Sivu 3/5
Re: ex og 9-3 "Viina" ja ng 9-3 2.0t 2003
Lähetetty: Su Helmi 23, 2014 14:21
Kirjoittaja TomiK
Jos sopii kysyä, niin mistä ja mihin hintaan irtos puskurin alaosa?
Re: ex og 9-3 "Viina" ja ng 9-3 2.0t 2003
Lähetetty: Su Helmi 23, 2014 14:29
Kirjoittaja kalle
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3 "Viina"
Lähetetty: Pe Kesä 13, 2014 17:46
Kirjoittaja kalle
Innostuimpa sitten itsekkin ostamaan mossemieheltä tuon dp:n
Tarkoitus oli alunperin hitsata itse 200cellin katti samanlaiseksi kuin alkuperäinen eli noin
jospa tuolla mossenmiehen tekemälläkin(100 cel katti) sais päästöt pysymään kurissa.
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: To Loka 09, 2014 14:15
Kirjoittaja kalle
Hyvin meni päästöt läpi tuolla katilla
En ole vielä raaskinut loppuputkea uusia.
Tänään Käytin autoa pcs:llä kun, piti peruutustutka kytkeä päälle. Omassa kiina tekissä vaihteeks näyttö rikki
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: Ti Maalis 24, 2015 09:03
Kirjoittaja kalle
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: La Touko 14, 2016 15:47
Kirjoittaja kalle
Viimeviikolla tuli taas hieman korjailtua tuota sporttisedania.
Polttoainemittari rupesi aina täyteen tankkauksen jälkeen heittämään mittarin nollille. Jotenkin tuntui, että nyt ei ole softassa mitään bugia, vaan anturissa on jotain vikkaa. Tilailin sitten uuden anturin neobrossilta ja operoin sen paikalleen. Isompi tankillisissa nämäkin on hieman erilaisia vissiinkin.
Tässähän piti sitten tankki tiputtaa alas ja pakoputki irroittaa, että itse ämpärin saa esille. En halunnut mitään reikiä ranetella tuohon pohjaan
Samalla sitten kun näinkin pitkälle purin, niin ajattelin vaihtaa uuden bensapumpun mittarissa 240t km. Walbro lph 255 joka menee suoraan kiinnikkeeseen, vain liittimen kun vaihtaa niin 98% bolt on
Bensa anturissa oli kosketuspinnat kuluneet
http://rs942.pbsrc.com/albums/ad263/kal ... 0&fit=clip, niin anturi ei saanut kosketusta kunnolla.
Tuommoset bensalinjan liittimet satuin epähuomiossa särkemään, niin niitäkin saa marmorilta jos joku rikkoo
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: La Touko 14, 2016 17:59
Kirjoittaja jjasco
kalle kirjoitti:Tuossa laittelin nahkasisustan paikalleen. Kuskin penkki on muisteilla ja vänkärin penkkissä on vaan sähkösäädöt
kelpais itellekin nuo penkit
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: La Touko 14, 2016 21:56
Kirjoittaja kalle
Purkaamolta bongasin. Kivat istua kun asennon saa mieleiseksi. Bildelsbasenista ja muista purkaamoista nuita voi löytää.
Alkoi se kumipinnoite irtoilla vaihdekepin kehyksestä, niin Vaihdoin tilalle tuommosen hirsch lipareen. Sain ensin kuitenkin automaatti versioon tulevan. Onneksi tilalle tuli nopeasti sopiva kun laittoi reklamaatiota.
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: Su Touko 15, 2016 14:29
Kirjoittaja jjasco
Mistäs hirsh-kehys tuo ja mihin hintaa?
Onko noissa penkeissä mitään sopimattomuutta vanhemman ja uudemman NG SS:n välillä?
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: Su Touko 15, 2016 15:02
Kirjoittaja kalle
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: Su Touko 15, 2016 15:10
Kirjoittaja kalle
Penkit käy uudemmasta. Mutta ainakin 03 mallissa oli yhdet anturit mitkä piti ottaa entisistä penkeistä. Nuo penkit on 08 mallista.
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: Su Touko 15, 2016 15:23
Kirjoittaja jjasco
Ok, tuo selventää asiaa. Täytyy jatkaa noiden penkkien etsimistä.
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: Ma Heinä 03, 2017 12:09
Kirjoittaja kalle
Tänään käytiinkin sitten Jäälissä penkissä katsomassa kelvottomia käppyröitä.
Väännön rajoittamisen johdosta (n.400nm) huipputehosta joutui tinkimään melkoisesti.
setuppi:
16g billet ahdin(finturbon muokkaama)
Bosch Ev14 670cc suuttimet
3" downpipe
walbro 255lph pumppu
Tankissa viinaa
Aeron orkkis haistapaska kytkin
Jäi kyllä jotenkin kaivelemaan. Isompia lukemia on 14t pikku mitsullakin tullu.
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: Pe Heinä 07, 2017 06:22
Kirjoittaja AkiSan
Eikös tuolla 400nm limitterillä pitäisi saada noin 310hv 5500 rpm kohdalla, jos toteuttaa pyydetyn ilmamassan?
Oletko katsonut paljon on max toteutunut ilmamassa (esim. Op-comilla)? Mitä on vastaavasti ahtopaineet?
Voisi olla ilmavuoto tai joku muu vika, mistä johtuen voimaa jää puuttumaan.
Re: Ng 9-3 2.0t 2003 ja ex og 9-3
Lähetetty: Pe Heinä 07, 2017 09:01
Kirjoittaja supersaab
Ilmamassat kannattaisi logittaa niin voisi selvitä vähän enemmän. 155kW pyöriltä tuolla turbolla on kyllä todella vähän. 400nm jos tuo ahdin jaksaisi tuottaa punarajalle niin kyllä siellä hepoja olisi ihan erilailla.