Onhan nää joo aika sekasin, kun autoja tulee ja menee. Ja viestejä poistuu

Ei noi kärrytkään silleen nyt harmita. Se mk5 Golf oli kyllä ihan jees autona, mutta kyllä se yks Kotkan reissu vähän avas silmiä siitä, että melkonen aikamatka se on taaksepäin tosta mk7:stä. Et kuka semmosta tosissaan jaksaa pitää käyttiksenä, kun jos sille tonninki ruoskalle laskee edes jonkun pääoma-arvon, niin ei sillä edes säästä ton puolta vähemmän ajetun mk7:n rinnalla. Siis oletettavasti. Jostain uudemmasta turvallisuusajattelusta ym. puhumattakaan.
PV:n purkamisesta tuli mieleen, että se tais olla 2009 kevät, kun ostin Pappiksen. Ajoin sillä hetken ja purin laatikoihin, jotta sais vähän fiksattua. No en sitten fiksannut, mutta myin sen pois ihan hyvään rahaan pari-kolme vuotta sitten. Ja meni jollekki randomille, jolta pääty sitten mun työkaverille

Ei se edes tienny ostaneensa mun vanhaa, mutta kyllähän mä tutut osalaatikot tunnistin

No nyt se on fiksattu ja koottu, varmaan kilviski jo. Mut kertoo vähän siitä, että mulla on intoa alottaa, mutta ei aina viedä projektia maaliin saakka. Mikä sitte tietty heijastuu näihin rikkinäisiin autoihin. Kolkille oon jo kauan etsinyt seuraajaa, mutta aina se tuntuu kaatuvan siihen, että NG9-3 on vaan aika helppo tapaus, jos isohko kulutus ei häiritse

No mätänee toi pois maailmastaki aika pian ja tuulilasiki tarttis vaihtaa uusilla tulkinnoilla. Toisaalta tuulilasin hinnalla ei kyllä saa parempaa autoa tilalle.
Toi muualla laitattaminen on kyllä ihan tuskasinta p*skaa. Kaverin Saabiin laitettiin Boschin bensapumppu ihan valtakunnallisesti tunnetussa korjaamoketjussa. Erikseen vielä sillon joskus kolme vuotta sitten varmisti, että onhan se sitten Bosch (kun ajoi jo silloin E85:llä) ja joo joo on se. No tossa se viime kesänä joku ilta sitte hajos ja hinailtiin se hallille, jotta saadaan toinen Bosch porsineen Boschin tilalle. P*skat siä mitään Boschia ollu, vaan ainoastaan merkinnät M&D eikä muuta. Ei me sille muuta selitystä keksitty kuin Meat & Doria, joka on Autodocin Starkiakin huonompaa kuraa. Et kiitos vaan korjaamolle, varmaan laskivat, ettei sitä kukaan koskaan viitsi tankista esiin kaivaa todetakseen, että kuka kusetti ja ketä. Ja bensalla jos olis ajanut, niin olis saattanu kestääkki paaliin saakka, tai edes seuraavalle omistajalle, mutta ehkä E85 laski sen käyttöikää sopivasti.
Pultinkantoihin tarttis kyllä ostaa ne Bilteman "nakertajat", joita ruuvaillaan aina vaan pienempään siirryttäessä. Auttais mones hommas näis vanhois romuis.