Starttasin...
Tarkkailin...
Annoin käydä...
Kaasuttelin...
Ajoin pienen lenkin, ja olin tyytyväinen   
 
Kuitenkin, pieniä murheita on. Kone käy todella nätisti kunnes on aivan lämmin, sen jälkeen alkaa ontuminen, k-jet säätöä ja liittimien vaihtelua komponentista komponenttiin. Enhän katsokaas tietenkään niitä mitenkään merkinnyt kun purin 
 
Sitten kaikkein oudoin, elikkä kannentiivisteen reuna kostuu imusarjan alta jakopäähän päin sen verran että muutaman päivän sisällä on pari tippaa kertynyt. Sanokaa ettei voi päästä kannentiivisteen välistä ?  
 
Kuvan siitä näette tutusta linkistä joka vie kuvasivuilleni  
 
Luonnollisesti myös säikähdin että nesteet menivät sekaisin kun katsoin paisuntasäiliöön, semmosta melko harmaan oloista, mutta olikin vain niitä pieniä paskoja joita tiivisteen vaihdossa pääsi kanaviin.
Kyllä muuten tuolla 3" hormilla vastaa ahdin nätisti ja viheltää kauniisti  
