Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Lähetetty: Ke Heinä 12, 2017 22:45
Otin vasaran kauniiseen käteen ja aloin tutkimaan pohjaa.
Kuskin puolelle ei vetaritunneliin reikää saanu. Toki ruostetta on ja varmaan korjattuki joskus.
Massaa eli hyvin massattu vai hyvin peitelty? Kovaa kuitenki viä.
Akkuhappo tehny varmaan tehtävänsä. Ei kuitenkaa hitsattavaa (on kyllä aikasemmin hitsattu)
Totaki on korjattu, mutta edelleen kunnos.
Joskus paikattu takapyörän edestä, mutta kovaa edelleen.
Sen edes tuoretta massaa... Hrr...
Kai tollekki jotain vois tehdä. "Kovaa" kuitenki.
Vasen takapyörän edusta. Oho.
Vasemmalla takana tää näytti kivalta.
Kunnes vasara lipsahti. Oho.
Tää oli varmaa oikean takapyörän edestä. Oho.
Tää myös. Oho.
Jarruputki taitaa vuotaa.
Pohjan tasasilla osuuksilla on ohut kerros massaa. Hrr. Nooh, elämä on.
Sit se takakontin nurkka. Oho siäki.
Summasummarum: on hitsailtu, mutta nyt akuuttia leimalle tarvittavaa mätähommaa on takapyöränkotelois ja takakontis. Vois se pahempiki olla.
Eilen oli ongelmia saada auto käyntiin kun alipaineletku oli vuotavas linjastos kii, mutta tänään letku tukittuna lähti niinku palmun alta. Ryyppy ylös ja ina kaasua ja siinä se kehräs
Sain kaverilta hihnapyörän. Se pitäs huomenna/ylihuomenna vaihtaa ja sitte ajaa vajaa 250km päähän tallille hitsaamaan. Sen jälkeen sitte leimalle. Pohja on tutkittu ja yllätti erittäin positiivisesti. Toki massan alla voi olla mitä vaa. Myyntimiehet puhuu "juuri massattu", realisti on sitä mieltä, että "juuri peitelty ja jätetty muhimaan". Toisaalta en niitä jaksais poiskaa kaapia, jäätävä duuni
Kuskin puolelle ei vetaritunneliin reikää saanu. Toki ruostetta on ja varmaan korjattuki joskus.
Massaa eli hyvin massattu vai hyvin peitelty? Kovaa kuitenki viä.
Akkuhappo tehny varmaan tehtävänsä. Ei kuitenkaa hitsattavaa (on kyllä aikasemmin hitsattu)
Totaki on korjattu, mutta edelleen kunnos.
Joskus paikattu takapyörän edestä, mutta kovaa edelleen.
Sen edes tuoretta massaa... Hrr...
Kai tollekki jotain vois tehdä. "Kovaa" kuitenki.
Vasen takapyörän edusta. Oho.
Vasemmalla takana tää näytti kivalta.
Kunnes vasara lipsahti. Oho.
Tää oli varmaa oikean takapyörän edestä. Oho.
Tää myös. Oho.
Jarruputki taitaa vuotaa.
Pohjan tasasilla osuuksilla on ohut kerros massaa. Hrr. Nooh, elämä on.
Sit se takakontin nurkka. Oho siäki.
Summasummarum: on hitsailtu, mutta nyt akuuttia leimalle tarvittavaa mätähommaa on takapyöränkotelois ja takakontis. Vois se pahempiki olla.
Eilen oli ongelmia saada auto käyntiin kun alipaineletku oli vuotavas linjastos kii, mutta tänään letku tukittuna lähti niinku palmun alta. Ryyppy ylös ja ina kaasua ja siinä se kehräs
Sain kaverilta hihnapyörän. Se pitäs huomenna/ylihuomenna vaihtaa ja sitte ajaa vajaa 250km päähän tallille hitsaamaan. Sen jälkeen sitte leimalle. Pohja on tutkittu ja yllätti erittäin positiivisesti. Toki massan alla voi olla mitä vaa. Myyntimiehet puhuu "juuri massattu", realisti on sitä mieltä, että "juuri peitelty ja jätetty muhimaan". Toisaalta en niitä jaksais poiskaa kaapia, jäätävä duuni