päässä oleva sekuntikello ja silmä joka seuraa nopeusmittaria kertoo myös selvästä erosta.Jokke A kirjoitti:Kannattaa kellon kanssa katsoa seuraavalla kerralla koeajaessasi. Vanhan turbon potku huijaa persdynoa aika tehokkaasti.gls kirjoitti:kun oon tätä nykyä Aineella työharjottelussa niin kävin tuossa koeajolla vuoden 2000 9-5 2,3 turbolla, oli ihan miellyttävän tuntoinen pirssi mutta...yllätys oli että 99 lähtee pers tuntumalta paljon pirteämmin 1, 2 ja kolmos vaihteilla!kyllähän 9-5:essä moottori kuullosti naukaisevan mukavasti 5000 rpm:ään mutta ei siinä ole lähellekkään samanlaita ahtopainepotkua...
![]()
tietysti 99:n keveys tekee osansa, eikä tuolla 9-5:llä voinut edes vaihtaa yhtä nopeasti kuin 99:llä..
tuolla on myös liikennevaloista lähdettäessä voitettu reilusti kaverin kuulemma yli 170 heppainen C-mallin turbodiesel mersu, ja useita muita dynolapulla nopeita laitteita...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)