Sivu 3/4

Lähetetty: Ti Joulu 12, 2006 18:12
Kirjoittaja arvi
HERMOT MENEE!! :evil:
Kuskinlattia on nyt hitsattu.. Kaikenkaikkiaan kolme paikkaa sain mahtumaan tuonne ja nyt sitten pitääkin siirtyä kuskinpuoleista helmaa paikkailemaan kun sieltäkin löytyi muutamia reikiä! Kuvia ei tästä hommasta tuu kun kaikki varmaan on nähnyt miten paikataan lattiaa :)
minkäslainen rälläkkä/hitsi operaatio oli se käpärin kahva?
eikös tuo jarrujen vaihto uudempiin ole muuten ihan helppo operaatio?
Vanha kahva laikalla pois ja satkun kahva hitsaamalla paikoilleen kun en viitsinyt alkaa mitään pulttiliitoksia tekemään tuohon niinkuin satkussa on.
Tuo jarrujen vaihto on ihan vaan pulttaa kiinni operaatio ainakin näissä 80-luvun tupliksissa. Taakse vaan vaihtaa koko akselin ja eteen pelkät navat ja luonnollisesti jarrusatulat. Mulla ainakin kaikki osat passasi suoraan ihan jarruletkuja myöten.

Lähetetty: To Joulu 14, 2006 17:07
Kirjoittaja arvi
dodii.. Kuskinpuoleinen helma on nyt kasassa ja vain massat puuttuu. Homma jatkuu seuraavaksi lattioiden koputtelulla. Toivottavasti ei enää muuta hitsattavaa löydy. Viikonloppuna kaveri käy katsomassa sähköjä tuosta ja sitten jäljellä on enää katsastus.
Nytpä voinkin alkaa valmistautumaan illan Kotiteollisuuden keikkaan \../ 8) \../

Lähetetty: To Joulu 21, 2006 11:05
Kirjoittaja arvi
Nyt on hitsaukset hitsattu ja autokin saatiin käyntikuntoiseksi muutaman sulaneen johdon vaihdolla ja bensapumpunreleen johtojen uusimisella ja nyt olisikin sitten vuorossa leiman saannin yritys. Siirtolappuset on paikollaan joten eikun menoksi 8)

Lähetetty: La Joulu 23, 2006 21:13
Kirjoittaja gls
ajelit vissiin vastaan tänään limingassa pari kertaa...? :)

Lähetetty: Su Joulu 24, 2006 04:49
Kirjoittaja arvi
Kyllähän me ainaki ylikululla oltiin vastakkain ja käsi nousi oikein komesti :D

Lähetetty: La Joulu 30, 2006 20:46
Kirjoittaja arvi
nestettä tuo perkele vuotaa vieläkin jostain! Vissiin sieltä jakopäänkopan välistä tulee kun vesipumpun alle ilmestyy tippoja eikä pumppu vuoda enää :evil: Pitänee vissiin nostaa kone pois että tuon voi korjata... Tallissa olis kyllä -88 turbo tonnarin kone ilman turboa nököttämässä.

Sainhan minä tänään kuitenkin asennettua subbarin ja vahvarin peräloosteriin tuomaan tunnelmaa ja luultavasti lisää ongelmia :D

Lähetetty: Ke Tammi 10, 2007 13:36
Kirjoittaja axtec
mistäs pujottelit käsijarrunvaijerit tuohon komeaan tuplikseesi?
oma olisi vieläkin niitä vailla.

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 21:28
Kirjoittaja arvi
samoja reittejä pitkin kuin satkussakin on. Pitää vaan porata kaks reikää takapenkin alle

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 21:30
Kirjoittaja axtec
kiitoksia vinkistä, täytyy porailla jossain vaiheessa.

Lähetetty: Ti Huhti 24, 2007 14:28
Kirjoittaja arvi
Eilen aloin purkamaan tupliksen keulaa että saan käytettyä moottorin ja laatikon irti. Tarkoituksena olis korjata yks öljyvuoto jakopään kopan välistä ja samalla vaihtaa turbo tonnarin kansi nokkineen ja tietenkin pitää vihdoin viimein se ahdinkin laittaa paikoilleen kiinakuulerin kanssa 8)

Lähetetty: Ti Huhti 24, 2007 15:41
Kirjoittaja axtec
sittenhän rupeaa tupliskin kulkemaan 8)
ajattelit varmaan muutoskatsastaa turbolle?

Lähetetty: Ti Huhti 24, 2007 16:35
Kirjoittaja arvi
pitäähän tuo käydä sitten konttorin sedille näyttämässä kunhan tuon saa kasaan ja penkitettyä

Lähetetty: Ti Huhti 24, 2007 21:33
Kirjoittaja Saabinsti
Pistähän kuvaa sitten, kun projekti etenee!

Lähetetty: La Heinä 07, 2007 20:16
Kirjoittaja arvi
Hiljaiseloa on täällä vietetty tupliksen osalta... Viime viikonloppuna sain patrollin hitsauksista tarpeekseni taas vähäksi aikaa ja raahasin sitte tupliksen takaisin talliin tuon sinivalaan tilalle.
tupliksen kans meni pari kuukautta sitten hermot kun en saanut irtoamaan sitä pikkusta tappia mikä pitää kiinni sen tangon mikä menee kepiltä vaihdelaatikolle mutta nyt sitten 10 minuuttia sitten sain senkin irti! :D Syynä kaikkeen oli jälleen kerran liian pieni vasara!! Nyt "napautin" viiden kilon lekalla pitkä jatko välissä ja tappi irtosi heti ekalla lyönnillä..
Huomenna lähtee kone ja laatikko irti ja toivon mukaan saan irrotettua kannen tuosta ja turbo tonnarin koneesta. Sitte näkee kumman alakerralla tuo kasataan. Koitan huomenissa ottaa kuvia elintenluovuttajista..

Re: i16 tupliksen näpertelyä (i16 -> T16)

Lähetetty: Su Tammi 15, 2012 14:21
Kirjoittaja Mertmi
Moro!

Onkos tämä ikuisuusprojekti vielä hengissä?