Ankeuden syy on kokopunaisissa takavaloissa, jotka ei euroautoon sovi mitenkään, sekä puuttuvissa kattokaiteissaJP_Vette kirjoitti: Ja matkalla toimistolle näin vielä tosi ankeen näkösen auton, ja syy siihen ankeuteenki selvisi, ku hokasin häneltä puuttuvan takaspoilerin! Mutta onneksi mulla on semmonen Ja mulla on myös turvaväli ajaessa - jopa kaupunkinopeuksissa. (Kuva otettu iPhonen digizoomi maksimissaan)
FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
^Täsmälleen vastakkaista mieltä. Alkuperäinen malli on sopusuhtaisin, mutta viiru varsinkin ilman kaiteita peittoaa kyllä helposti nämä välivuosikerrat. Ei sillä että tämänkään ketjun auto millään tapaa ruma olisi tietenkään, varsinkaan mustana.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Ruma tai ei, mutta moni kakku päältä kaunis. Taas laatikko paukkuu D:lle laitettaes. Pitää perua se Aromipesän tilaus.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
-
- "Viggen"
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Varmaan olet sen momenttituen tarkistanu?
Sillä mä vaan kun jotkut on kironnu pauketta ja syy ollut kuitenkin läpipaskassa momenttituessa.
Sillä mä vaan kun jotkut on kironnu pauketta ja syy ollut kuitenkin läpipaskassa momenttituessa.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
En ole, mutta ei se ääni mua sinänsä häiritte. Ongelma on se, että kun laittaa D:n niin menee toisinaan sekuntitolkulla aikaa ja veto alkaa kerrasta kuin "kytkimen pimpauttaisi" Ja sitte ku se rysähtää, niin auto heilahtaa kunnolla. Toimivana veto alkaa kuminauhamaisesti...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Joo-o. Netin syöverit on hieno asia.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... valve+body
http://www.sonnax.com/articles/208-Adap ... Valve-Body
En nyt sitten viäkää osaa päättää, että pitäisikö yrittää putsata, ostaa uusi tilalle n. 300 punnalla vai antaa paukkua Se on kyllä viittaa kökköihin, että aina öljyjen vaihtelun jälkeen laatikko on hetken pelannu…
Tuossa foorumin ketjussa on myös kirjotettu, että jäähdyttimen letkuun voisi asentaa myös suodattimen…
Sitten yksi vaihtoehto olisi kattella purkuauto jostain päin maailmaa, josta nyysii tarvittavat osat itelle ja myy loput Hyvällä tuurilla joku kolariauto voisi olla vieläpä uudehkolla moottorilla. En tiiä. Jos lakkais miettimästä sitä laatikkoa just nyt.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... valve+body
http://www.sonnax.com/articles/208-Adap ... Valve-Body
En nyt sitten viäkää osaa päättää, että pitäisikö yrittää putsata, ostaa uusi tilalle n. 300 punnalla vai antaa paukkua Se on kyllä viittaa kökköihin, että aina öljyjen vaihtelun jälkeen laatikko on hetken pelannu…
Tuossa foorumin ketjussa on myös kirjotettu, että jäähdyttimen letkuun voisi asentaa myös suodattimen…
Sitten yksi vaihtoehto olisi kattella purkuauto jostain päin maailmaa, josta nyysii tarvittavat osat itelle ja myy loput Hyvällä tuurilla joku kolariauto voisi olla vieläpä uudehkolla moottorilla. En tiiä. Jos lakkais miettimästä sitä laatikkoa just nyt.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Tästä topikista ei kyllä vauhtia ja vaarallisia tilanteita puutu. Kummasti rajoittaa myös omaa 9-5 Aero -kuumetta/päähänpistoa kun kaikki ei menekään niinku elokuvissa...
Ei sulla jäänyt siitä purku-tonnarista alakertaa omaan käyttöön (muistaakseni kansivammainen vehjes)? Eikös noi T5 ja T7-lohkot ole pitkälti samoja, joten sen pikkuhiljaa remppaamalla saisi alakerran+jakopään kuntoon ja tässä kansi näytti hyvältä.
Ei sulla jäänyt siitä purku-tonnarista alakertaa omaan käyttöön (muistaakseni kansivammainen vehjes)? Eikös noi T5 ja T7-lohkot ole pitkälti samoja, joten sen pikkuhiljaa remppaamalla saisi alakerran+jakopään kuntoon ja tässä kansi näytti hyvältä.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
T5 alakerta ilmeisesti sopii kyllä kunhan vaihtaa päätylevyjä yms, mutta sen punasen alakerta ei ole käyttökelponen. Sen sisältä piti onkia triggeripyörä yhdelle ostajalle, ja sitte purin sen asenteella "en puoli milliä poljettua lohkoa mihinkään tartte"
Siinä hopeisessa kone tikittää kuin sveitsiläinen kultakello, ja se onkin näitä vähän ajettuja mutta silti vuosittain huollettu. Tosin voi sekin viä olla karstapommi tms... Mutta sen taas olin ajatellu siirtäväni avoon, joka on siis long lifellä ja vähä yliki huollettu tikittävä pommi.
Ei tuo femman jakopää mua varsinaisesti harmita, koska olin pessimistinä alitajuntaisesti siihen jo varautunut, mutta tuo automaatin kanssa painiminen oli suoraan halolla päähän. Tosin taas tänä aamuna ku lähin töihin, ei mitään ongelmia ollut. Kylmänä tuntuisi pelaavan paremmin... Onneksi on talviki tulossa.
Hain eilen Matkahuollost PCS:n rahtipusseja. Nyt löytyis moniurahihnaroinat, öljypumpun ja kampiakselin stefoja, silikonista alipaineletkua (sinistä ftw), se pallonivel taakse sekä nippa alipainepumpulle putken kiinnittämiseen. Noiden lisäksi listalla ei sitten taidakkaa olla muuta kuin termostaatti ja jäähdytysnesteet.
Siinä hopeisessa kone tikittää kuin sveitsiläinen kultakello, ja se onkin näitä vähän ajettuja mutta silti vuosittain huollettu. Tosin voi sekin viä olla karstapommi tms... Mutta sen taas olin ajatellu siirtäväni avoon, joka on siis long lifellä ja vähä yliki huollettu tikittävä pommi.
Ei tuo femman jakopää mua varsinaisesti harmita, koska olin pessimistinä alitajuntaisesti siihen jo varautunut, mutta tuo automaatin kanssa painiminen oli suoraan halolla päähän. Tosin taas tänä aamuna ku lähin töihin, ei mitään ongelmia ollut. Kylmänä tuntuisi pelaavan paremmin... Onneksi on talviki tulossa.
Hain eilen Matkahuollost PCS:n rahtipusseja. Nyt löytyis moniurahihnaroinat, öljypumpun ja kampiakselin stefoja, silikonista alipaineletkua (sinistä ftw), se pallonivel taakse sekä nippa alipainepumpulle putken kiinnittämiseen. Noiden lisäksi listalla ei sitten taidakkaa olla muuta kuin termostaatti ja jäähdytysnesteet.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Ja taas ongelmat jatkuvat. On ihan totta, että auto tykkää kun sillä ajetaan. Ja hienomekaaniset laitteet ei toimi etenkään sohjosuolapaskassa ikuisesti huoltamatta...
Eilen piti jättää pari koiraa autoon. Edellinen 9-3SS oli kiva, ku SIDistä sai hälytyksen pois päältä. Nythän ongelma oli myös se, että en edes tiedä onko femmassa hälyä No yleensähän se ei kytkeydy, kun laittaa avaimella lukkoon... Mutta kun lukko jumissa. Ei oo varmaan 12 vuoteen käytetty kertaakaa.
No hätä ei ollu sen näkönen. Saihan sen keskikonsolin napistaki lukkoon (pelkääjän ovi auki) ja ovi perässä kiinni. Ja senki varmistin, että takakontin lukko sentää toimii, jos vaikka patterit loppuu kakesta...
Noin syvälle avain upposi
Hienomekaaniseen laitteeseen hienomekaanista öljyä. Huonompaa en töistä löytäny ja toisaalta parempaakaan sinne ei kukaan ole ostanu... Eli ihan rehellisesti varastin työnantajaltani pari suihkausta öljyä.
Pistin niin reippahasti likoomaan, että saa kylkiäki pestä
Takaaki vähä uitti, vaikka pistin sinne oikeasti vähä...
Fiksuahan olis nyt nylkyttää avainta ees taas, jotta varmasti öljy menee perille. Pitäs vaa ensin ostaa jarrukliineriä, koska eihän sitä tahmeeta avainta sitte enää viitti taskuun tunkea... Jos pärjäis tolla nyt sit taas 12 vuotta
Ja joo. Muuten auto on pelannu ihan semikivasti. 2800 km jo tullu ajettua, vaikka vasta reilun viikon se on mulla ollu
Eilen piti jättää pari koiraa autoon. Edellinen 9-3SS oli kiva, ku SIDistä sai hälytyksen pois päältä. Nythän ongelma oli myös se, että en edes tiedä onko femmassa hälyä No yleensähän se ei kytkeydy, kun laittaa avaimella lukkoon... Mutta kun lukko jumissa. Ei oo varmaan 12 vuoteen käytetty kertaakaa.
No hätä ei ollu sen näkönen. Saihan sen keskikonsolin napistaki lukkoon (pelkääjän ovi auki) ja ovi perässä kiinni. Ja senki varmistin, että takakontin lukko sentää toimii, jos vaikka patterit loppuu kakesta...
Noin syvälle avain upposi
Hienomekaaniseen laitteeseen hienomekaanista öljyä. Huonompaa en töistä löytäny ja toisaalta parempaakaan sinne ei kukaan ole ostanu... Eli ihan rehellisesti varastin työnantajaltani pari suihkausta öljyä.
Pistin niin reippahasti likoomaan, että saa kylkiäki pestä
Takaaki vähä uitti, vaikka pistin sinne oikeasti vähä...
Fiksuahan olis nyt nylkyttää avainta ees taas, jotta varmasti öljy menee perille. Pitäs vaa ensin ostaa jarrukliineriä, koska eihän sitä tahmeeta avainta sitte enää viitti taskuun tunkea... Jos pärjäis tolla nyt sit taas 12 vuotta
Ja joo. Muuten auto on pelannu ihan semikivasti. 2800 km jo tullu ajettua, vaikka vasta reilun viikon se on mulla ollu
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Avain kouraan ja night panelia pitkään => lasinrikkomis- ja kallistustunnistimet pois päältä.JP_Vette kirjoitti:ku SIDistä sai hälytyksen pois päältä
Luetaan niitä ohjekirjoja.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Kiitoksia pjv avusta, kun et vain kuitannut RTFM
Niin tai näin, niin SID ei sanonu mitää. Tarkistin ohjeesta, että onko pjv:n neuvo väärä, mutta toi yksilö onki todellinen Afrikan vientimalli suoraan sarvikuonojen maasta… Ohjeessakin lukee, että valinnaisvaruste. Sinänsä yllätyin, että ei ole vakiona tommosessa, jossa on kuitenki jopa sähkölasit takaovissa.
Niin tai näin, niin SID ei sanonu mitää. Tarkistin ohjeesta, että onko pjv:n neuvo väärä, mutta toi yksilö onki todellinen Afrikan vientimalli suoraan sarvikuonojen maasta… Ohjeessakin lukee, että valinnaisvaruste. Sinänsä yllätyin, että ei ole vakiona tommosessa, jossa on kuitenki jopa sähkölasit takaovissa.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Monesti riittää varustelun köyhyyden selitykseksi se, että kyseessä on Suomi-auto
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Nojuu köyhä auto köyhille. Mut minkäs teet Hälyttimen puute on kyl siltiki aika ihme…
Mut joo. Autolla menty kohta 4000 km ja aina se vaa raksuttaa eteenpäin. Ei sinänsä valittamista, mitä nyt piti jo polttimokki vaihtaa lyhkäsiin ku toinen pimeni SID pitäs pratar svenska ohjebookin mukaan, mut sanoi "front light failure", joka ei oo mun mielestä ruotsia… Ehkä se on saanu sit päivityksen.
Taas halpoja peruspolttimoita. Toki olis ne 35 e hintaset varmasti paremmat…
Oli niin kylmä, että konepelli ei jaksanu pysyä ylhäällä. Tippu aina päähän, joten piti tukea akkukotelon kannella
Ja taas valoa riittää. Pessimisti vaihto molemmat kerralla.
Pitää varmaa kattella se vanhempi akkuteline tohon, ku pitkien vaihto on varmaa vähintäänki mielenkiintosta. Tosin positiivista lienee se, että ku valorele on sanonu riksrakspoks, niin edellinen omistaja on todennäkösesti ekana koittanu korjata vian uusilla polttimoilla ->ehkä ei tartte vaihtaa hetkeen…
Kallis pellipönttöki saapu Jenkeistä (vai Kanadasta, en muista)
Homma meni ihan nappiin siinä mielessä, että ei jäänyt tulliin. Eli hinta oli lopulta ihan siedettävä…
Oli töis vähä pidempi tyhjä tauko kalenterissa, niin harrastin sitä pjv:n suosittelemaa RTFM:ää hetkellisesti.
Ei toi ihan kakka vehje taidakkaa olla. Tonnariski saa asetettua pysyvästi econille, muttei tollee nostetulla lämpötilalla Tosin kosteina aamuina pitää varmaa käsin naksutella ettei tuu Titanic-huuruja laseihin...
Mut joo. Autolla menty kohta 4000 km ja aina se vaa raksuttaa eteenpäin. Ei sinänsä valittamista, mitä nyt piti jo polttimokki vaihtaa lyhkäsiin ku toinen pimeni SID pitäs pratar svenska ohjebookin mukaan, mut sanoi "front light failure", joka ei oo mun mielestä ruotsia… Ehkä se on saanu sit päivityksen.
Taas halpoja peruspolttimoita. Toki olis ne 35 e hintaset varmasti paremmat…
Oli niin kylmä, että konepelli ei jaksanu pysyä ylhäällä. Tippu aina päähän, joten piti tukea akkukotelon kannella
Ja taas valoa riittää. Pessimisti vaihto molemmat kerralla.
Pitää varmaa kattella se vanhempi akkuteline tohon, ku pitkien vaihto on varmaa vähintäänki mielenkiintosta. Tosin positiivista lienee se, että ku valorele on sanonu riksrakspoks, niin edellinen omistaja on todennäkösesti ekana koittanu korjata vian uusilla polttimoilla ->ehkä ei tartte vaihtaa hetkeen…
Kallis pellipönttöki saapu Jenkeistä (vai Kanadasta, en muista)
Homma meni ihan nappiin siinä mielessä, että ei jäänyt tulliin. Eli hinta oli lopulta ihan siedettävä…
Oli töis vähä pidempi tyhjä tauko kalenterissa, niin harrastin sitä pjv:n suosittelemaa RTFM:ää hetkellisesti.
Ei toi ihan kakka vehje taidakkaa olla. Tonnariski saa asetettua pysyvästi econille, muttei tollee nostetulla lämpötilalla Tosin kosteina aamuina pitää varmaa käsin naksutella ettei tuu Titanic-huuruja laseihin...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Onkohan tuo Quick Longlifen vastakohta?JP_Vette kirjoitti:Taas halpoja peruspolttimoita. Toki olis ne 35 e hintaset varmasti paremmat…
Vanha kauppurikikka on tyrkätä pumppu hivenen mutkalle ja taas jaksaa.JP_Vette kirjoitti:Oli niin kylmä, että konepelli ei jaksanu pysyä ylhäällä. Tippu aina päähän, joten piti tukea akkukotelon kannella
Käyttöohjeen mukaan siihen käytetään vilkkuviikseä eikä akkutelinettä.JP_Vette kirjoitti:Pitää varmaa kattella se vanhempi akkuteline tohon, ku pitkien vaihto on varmaa vähintäänki mielenkiintosta.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Sama homma MY01 kolkissa, alusta saakka on solkannut englantia (ja edellisen omistajan aikana sille tuskin on mitään tehty). Hankaloittaa huomattavasti pikselivikaisen näytön tekstien tulkkaamista kun ohjekirjassa on ihan eri viestit...JP_Vette kirjoitti:SID pitäs pratar svenska ohjebookin mukaan, mut sanoi "front light failure", joka ei oo mun mielestä ruotsia… Ehkä se on saanu sit päivityksen.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22