Holmesilla tainnut olla tuolloin jo muutama juhannus kemba liikaa alla

.. mutta kerrottakoon koko stoori missä mennään nyt.
Tämäkin laitos liikkuu hiilihydraattien ja muiden uusiutuvien aineosien avulla ( lue RE85 )..
Tästä muutoksesta about 2viikkoa nyt kulunut ja hienosti toimii edelleen !
Uuden softan ja polttoaineen tuomat lisä hevoset vain saivat bypassin ohjaus venttiilin letkut sinkoilemaan ympäri konehuonetta ja niitä kiinnitellessä uudelleen klemmareiden kera kävi hieman köpelösti, muovinen pienen pieni nippa päätti katketa motonetin pihalle ja matka juhannuksen viettoon kalajoelle meinasi tössätä ikävästi

Onneksi muistin lukeneeni netistä ohjeet tuon venttiilin ohitukselle, jotka sitten holmesi ystävällisesti kaivoi esiin

Nyt myös havaittu odotettavissa olleita ilmiöitä kytkimen luistamiselle etanolilla otettaessa tämänhetkisestä kokoonpanosta "kaikki irti". 2 ja 3 vaihteen vielä nätisti kestää ,mutta 4- ja 5- vaihteella vedätettäessä jo huomaa kun meinaa vakio kytkin antautua. Hyllyssä jo onneksi on viggenin kytkin odottamassa vain että joku sen sinne vaihtaisi, wink wink, nosturia ja lisäkokemusta lähinnä kaipaisi.
Että tässä mennään nytten, ehjänä on auto pysyny niin tekniikaltaan, kuin myös pelleiltään ( sitäkin epäiltiin kun tälläinen teiniääliö hyppää TURPÅsaabin rattiin.. )
Nyt viikko lomaa töistä ja sitten armeijan harmaisiin lomps..
