Nojuu köyhä auto köyhille. Mut minkäs teet

Hälyttimen puute on kyl siltiki aika ihme…
Mut joo. Autolla menty kohta 4000 km ja aina se vaa raksuttaa eteenpäin. Ei sinänsä valittamista, mitä nyt piti jo polttimokki vaihtaa lyhkäsiin ku toinen pimeni

SID pitäs pratar svenska ohjebookin mukaan, mut sanoi "front light failure", joka ei oo mun mielestä ruotsia… Ehkä se on saanu sit päivityksen.
Taas halpoja peruspolttimoita. Toki olis ne 35 e hintaset varmasti paremmat…
Oli niin kylmä, että konepelli ei jaksanu pysyä ylhäällä. Tippu aina päähän, joten piti tukea akkukotelon kannella
Ja taas valoa riittää. Pessimisti vaihto molemmat kerralla.
Pitää varmaa kattella se vanhempi akkuteline tohon, ku pitkien vaihto on varmaa vähintäänki mielenkiintosta. Tosin positiivista lienee se, että ku valorele on sanonu riksrakspoks, niin edellinen omistaja on todennäkösesti ekana koittanu korjata vian uusilla polttimoilla ->ehkä ei tartte vaihtaa hetkeen…
Kallis pellipönttöki saapu Jenkeistä (vai Kanadasta, en muista)
Homma meni ihan nappiin siinä mielessä, että ei jäänyt tulliin. Eli hinta oli lopulta ihan siedettävä…
Oli töis vähä pidempi tyhjä tauko kalenterissa, niin harrastin sitä pjv:n suosittelemaa RTFM:ää hetkellisesti.
Ei toi ihan kakka vehje taidakkaa olla. Tonnariski saa asetettua pysyvästi econille, muttei tollee nostetulla lämpötilalla

Tosin kosteina aamuina pitää varmaa käsin naksutella ettei tuu Titanic-huuruja laseihin...