Sivu 16/16

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: Su Huhti 26, 2015 15:19
Kirjoittaja Arski1
Okei :D Täytyy kattella jos löytyis.

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: Ma Huhti 27, 2015 19:38
Kirjoittaja Arski1
Kuva

Nyt on sitte kunnon renkaat alla, Tänään tuli soittoa että Dunlopit pyöräytetty renkaille ja valmiina rengasliikkeessä. Samantien siitä sitte töitten jälkeen hakemaan ja asentelemaan alle. Yllättävän hyvät, ei pidä juuri mitään meteliä hyttiin! eikä mielestäni pahan hintasetkaan.

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: Pe Touko 01, 2015 22:00
Kirjoittaja Arski1
Bensansuodatin vaihdettu, oli kyl sellanen homma ettei mielellää toista kertaa tee. :lol:

http://i.imgur.com/yU9QKGl.jpg

Tuo siis CRCn jäljiltä, pannan kiinnitysruuvi pyöristynyt, täysin ruostunut, Jne. meni hetki saada auki. Kun uuden suodattimen löin kiinni ja starttas ni kuulus vaa bensan suihkuavan auton alla joten virrat kiinni. Huomasin että lähtevästä letkusta oli liittimen nipan kohtaa tullut viilto/reikä kiinnittäessä... Siitä sitten johto irti nipasta ja poikki ja takas liittimeen. en saanu letkua täysin nipan päälle joten täytyy tarkkailla jos alkaa vuotamaan. Samat vanhat tiivisteet tuli käytettyä kun mitään ei uuden suodattimen mukana ees tullut. tais olla orikinellit jossa oli ne kumirenkaat prikan sisässä.

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: Ma Touko 11, 2015 16:57
Kirjoittaja Arski1
Kytkimenvaihtokeikka peruuntui viime viikonlopulla, Kertokaas Turun seudun tietävät kuka laittaa uuden halvimmalla? :D

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: Ma Touko 11, 2015 17:01
Kirjoittaja nalleolut
jos meinaat laittaa kaikki uutta kytkin puolelle ni vaikka heti raumalla

tuot mukana pari koppaa nalleolutta ni eiköhän se aamuun mennessä ehkä ole takas maantiellä.

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: To Touko 14, 2015 15:51
Kirjoittaja Arski1
nalleolut kirjoitti:jos meinaat laittaa kaikki uutta kytkin puolelle ni vaikka heti raumalla

tuot mukana pari koppaa nalleolutta ni eiköhän se aamuun mennessä ehkä ole takas maantiellä.
Kattellaan, jos en löydä halvalla jotain paikkaa läheltä :D

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: To Heinä 30, 2015 12:31
Kirjoittaja Arski1
No nyt on vaihdettu uusi kytkin saabiin, eipä painelaakeri enää vingu valoissa :lol:
Päädyin länsikeskuksen autohuollossa vaihdattamaan vaikka vähän kallis paikka onkin.

Seuraavaksi etupyörien aurauskulmien säätö, mistä halvalla?

Alkanu ohjaustehostin lähiaikoina reistailemaan siten että menee kuin pois päältä aina välillä kääntäessä, eli helvetin jäykkä, vinkunut jo iät ja ajat rattia kääntäessä. Pumppu varmaan kuollut?
kattelin et aika pahassa paikkaa pumppu kun asennustilaa juuri yhtään, Onks jengi vaihtanu itte vai vieny korjaamol laitettavaksi?

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: To Heinä 30, 2015 13:02
Kirjoittaja tetammi
Jos öljyy on pumpussa niin menee melkein hammastanko vaihtoon.

Kyllä se mahtuu jostain välistä pihalle vaikka ahasta onkin. Ei kannata säädättää kulmii ainakaa enne tuota. Kytkinrempassa on melkein paremmat tilat touhuta mutta kyl tuon itekki vaihtaa.

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: To Heinä 30, 2015 14:21
Kirjoittaja jus
Joko on kokeiltu voidella rattialselin ristinivelet?

Re: 1990 SAAB 900 S LPT-IC

Lähetetty: Su Syys 06, 2015 15:50
Kirjoittaja Arski1