NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)
Ei kyl oo Käytettyä kun ostaa, niin ei oo varaa niin kauheesti valita...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)
Hitsi just sun viimeisintä "mopoilu"-juttuu lueskelles meinasin et ois seuraavis potkuis pitäny käydä toistemme tidit testaamassa kun ite omalla kerkii kyl ohitte ilman isompia kenkimisii.
Toki oma persdyno tulee säännöllisesti resetoituu bensavaparilla, niin ehkä vähempiki riittää.. Ja toisaalta saa olla useampi stage enne ku pääsee vastaaviin ohituskiihtyvyyksiin mitä perusprätkäl niin ehkä sitä ei vaa jaksa autol tunkee joka väliin...
Toki oma persdyno tulee säännöllisesti resetoituu bensavaparilla, niin ehkä vähempiki riittää.. Ja toisaalta saa olla useampi stage enne ku pääsee vastaaviin ohituskiihtyvyyksiin mitä perusprätkäl niin ehkä sitä ei vaa jaksa autol tunkee joka väliin...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)
Joo siis kyllähän sillä munki kilkattimella pääsi ilman kenkimisiä ohi, mut mä oon vähä hätänen joskus. Eli se vähänkin tarjolla oleva voima pitää käyttää
Avo viettää lepposia syysmasennuspäiviään tommoses tallis
Onko se ny vajaa kuukauden ollu tua ja lasit n. sentin raollaan. Ja vesikeruukippoja kaksi: toinen pelkääjän jalkatilas ja toinen takakontis. Vettä näin paljo kerääntyny täs n. kuukaudes
Kesällä ku piti taivasalla parkkiksella, oli parin viikon välein sentti pari vettä kipois. Eli on toi kylmä tallikin yllättävän kuiva - jopa näin syyssateilla. Tai sitten raollaan olevat lasit auttaa tosi paljo. Yleisellä parkkiksella ku se ei ihan tule ekana mieleen...
Avo viettää lepposia syysmasennuspäiviään tommoses tallis
Onko se ny vajaa kuukauden ollu tua ja lasit n. sentin raollaan. Ja vesikeruukippoja kaksi: toinen pelkääjän jalkatilas ja toinen takakontis. Vettä näin paljo kerääntyny täs n. kuukaudes
Kesällä ku piti taivasalla parkkiksella, oli parin viikon välein sentti pari vettä kipois. Eli on toi kylmä tallikin yllättävän kuiva - jopa näin syyssateilla. Tai sitten raollaan olevat lasit auttaa tosi paljo. Yleisellä parkkiksella ku se ei ihan tule ekana mieleen...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)
Voi veljet. Hullu, hullumpi, avo-saabisti Sain meinaa pari päivää sitten lottovoiton. Selasin foorumin aktiivisia ketjuja, ja osui silmään
Soitin pikapikaa ja lupasin noukkia siitä vähä osia. Kaikki ne hyödyllisiä on, mutta tällä kertaa back up -plääninä on se, että osista saa sähkörungot siirrettyä farkkuun. Tai jos ihan reisille menee, niin kaikki osat menee farkkuun Elikkä elikkä. Femman lättänäpenkkien strategiset mitat:
Sitte mulla on ne vajaa vuosi sitte ostetut Coltin avosta peräsin olevat jakkarat, jokka odottaa edelleen värinvaihtoa... Jos vaikka tänä talvena
Eli Griffinin ilmastoinnit on tarkotus siirtää 9-3 Aeron jakkaroihin Ja ei, en edes tiedä, että onko se tehtävissä. Mutta sitähän se harrastaminen on Toiset juo kaljaa, jokku kittaa puskureita, osa saattaa jopa ruuvata moottoria, mutta mä valitsin tämmösen naisellisemman otteen rakenteluun Sähköjen puolestahan homma on iisi, koska väliin ei tule mitään älyboksia, vaan kytkimet ohjaa suoraan penkin sähköjohtoja. Eli olen laittamassa 9-3:n penkkiä ng900:seen, jota maustetaan vielä 9-5:n sähköosilla Mitähän tästäki tulee.
Mitat taitaa olla 1:1, koska selkänojien säätö ym vaikuttaa pikaiseen mittailuun. Enkä muutenkaan sitä ihan millitarkasti tehny... Lähinnä sinne päin. Lisäksi ilmastoiduis penkeis myös hartiat ja reidet lepää reikänahalla, ja mä ajattelin käyttää vähä vähemmän sitä... Jäänee siis myös "hukkapaloja". 1+1 -> ihminen on noi ommellu yhteen, ihminen ne saa myös purettua ja uudelleenommeltua. Taidan ilmottautua kansalaisopistoon... Verhoilija lienee niin kallis vaihtoehto, että sillä rahalla ostaa oman teollisuusompelukoneen lankoineen päivineen ja harjottelee vaikka vuoden illat.
Mut tuumasta toimeen ja femmalla penkkejä noukkimaan. Siellä ne lepää.
Kytkimet ei taida sopia ng-satkun kojelautaan suoraan, mutta se lienee pienin murhe projektissa...
Ja tossa se paljon puhuttu propelli sit on.
Soitin pikapikaa ja lupasin noukkia siitä vähä osia. Kaikki ne hyödyllisiä on, mutta tällä kertaa back up -plääninä on se, että osista saa sähkörungot siirrettyä farkkuun. Tai jos ihan reisille menee, niin kaikki osat menee farkkuun Elikkä elikkä. Femman lättänäpenkkien strategiset mitat:
Sitte mulla on ne vajaa vuosi sitte ostetut Coltin avosta peräsin olevat jakkarat, jokka odottaa edelleen värinvaihtoa... Jos vaikka tänä talvena
Eli Griffinin ilmastoinnit on tarkotus siirtää 9-3 Aeron jakkaroihin Ja ei, en edes tiedä, että onko se tehtävissä. Mutta sitähän se harrastaminen on Toiset juo kaljaa, jokku kittaa puskureita, osa saattaa jopa ruuvata moottoria, mutta mä valitsin tämmösen naisellisemman otteen rakenteluun Sähköjen puolestahan homma on iisi, koska väliin ei tule mitään älyboksia, vaan kytkimet ohjaa suoraan penkin sähköjohtoja. Eli olen laittamassa 9-3:n penkkiä ng900:seen, jota maustetaan vielä 9-5:n sähköosilla Mitähän tästäki tulee.
Mitat taitaa olla 1:1, koska selkänojien säätö ym vaikuttaa pikaiseen mittailuun. Enkä muutenkaan sitä ihan millitarkasti tehny... Lähinnä sinne päin. Lisäksi ilmastoiduis penkeis myös hartiat ja reidet lepää reikänahalla, ja mä ajattelin käyttää vähä vähemmän sitä... Jäänee siis myös "hukkapaloja". 1+1 -> ihminen on noi ommellu yhteen, ihminen ne saa myös purettua ja uudelleenommeltua. Taidan ilmottautua kansalaisopistoon... Verhoilija lienee niin kallis vaihtoehto, että sillä rahalla ostaa oman teollisuusompelukoneen lankoineen päivineen ja harjottelee vaikka vuoden illat.
Mut tuumasta toimeen ja femmalla penkkejä noukkimaan. Siellä ne lepää.
Kytkimet ei taida sopia ng-satkun kojelautaan suoraan, mutta se lienee pienin murhe projektissa...
Ja tossa se paljon puhuttu propelli sit on.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Syyssateilla avon vesikeräyskipot oli tyhjät, mutta nyt niissä oli taas vettä. Eli kyl ne toimii edelleen Vaihtopussithan niissä on, ku kesällä vanhat liukeni pois...
Vänkärin jalkatila
Takakontti
Noih
Kattelin myös, että Hammeriten direct to rust suoraan takakontin ruosteen päälle vedettynä kukkii sittenkin En varsinaisesti yllättynyt, mutta uusi 9-3:n takakonttihan on odottamassa motivoitunutta maalaria... Joten aivan se ja sama.
Hävetköön siinä kesää odotellessa. Pääasia, että kosteus pysyy kurissa. Se käry kun on aika kamala...
Ja etulasit on vajaa sentin raollaan. Sen verran, jotta elukat ei mene sisään...
Vänkärin jalkatila
Takakontti
Noih
Kattelin myös, että Hammeriten direct to rust suoraan takakontin ruosteen päälle vedettynä kukkii sittenkin En varsinaisesti yllättynyt, mutta uusi 9-3:n takakonttihan on odottamassa motivoitunutta maalaria... Joten aivan se ja sama.
Hävetköön siinä kesää odotellessa. Pääasia, että kosteus pysyy kurissa. Se käry kun on aika kamala...
Ja etulasit on vajaa sentin raollaan. Sen verran, jotta elukat ei mene sisään...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Komeet vanteet!
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Paljo maksat väliä niihin Airon jenkkakahvoihin?Coltti kirjoitti:Komeet vanteet!
Puhelimes niistä ku puhuttiin ja sanoin, et sille rahalle olis muutaki käyttöö... Just tänää tyttöystävä esitteli jotain Oboy-purkin kokosta ravintolisäjauhetta koirille, joka makso 200€. Ehkä se korisarja on sittenki halpa harrastus...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Millaset kumit noilla on päällä? 16"?
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
205 x XX x 16" mut mä meen jo puihin ehdotuksissani Muistin just, että eihän mulla ole edes femmaan kesätassuja, joten...
Mut joo. Ne ilmastoidut penkit. Niistä liikkuu yhtä sun toista iltasatua netisssä. Osa jopa kirjoittaa (ei täällä vaan toisen kielisellä foorumilla), että penkit on ah niin kylmät kesällä ja joku muu kehuu kuinka auton lattiaan tulee jopa oma kylmäkanava penkkiä varte, jotta perse on varmasti huurus ja naisilla kusirakon tulehdus. Ja ton kylmäkanavan takia ei edes kannata siirtää sitä toiseen autoon, koska se olisi kuin replica, josta puuttuu oleellisia osia. Huoh
Nii tosiaa. Mä otin vihdoin ja viimein askeleen eteenpäin noitten penkkien kanssa. Eli mullahan on se hullu idea, että ysisatkuun pitäisi sovittaa ysikolmosen penkki, ja siihen ysikolmosen penkkiin femman tuuletetut nahat
Nää hommat kun ei tunnetusti ihmettelemällä muutu. Noi Aeron penkit on haettu Coltilta jo vuosi sitte jne... Ennen purkua kävi sekin mielessä, et jos vain nakkaisi kylmästöidyt penkit suoraan femmaan ja värjäis noi Airon jakkarat sinne avoon, mutta sittehän mulla ei olisi projektia!
Aloitin operaation tutkimalla ensin, miten se ilmastointi edes toimii. En koskaan penkkiä ole purkanut, mutta joku kirjotti tällä foorumilla, että jokainen 9 vuotta täyttänyt sen osaa. Tosin mä väittäisin, että sen ysikesäsen pennun nahka on liian pehmeää tohon. Vois veri lentää...
Jotain ärsyttäviä klipsujaki siä oli...
Ja aikansa kun ähelsi, niin tossa lopputulos.
Loput nahasta on tommosilla supikoiranloukun renkailla kii. Puran joskus toiste. Periaate ja huurrekanavien rakenne selvisi jo mulle. Siitä kylmäkoneesta puhumattakaa.
Kaikkia turhia johtojaki oli kauhee nippu. Hi-tech. Ja pelkälle pehmusteosalle!
Mut nii. Se ilmastointi. Eli ensinnä on Papstin radiaalituuletin, jota ei tartte edes koittaa, koska sen näkee jo rakenteesta, että se imee ilmaa penkistä ulos. Eli aika turha se oma ilmakanava jo ton takia siä penkin alla olisi.
Sen edessä on sitten jotain jäkälää. Tarkoituksena lienee pysäyttää fyllit, jotta eivät mene tuulettimen sisään, kun penkin päälle istahtaa.
Toi valkonen lienee ilmatiivistä kamaa, ja sen alla on myös jotkut alkeelliset kanavan tapaset. En tiä onko sen ilmastoinnin takia vai muotoilusyistä tms...
Sit ne kanavat menee sinne reikänahalle. Eli kanavan sijasta siis umpinaista fylliä, ei mitää hienoja kanavia lämmönsäätöläppineen. Mut lienee hengittävää materiaalia kuitenki.
Toi kangas kuvassa ylhäällä on sitten vissiin penkinlämmittimen tukikangas tjsp. Ihan vain harso. Sen päällä (eli alareuna kuvassa) onkin sitten suoraan reikänahka, jossa on jotain harsomaista kevyttä fylliä.
Jotta semmonen penkki.
Reisituen tuuletuski on näemmä vain osittainen. Se on tietysty ihan fiksua, koska muutenhan kapeareisisillä ilma karkaisi haarojen välistä, koska ilmalla on tapana kulkea siitä, mistä helpoimmalla pääsee. Tämmösillä läskimmillä tapauksillahan se ei niin nuukaa ole, kun penkistä on muutenkin 100% peitettynä.
Tosin ite ajattelin skipata koko reisituen tuuletuksen ihan ompeluteknisistä syistä... Kuva muistuttamaan muotoja
Kyl mä edelleen lippua pidän korkealla, mutta ei toi taidakkaa mennä ihan vain parilla nahan vaihdolla... En ihan viä sitä teollisuusompelukonetta hommaa. Jos ensin avais Airon penkin ja miettii noita fyllejä jne.
Ennakkospekulointina Airon penkin fyllit on varmaankin samaa hengittävää kamaa kuin ilmastoidussakin, koska muutenhan olisi kauhea soija koko ajan. Ja muutenki miten se edes kuivuisi, ellei hengitä... Eli parhaimmillaan todellakin voi edessä olla vain nahkojen vaihto ja pohjaan se jäkälä+ilmatiivis kangas. Sekä tietenki propellin sovitus. Ja sähköt. Unohtamatta penkin värjäystä beigeksi. Eli täysin tehtävissä - kesäksi 2015
Mut joo. Ne ilmastoidut penkit. Niistä liikkuu yhtä sun toista iltasatua netisssä. Osa jopa kirjoittaa (ei täällä vaan toisen kielisellä foorumilla), että penkit on ah niin kylmät kesällä ja joku muu kehuu kuinka auton lattiaan tulee jopa oma kylmäkanava penkkiä varte, jotta perse on varmasti huurus ja naisilla kusirakon tulehdus. Ja ton kylmäkanavan takia ei edes kannata siirtää sitä toiseen autoon, koska se olisi kuin replica, josta puuttuu oleellisia osia. Huoh
Nii tosiaa. Mä otin vihdoin ja viimein askeleen eteenpäin noitten penkkien kanssa. Eli mullahan on se hullu idea, että ysisatkuun pitäisi sovittaa ysikolmosen penkki, ja siihen ysikolmosen penkkiin femman tuuletetut nahat
Nää hommat kun ei tunnetusti ihmettelemällä muutu. Noi Aeron penkit on haettu Coltilta jo vuosi sitte jne... Ennen purkua kävi sekin mielessä, et jos vain nakkaisi kylmästöidyt penkit suoraan femmaan ja värjäis noi Airon jakkarat sinne avoon, mutta sittehän mulla ei olisi projektia!
Aloitin operaation tutkimalla ensin, miten se ilmastointi edes toimii. En koskaan penkkiä ole purkanut, mutta joku kirjotti tällä foorumilla, että jokainen 9 vuotta täyttänyt sen osaa. Tosin mä väittäisin, että sen ysikesäsen pennun nahka on liian pehmeää tohon. Vois veri lentää...
Jotain ärsyttäviä klipsujaki siä oli...
Ja aikansa kun ähelsi, niin tossa lopputulos.
Loput nahasta on tommosilla supikoiranloukun renkailla kii. Puran joskus toiste. Periaate ja huurrekanavien rakenne selvisi jo mulle. Siitä kylmäkoneesta puhumattakaa.
Kaikkia turhia johtojaki oli kauhee nippu. Hi-tech. Ja pelkälle pehmusteosalle!
Mut nii. Se ilmastointi. Eli ensinnä on Papstin radiaalituuletin, jota ei tartte edes koittaa, koska sen näkee jo rakenteesta, että se imee ilmaa penkistä ulos. Eli aika turha se oma ilmakanava jo ton takia siä penkin alla olisi.
Sen edessä on sitten jotain jäkälää. Tarkoituksena lienee pysäyttää fyllit, jotta eivät mene tuulettimen sisään, kun penkin päälle istahtaa.
Toi valkonen lienee ilmatiivistä kamaa, ja sen alla on myös jotkut alkeelliset kanavan tapaset. En tiä onko sen ilmastoinnin takia vai muotoilusyistä tms...
Sit ne kanavat menee sinne reikänahalle. Eli kanavan sijasta siis umpinaista fylliä, ei mitää hienoja kanavia lämmönsäätöläppineen. Mut lienee hengittävää materiaalia kuitenki.
Toi kangas kuvassa ylhäällä on sitten vissiin penkinlämmittimen tukikangas tjsp. Ihan vain harso. Sen päällä (eli alareuna kuvassa) onkin sitten suoraan reikänahka, jossa on jotain harsomaista kevyttä fylliä.
Jotta semmonen penkki.
Reisituen tuuletuski on näemmä vain osittainen. Se on tietysty ihan fiksua, koska muutenhan kapeareisisillä ilma karkaisi haarojen välistä, koska ilmalla on tapana kulkea siitä, mistä helpoimmalla pääsee. Tämmösillä läskimmillä tapauksillahan se ei niin nuukaa ole, kun penkistä on muutenkin 100% peitettynä.
Tosin ite ajattelin skipata koko reisituen tuuletuksen ihan ompeluteknisistä syistä... Kuva muistuttamaan muotoja
Kyl mä edelleen lippua pidän korkealla, mutta ei toi taidakkaa mennä ihan vain parilla nahan vaihdolla... En ihan viä sitä teollisuusompelukonetta hommaa. Jos ensin avais Airon penkin ja miettii noita fyllejä jne.
Ennakkospekulointina Airon penkin fyllit on varmaankin samaa hengittävää kamaa kuin ilmastoidussakin, koska muutenhan olisi kauhea soija koko ajan. Ja muutenki miten se edes kuivuisi, ellei hengitä... Eli parhaimmillaan todellakin voi edessä olla vain nahkojen vaihto ja pohjaan se jäkälä+ilmatiivis kangas. Sekä tietenki propellin sovitus. Ja sähköt. Unohtamatta penkin värjäystä beigeksi. Eli täysin tehtävissä - kesäksi 2015
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Eli beiget on femman ja ilmastoidut?
Ja siis mustien(aeron) penkkien runkoon ajattelit laittaa noi vaaleet nahat niiden alkuperäisilla fylleillä?
Ja femman runkoihin aeron pehmusteet ja nahat?
Kokeilitko syöttää sähköä puhaltimelle? Ku ite joskus moisia ihmetellessä oisin voinu melkein väittää et ihan puhallus tuntui.
Tuleehan sinne penkin alle takajalkatilan kanavat niin olis siellä tarvittaessa aika viileetä ilmaa tarjolla...
Ja siis mustien(aeron) penkkien runkoon ajattelit laittaa noi vaaleet nahat niiden alkuperäisilla fylleillä?
Ja femman runkoihin aeron pehmusteet ja nahat?
Kokeilitko syöttää sähköä puhaltimelle? Ku ite joskus moisia ihmetellessä oisin voinu melkein väittää et ihan puhallus tuntui.
Tuleehan sinne penkin alle takajalkatilan kanavat niin olis siellä tarvittaessa aika viileetä ilmaa tarjolla...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Aeron perspala ja kaks alinta selkäpalaa olis tarkotus vaihtaa reikänahkoihin sekä sitte puhallusvehkeet tietenki... Eli mul olis kaiketi maailman ainoat ilmastoidut Aeron jakkarat
Mittailujeni pohjalta pitäs luonnistua niin, että ne kolme palaa vain siirtää penkistä toiseen, koska koko natsaa... Tosin tuskin niin helpolla menee. Ja pitää kattoa hengittääkö Aeron fyllit riittävästu vai pitääkö niitäki sit ranettaa
Ja joo, beiget on femman ilmastoidut. Ja niistä nypin vain ne 3 ruutua per penkki sekä sähköosat -> loput osat kaatopaikalle. Ja lopuks maalaan ne Aeron ranetetut penkit beigeks mätsäämään muuhun sisustaan.
Puhaltimia en koittani, mut ne on imevät. Sen näkee jo rakenteesta. Ja toki imemällä kaiketi paremman ilmamääränki saa liikkumaan kuin paineistamalla koko penkki. Ainaki niitten oppien mukaan, millä tietokonetta teininä modas
Mittailujeni pohjalta pitäs luonnistua niin, että ne kolme palaa vain siirtää penkistä toiseen, koska koko natsaa... Tosin tuskin niin helpolla menee. Ja pitää kattoa hengittääkö Aeron fyllit riittävästu vai pitääkö niitäki sit ranettaa
Ja joo, beiget on femman ilmastoidut. Ja niistä nypin vain ne 3 ruutua per penkki sekä sähköosat -> loput osat kaatopaikalle. Ja lopuks maalaan ne Aeron ranetetut penkit beigeks mätsäämään muuhun sisustaan.
Puhaltimia en koittani, mut ne on imevät. Sen näkee jo rakenteesta. Ja toki imemällä kaiketi paremman ilmamääränki saa liikkumaan kuin paineistamalla koko penkki. Ainaki niitten oppien mukaan, millä tietokonetta teininä modas
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Mikkäs tässä sitten on:JP_Vette kirjoitti:Eli mul olis kaiketi maailman ainoat ilmastoidut Aeron jakkarat
http://www.blocket.se/trelleborg/Saab_9 ... ?ca=11&w=3
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Ei kai se ny epäselväks veteltä jääny kuvista tai muutenkaan että puhutaan og9-3 Aeron jakkaroista
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Aero kun Aero, terveisin Classic Design Executive (tjsp)
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanan
Noi femma-aeron penkit on niin papat. Senhän todistaa jo se, että Hirschillä ranetettiin isoa rahaa vastaan ne og9-3:n penkit paremman fiiliksen vuoksi. Se mikä Sveitsin pojilta jäi kesken, pääsee nyt mun toimesta loppuun saakka
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09