Saa, mutta vaatii ison remontin. 2003 kolkissa ne ovat, jos vaihtaa palkin puskurin takaa niin saa ne ylös ponnahtavat suuttimet asennettua. Iso homma, en itse jaksa panostaa

Saa, mutta vaatii ison remontin. 2003 kolkissa ne ovat, jos vaihtaa palkin puskurin takaa niin saa ne ylös ponnahtavat suuttimet asennettua. Iso homma, en itse jaksa panostaa
Väri on BMW värkartasta Snapper Rocks BlueSaab-man kirjoitti: ↑Ma Huhti 20, 2020 19:35Käypäs muuten tosi hyvin tuo sininen väri mustan auton vanteisiin! Onko tuo jostain värikartasta / onko sille joku koodi? Vintiltä löytyis sarja projektivanteita... olen pitkään miettinyt mitä niiden kanssa tekis, mutta tuon sävyn jos niihin sais niin ei tarttis enää miettiä.
Kolkin osia käyttämällä tulee puskuriin kiinni eikä tarvitse palkkia vaihtaa.
Diffuusori on tarkoitus jossain vaiheessa laittaa, takaspoileri on fifty-sixty en ole vielä löytänyt miellyttävää mallia....
Joitain pientä saattaa vielä tulla, saa nähdä miten tilanteet kehittyyCona kirjoitti: ↑Ma Huhti 27, 2020 17:55Hyvännäköistä jälkeä taasen kerran.Jääkö muutokset nyt näihin puskureihin vai tuleeko jotain muuta vielä?!
Noi takavalot on kyllä aika rajaava tekijä spoilerin suhteen. Itse en laittaisi mitään korkeata ainakaan, joku matala ja pyöreä lippa tyyliin SS Aero?!![]()
Noi on bilhelvetin valot jotka mulla on ollu jemmassa monta vuotta. Ne kytketään suoraan UEC:iin niin että palavat kun valokytkin on 0-asennossa.