Riippuen ajotavastakin ja oman turvallisuuden vuoksi ainakin kandee varmistaa, jotta vetaritunnelin pohja " riittävän" terve jaksaakseen pitää alatukivarren kiinni. Vanhat kiinnityreikien paikat kandee säilyttää, muuten pystykallistuksen ja muutkin pyörän kulmat joutuu säädättämään.
"Kunnolla" uusiminen riippuu paljolti sitten mm. miten kauan aikoo koslan pitää, ja tekeekö itse vai maksaako vieraalle, ottaako homman harrastuksen kannalta, onko taitoja ja kaluja, jne...
Alaosan olen tehnyt tuhtista 1,5 mm pellistä, se kun on aika suora, niin menee vielä hakkaamalla muotoonsa, kun ensin heftailee paikoilleen ( ohuesta kartongista usein teen ensin mallin)
Jos uusii kokonaan, niin taitaa kandee ostaa korjauspalat, mutta siinä saakin sitten puurtaa purkuineen päivineen jotain 1 päivä per puoli.
Mertmin tekemänä on foorumilla hyviä kuvia miltä homma hyvin tehtynä näyttää.
og900 vetoakselitunneliremppa
Re: og900 vetoakselitunneliremppa
pari viikkoa sitten kattelin kuviahttp://www.kivisointu.net/mikko/kuvagal ... b.jpg.htmlhyvin kuvat aukes.Nyt on ripustukset irroitettu ja ajattelin tsekkailla,Mutta tää kone ei saa enää kuvia auki.Mitenkä sais gif kuvat uudelleen näkyyn?Tai mitähän koneelta on poitettu ku ei enää näy?.....Kumma juttu.Ei näy emännän läppärilläkään..tulee paniikki 

puh.050-3748237
Re: og900 vetoakselitunneliremppa
Muuta yläkulmasta Size: 1024 x 768 niin ainakin minulla alkaa näkymään.
junnu kirjoitti:Mitenkä sais kuvat uudelleen näkyyn?