9-3 -01 ensikesän ratalelu

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Haggi_mk
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Loka 26, 2012 19:04

Re: 9-3 -01 ensikesän ratalelu

Viesti Kirjoittaja Haggi_mk »

Olen pyöritellyt erilaisia vaihtoehtoja mielessäni, minkälaisella Saabilla oikein harrastaisin.
Olen päätynyt jatkamaan tätä projektia ja yritän rakentaa tästä mieluisan pelin. Olen lukenut teidän muiden kirjoituksia ja yritän ottaa niistä oppia. Seuraavaksi muutan tämän manuaaliksi. Kävin hakemassa elintenluovuttajan.

Kuva

etualalla oleva menee purkuun.
Haggi_mk
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Loka 26, 2012 19:04

Re: 9-3 -01 ensikesän ratalelu

Viesti Kirjoittaja Haggi_mk »

Kerran olen päässyt radalle asti ja selvisi, mitä tarkoitetaan, ettei automaatilla ole hyvä radalla. Manuaalivaihteisto odottaa edelleen vaihtoa. Pientä puuhaa projektin eteenpäin viemiseksi on ollut kuitenkin havaittavissa.

Kuva

Laitoin nokalle DO88 mallikohtaisen coolerin. Hienosti sopi paikoilleen, kun ensin teki uudet kannakkeet ja sitten silpoi etupuskurin palkin.

Kuva

Vaihdoin 530cc EV-14 suuttimet.

Kuva

Laitoin 308mm etujarrut ja paloiksi tuli EBC Red Stuffit.

Kuva

Radalla tällähetkellä heikommaksi lenkiksi osoittautui etupenkki, ei meinnat kyydissä pysyä, asensin eteen Recarot.
Haggi_mk
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Loka 26, 2012 19:04

Re: 9-3 -01 ensikesän ratalelu

Viesti Kirjoittaja Haggi_mk »

Tuli tämä projekti tiensä päähän. Tälle kaudelle pääsin kokonaiset kaksi kertaa radalle, eka kerta Pesämäessä, toinen ratapäivillä Botniaringillä. Oli aivan mahtavaa päästä oikealle moottoriradalle Saabilla kokeilemaan. Lopputulos oli se, mitä vähän uumoilinkin, kone koki täystuhon. Kiitos klubilaisille hienosta ratapäivästä ja avusta ramman hinaamisesta pois radalta.

Kuva

Tuli purettua tekniikka pois, toinen kerta kävi jo melko helposti.

Kuva

Öljypohjassa on aikaslailla irtometallia.

Kuva

Teen koneen tuohon B204:een.

Jätän tämän jatkossa työmatkakäyttöön ja teen radalle toisen pelin, ei käyttistä ja ratapeliä voi yhdistää.

Kuva

Tein tuollaisen dollyn saabin navoilla, kun kortti ei riitä kevytkuorma-autolla trailerin vetämiseen.
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: 9-3 -01 ensikesän ratalelu

Viesti Kirjoittaja Keme »

Haggi_mk kirjoitti:Lopputulos oli se, mitä vähän uumoilinkin, kone koki täystuhon.
Siis mureniko tuosta mäntä vai mitä tossa on tapahtunut?
jeeeeeee!
Haggi_mk
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Loka 26, 2012 19:04

Re: 9-3 -01 ensikesän ratalelu

Viesti Kirjoittaja Haggi_mk »

En saanut vielä kampuraa ja kankia irti, kerron tuloksista kun saan.
Vastaa Viestiin