^^Tuon katoinki äsken, joo Maptunilla ainaki vaihdetornissa lukee ettei sovi XWD. Tosin en sitte ettiny, mikä XWD:hen sopis, mut kai ne pultit ja puslat on samoja eli tilaan korjaussarjan (kunhan neliveto on korjattu). Kiitos vinkistä!
^Tuo on hyvä pointti. Pitääki tutkia nuo iskarit ja jouset tarkemmin kun saan sen nosturille. Perä on kyllä oikealla korkeudella, mutta heti kun oli ne talvirenkaat kontissa, niin aika alhaalla se viisti. Eli ei se mitään kuormaa kestä.
Akun jännite oli huikea 12,2 V, joten ei se täys ole. Toisaalta en tiä pitäiskö sen varmaan tyhjästä täyteen noustakaan vajaan tunnin ajolla. Noh, loppu mikä loppu. Tähän asti on periaate ollut, että en huonolla akulla lähde riskin kanssa talvea vasten harmittelemaan satasen säästöä, mutta tällä kertaa nyt kuitenki elvytän CTEKillä ensin
Akku kuulostaa joltain, jonka rinnalla Motonetin Snaideriki kotkankuvineen on pro, mutta lukee siinä sentään Exide
Ei sekään toki oletettavasti useita syväpurkauksia romulaaneilla kestä...
Tässähän oli monta päivää poutaa, mutta eihän se ole ranerassaaja eikä mikään joka ei sitten kaatosadetta vasten ala sähkölaitteita virittelemään
Sitä eLSD:n palikkaaki sitte vähän kaivelin taustatyöksi, niin ei se tuon kummempi ole. Tosin WISsin mukaan perä tarttee tiputtaa, et saa vaihdettua. Eli vaihdetaan nyt öljyt ensalkuun
