katto tekee kahta eri asiaa yhtä aikaa, ja niitten alotushetkille määritetään hetki ihan vain mittaamalla oikea kohta. Se, mikä oli pielessä, on c-pilarien läpysköjen ohjaus. Tai ainaki niin oletan, ku en sille toiminnolle kohdalle muuta selitystä keksiny. Eli ihan sama, jos mulla nyt sitte tonneau cover nousee 5 cm ylemmäs läpät auki kuin mitä ohjearvo on...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Heh, odotan innolla koska päästään niihin mekaanisiin säätöihin perehtymään, eikä vaan leikitä tekillä. 
Tuo '97-on 9000, '95-on 900 conv., '97-on 900 hatch on kyllä mielenkiintoisesti ilmaistu, koska siinä vanhemman tölkin kyljessä taas lukee että menee M97 saakka (ja cabbe M95). Lisäksi siinä on mainittu valmistenumerot... eli öljy ilmeisesti vaihtunut kesken mallivuoden. Vielä kiinnostavampaa on se, että cabbessa muutos on tehty pari vuotta aiemmin.
Tossa (jos on oikein kopioitu tölkin kyljestä) on ne numerot: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=12&t=15866

Tuo '97-on 9000, '95-on 900 conv., '97-on 900 hatch on kyllä mielenkiintoisesti ilmaistu, koska siinä vanhemman tölkin kyljessä taas lukee että menee M97 saakka (ja cabbe M95). Lisäksi siinä on mainittu valmistenumerot... eli öljy ilmeisesti vaihtunut kesken mallivuoden. Vielä kiinnostavampaa on se, että cabbessa muutos on tehty pari vuotta aiemmin.
Tossa (jos on oikein kopioitu tölkin kyljestä) on ne numerot: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=12&t=15866
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Nää on taas näitä korkeamman matematiikan juttuja. Samoja pumppuja ne kaikki on, niin miksei kaikis voi olla samat litkut. Vähä niinku polttimoita on iso liuta. Miks hemmetis ei vain ole ykslankaset ja kakslankaset
Tarjooks sä pjv asennuskaljat, niin katotaan katon mekanikka kuntoon.
Jos alotetaan helpoimmasta eli tonnea coverista (helpoin oletuksella, että sehän on vain saranoitu luukku). Sehän laskee perästä liian alas ja vetää tiivisteen lyttyyn. Tai sitte takakontti on liian edes
Sit se sivus oleva kattokoneisto pitäs kans mitata, et onko se sivus vai sivuilla olevat paneelit pieles. Vai vähä molemmat
Joku laitilalainen juoppo noiki varmaa krapulassa koonnu ja säätäny.
Kerranhan mä sitä jo mekaanisesti säädinki, ku lyhensin kumistopparia kargin pihas. Nopea ja toimiva rane.

Tarjooks sä pjv asennuskaljat, niin katotaan katon mekanikka kuntoon.



Kerranhan mä sitä jo mekaanisesti säädinki, ku lyhensin kumistopparia kargin pihas. Nopea ja toimiva rane.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Ei ole ihan elementissään
Harmittaa kaikkien merkkiuskollisten puolesta tämä kolahdus imagolle




900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
JP_Vette kirjoitti:Meinasin jo lähteä hakemaan autoa lievänä ylikuormana kolkin kanssa, mutta onneksi Turkua vihaavat tamperelaiset eivät olekkaan niin ilkeitä kuin voisi olettaa. Eli suuri kiitos sinne!

Ehkä tämä nyt tämän kerran sallitaan kun ei ihan joka niemeen ja notkoon ole noita autonkuljetustonnareitakaan Suomessa...JP_Vette kirjoitti:Ei ole ihan elementissäänHarmittaa kaikkien merkkiuskollisten puolesta tämä kolahdus imagolle
![]()

#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Kiitoksia Tampereen suunnalle! Löytyi käytetty tehostajan pumppu ihan kilpailukykyiseen hintaan (~15 % uuden hinnasta) ja auto tuli kuntoon. Coltin ja vesa67:n yhteistyö varaosien suhteen ja auttaminen nopealla aikataululla on jotain, mistä pitää nostaa hattua!
Siinä se pumppu pumppaa. Eikä falskaa vajaa 200 km ajon jälkeen yhtää öljyä, vaikka on otettu 230 tkm ajetusta purkuautosta. Ja omahan hajos 170 tkm kohdalla...


Kotimatkalla laiskuuskin iski ja lopulta vähän jopa kylmä hiki, ku noi Saabin bensapumput on mitä on. Mut pääsin viimeset 15 km haluamalleni huoltoasemalle, eikä taas porsinu.

Muutenhan elämä tän kans on lähinnä sitten tätä, tosin nyt poikkeuksellisesti katto kiinni

Siinä se pumppu pumppaa. Eikä falskaa vajaa 200 km ajon jälkeen yhtää öljyä, vaikka on otettu 230 tkm ajetusta purkuautosta. Ja omahan hajos 170 tkm kohdalla...


Kotimatkalla laiskuuskin iski ja lopulta vähän jopa kylmä hiki, ku noi Saabin bensapumput on mitä on. Mut pääsin viimeset 15 km haluamalleni huoltoasemalle, eikä taas porsinu.

Muutenhan elämä tän kans on lähinnä sitten tätä, tosin nyt poikkeuksellisesti katto kiinni


900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Täällä on yhteiselo Cabben kanssa ollut onneksi lähinnä tuota viimeisessä kuvassa esiintyvää eli mutkaista tietä näkemättömiin.
Pyytäisin apua toisilta cabbe-miehiltä. Miten teillä on nuo takakylkien sisäverhoilut kiinnitetty? Mulla oli ostaessa ne kartanlukuvalot irtonaisena hanskiksessa ja kummastelin niitä mustia muovitulppia siinä takana. Tuleeko niihin jotkut ruuvit kiinni?
Vaatimattomilla orggispopeillakin nuo takaverhoukset rämisee ja sehän haittaa ikävästi muuten niin mukavaa ajelua.
Paljon on sellaista pikkuhifistelyä, mitä pitäis tehdä mm. just noi kartanlukuvalot, jotka on selkeesti kärvähtänyt jossain vaiheessa. Samaten kiinnikkeitä puuttuu sieltä täältä mm. kynnyspeltien muovit oli parilla klipsulla kiinni. Onkohan noita saatavissa jostain motonetistä?!

Pyytäisin apua toisilta cabbe-miehiltä. Miten teillä on nuo takakylkien sisäverhoilut kiinnitetty? Mulla oli ostaessa ne kartanlukuvalot irtonaisena hanskiksessa ja kummastelin niitä mustia muovitulppia siinä takana. Tuleeko niihin jotkut ruuvit kiinni?
Vaatimattomilla orggispopeillakin nuo takaverhoukset rämisee ja sehän haittaa ikävästi muuten niin mukavaa ajelua.

Paljon on sellaista pikkuhifistelyä, mitä pitäis tehdä mm. just noi kartanlukuvalot, jotka on selkeesti kärvähtänyt jossain vaiheessa. Samaten kiinnikkeitä puuttuu sieltä täältä mm. kynnyspeltien muovit oli parilla klipsulla kiinni. Onkohan noita saatavissa jostain motonetistä?!
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Takaverhoilut irtoaa aika helposti. Alareuna on 3 muoviruuvilla kiinni, takareunassa on muoviruuvi ja torx (tai pari), edessä ylhäällä on semmonen muovinen läppä minkä takana on torx ja lisäksi se on yläreunastaan jostain takasivuikkunan kohdilta semmosella nastallisella muovipalalla pellissä kiinni (tarttee nostaa).
Jos ottaa ensin takapenkin istuinosan irti ja avaa takaikkunan ja nostaa kattokotelon kannen pystyyn, niin ton verhoilupalan saa irrotettua. Takapenkin selkänoja on myös hyvä avata, jotta sitä voi käännellä tarvittaessa pois tieltä. Etuturvavyö pitää myös irrottaa lattiasta, että sen verhoilupalan saa kokonaan irti autosta. Verhoilua kannattaa ensin nostaa etureunasta jonkin verran ja sitten ujuttaa se takaosa kattomekanismin alta pois. Voimaa eikä notkeuttakaan tarttee kauheesti tossa hommassa
Kynnysmuovien kiinnikkeitä sai ainaskin takavuosina vielä merkkiliikkeestä.
Jos ottaa ensin takapenkin istuinosan irti ja avaa takaikkunan ja nostaa kattokotelon kannen pystyyn, niin ton verhoilupalan saa irrotettua. Takapenkin selkänoja on myös hyvä avata, jotta sitä voi käännellä tarvittaessa pois tieltä. Etuturvavyö pitää myös irrottaa lattiasta, että sen verhoilupalan saa kokonaan irti autosta. Verhoilua kannattaa ensin nostaa etureunasta jonkin verran ja sitten ujuttaa se takaosa kattomekanismin alta pois. Voimaa eikä notkeuttakaan tarttee kauheesti tossa hommassa

Kynnysmuovien kiinnikkeitä sai ainaskin takavuosina vielä merkkiliikkeestä.
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Ok, kiitos. No jos oletetaan, etten halua purkaa sivumuoveja niin onko ne jotenkin siitä keskeltä kiinni pellissä? Siitähän se kaiuttimen vierestä se muovi rämisee.. 

NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Ei oo keskeltä kii, ainoastaan reunoilta.
Tuolta löytyy kuviaki (ja paneelien irrotusohjeet)
http://www.saablink.net/forum/customizi ... /48526.htm
http://www.particlesalad.com/saab/
Hifismin kannaltahan parasta olisi kytkeä takakaiuttimet pois käytöstä, mutta nyt ei varmaan sitä haluta
Ja ne lukuvalot vain painetaan paikalleen. Tosin johdot voi olla jossain pitkällä alhaalla… Eli jossei ole hollilla, niin pitää irrottaa sivupaneeli. Ne on sitte helppo myös rikkoa, eli pistä kerrasta laadukkaat polttimot niihin, niin ei tartte joka kuukausi availla
Muutenhan toi avon ruuvaus on kivaa. Katto auki, etupenkit eteen ja on todella hyvin tilaa. Sama pätee myös sisätilojen siivoukseen. Ja takalasiki on helppo pestä, ku ajaa pystyyn
Tuolta löytyy kuviaki (ja paneelien irrotusohjeet)
http://www.saablink.net/forum/customizi ... /48526.htm
http://www.particlesalad.com/saab/
Hifismin kannaltahan parasta olisi kytkeä takakaiuttimet pois käytöstä, mutta nyt ei varmaan sitä haluta

Ja ne lukuvalot vain painetaan paikalleen. Tosin johdot voi olla jossain pitkällä alhaalla… Eli jossei ole hollilla, niin pitää irrottaa sivupaneeli. Ne on sitte helppo myös rikkoa, eli pistä kerrasta laadukkaat polttimot niihin, niin ei tartte joka kuukausi availla

Muutenhan toi avon ruuvaus on kivaa. Katto auki, etupenkit eteen ja on todella hyvin tilaa. Sama pätee myös sisätilojen siivoukseen. Ja takalasiki on helppo pestä, ku ajaa pystyyn

900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Joo, hifismillä ei ole nyt sijaa..
ei tuo muutenkaan ole niin häävi kuuntelutila, että kannattaisi oikeasi ruveta upottamaan rahaa, rupee vielä kiinnostaa varkaitakin..
tarkoitus olis asennella ehkä Blaukkarin jälkiasennusmankka tuohon orggiksen tilalle, jos saa aikaiseksi. Samaten voisi kurkata etuoviin, todennäköisesti siellä ei ole kajareita, mutta jos on johdot niin voisihan sinne jotkut halvat ämyrit pujottaa..
Kiitos, sieltähän löytyi oikeinkin hyvät ohjeet ja kuvat.


tarkoitus olis asennella ehkä Blaukkarin jälkiasennusmankka tuohon orggiksen tilalle, jos saa aikaiseksi. Samaten voisi kurkata etuoviin, todennäköisesti siellä ei ole kajareita, mutta jos on johdot niin voisihan sinne jotkut halvat ämyrit pujottaa..
Kiitos, sieltähän löytyi oikeinkin hyvät ohjeet ja kuvat.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Ei oo siellä mun vanhan Caben etuovissa kajareita.
Johdot saattaa olla, mutta vaikka olisikin, niin lienee helpompi vetää suoraan mankalta uudet.
Johdot saattaa olla, mutta vaikka olisikin, niin lienee helpompi vetää suoraan mankalta uudet.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Mulla on tosi vahva MuTu siitä, että vasta my96 tai my97 tuli valmiit johdot oviin. Näis ekois piti olla kaiuttimet, että tulee kaapelikki, eikä siinä varustetaso auta. Viimesis sit oli poppivarusteista riippumatta johdot valmiina.
Ei sinänsä liity aiheeseen, mutta näin etukäteisinfona… Ja omassani ei ole kaapeleita valmiina (varustetaso SE). Josta tuliki mieleen, et pitää varmaan kysellä Hifikonexista, et misä mun kaiuttimet on, jokka maksoinki jo kuukaisi sitte.
Ei sinänsä liity aiheeseen, mutta näin etukäteisinfona… Ja omassani ei ole kaapeleita valmiina (varustetaso SE). Josta tuliki mieleen, et pitää varmaan kysellä Hifikonexista, et misä mun kaiuttimet on, jokka maksoinki jo kuukaisi sitte.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Olikos tämä cabbe aamulla poliisiaseman edessä parkissa?