Pyrimme siltäkin osin käyttämään vain Saabin alkuperäistä tuotantoa.
edit:
Aina sama temmellys noiden takaiskarien kanssa. Pultti hitsaantuu huolellisesti kiinni puslaan. Kun ei pääse tarpeeksi auton alle ( ei ole autonosturia ) niin ei saa kunnolla annetuksi muulia pultille neljän kilon hienosäätövasaralla. Edellisellä kerralla halkaisin iskarin alasilmukan ja siten sain sitten sen irti. Onko parempia konsteja edullisesti tarjolla?
Takajousenkin kanssa oli näemmä muisti pettänyt ja hirmu tuskailu, että eihän tämä tänne mene. No ei menekään, jos akselipukki on akselin alla jämittämässä, ettei se pääse laskeutumaan tarpeeksi. Olenkohan tulossa vanhaksi, vai enkö tee tarpeeksi remonttia, kun ei muista, miten hommat menee.....
Toivottavasti nyt on menossa viimeinen 900 takaiskarien vaihto. Ai niin, olikos 99:ssä sama homma.....