Kun saatiin isatti kiinni niin luettiin vielä varuilta vikakoodit, nollattiin ne pois ja sen jälkeen vaihdettiin tcs-läppäkotelo. Vaikkakin Tri-Lo olikin jo tän syksyn aikana tuon kotelon vaihtanut niin tultiiin siihen lopputulokseen että ei se vika enää juurikaan muualla voi olla, vikakooditkin tietysti viittasivat vahvasti siihen suuntaan.
Kun saatiin uusivanha kotelo paikoilleen niin isatti taas kiinni ja tcs:n kalibrointi. Sen jälkeen vielä varmistettiin että mitään vikakoodeja ei ole ja ei muuta kun koeajolle. Auto toimi moitteettomasti, käytös parani ja kaikki pienet nykimisetkin hävisi, joita aiemmin esiintyi enemmän ja vähemmän satunnaisesti.
Sillä samaisella koeajolla siis nytkin ollaan, en nimittäin uskalla vielä moneen viikkoon olla varma että auto tosiaan on kunnossa, niin monta kertaa oon joutunu pettymään viimestään viikon huolettoman ajon jälkeen!
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Nyt voi vain toivoa että vika todellakin oli siinä läppäkotelossa, että voisin tämän savotan jo hyvillä mielin unohtaa. Tuo läppäkotelo mikä mulla nyt on käytössä on tosin 91-vuosmallin tonnarista, joten ei varmasti ikuinen peli sekään varsinkaan minun tuurilla. Oon tässä vakavasti miettinyt että pitänee sieltä Jenkkilästä tilata sellainen kunnostettu kotelo ja lähettää tuo vanha niille.
Jos jotakuta kiinnostaa uuden läppäkotelon tilaus niin vois varmaan yrittää väsätä vaikkapa porukkatilausta. Itse en ainakaan aio tuohon vanhaan luottaa, tuntuu olevan niin VARMA tuo tcs...