Re: MY08 9-3 SC BioPower
Lähetetty: Ke Marras 04, 2020 20:54
En mä kyllä vielä uutta nahkaa penkkiin osta. Täytyy ensin kattoa millanen rahareikä tästä ruoskasta tulee ja sen päätteeksi sitten katsella silmäkarkit nahoista hirvilippoihin
Tää on se yks kalleimmista osuuksista harrastusta, eli käydä kaupas pikkutilpehöörin takia. Motonetistä hain neljällä eurolla polttimoita, Verkkiksestä tsaarelan suosituksen:
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/922/t4ABfw.jpg)
Mä meinasin ensin säästää rassailun hallihommiks, mutta jostain englannin kieliseltä foorumilta luin, kuinka joku vakuutti ranetuksen olevan mahdollista eli koko keskikonsolihässäkän purkamisen sijaan otetaan vain posket auki ja loput pienellä väkivallalla. No sehän sopii mun rassausasenteeseen paremmin kuin hyvin. Eli siitä se sitten lähti.
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/924/1DI8Zq.jpg)
Tuohon asti oli helppo päästä, kunnes se alkoi hieman tökkimään...
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/923/NKLbe2.jpg)
Pienen äheltämisen päätteeksi kuitenkin voitonhetki koitti, enkä saanut edes tuhojälkiä tuohon kumikranssiin
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/922/wgws1Y.jpg)
Kontaktipinnoissa oli pientä kontaktijälkeä. Raapasin ruuvarin kärjellä savumerkit pois ja taikaöljyä päälle.
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/924/NrejFf.jpg)
Tän nähtyäni melkein sitten jo olinkin varma, että korjaus tulee onnistumaan
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/922/qUyjvf.jpg)
Vääntelin tuon yhden linjaansa takaisin ja kaikki inan ulos, jotta olisi enemmän painetta. Romut kasaan ja ekalla kerralla herjasi rattilukkoa, sen jälkeen koeajon päätteeksi ei. En tiedä johtuiko ensimmäinen herja viasta vai siitä, että rattilukko lähtee pelaamaan lukkomodulin irrotuksen jälkeen vasta auton liikuttua. Kävin kuitenki kaupas, nollailin vikakoodeja ja muutenki rämppäsin avainta, ja en saanut vikaa toistumaan.
Sellainen hauska bonus tuli putsaamisen ohessa, että nyt käännettäessä avain lock-asentoon, pomppaa se pois. Aluksi luulin jonkin rikkoutuneen, mutta käyhän tuo järkeen. Tähän asti olen tottunut nostamaan avaimen pois kolostaan omin voimin, mutta nyt tuo muistuttaa jo melkein haulikon ejectoria
Motonetistä hain peruutusvalojen ja rekkarikilven polttimot. Rekisterikilven polttimoissa ei tainnut olla vikaa, ainoastaan toinen oli tosi löysä. Väänsin rautoja ja molemmat uusiksi. Ei enää tule niistä vikakoodia.
Peruutusvalot toimivat molemmat, mutta tässä taitaa olla vähän tonnarin vikaa, eli pitää olla parilliset polttimot
Niin tai näin, uusilla polttimoilla ei enää plimputtele käynnistyksessä ja Techin vikalistakin mahtunee jatkossa yhdelle näytölle, kun jo kolme vikaa on eliminoitu
Peruutusvalo vähän tuotti tuskaa, kun pimeässä koitti niitä ah niin ihania polttimon kantoja ruuvata paikalleen. Pelkääjän puolella meni hetki, ennen kuin tajusin kannan alle valahtaneet johdot
Sitten ruuvaus sujui jo paremmin, kun noi tökki ylemmäs pois tieltä.
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/924/RIgBmI.jpg)
Noiden xenonien kanssa iski vähän huonompi homma. Meinaan valot näyttävät nyt näinkin alas.
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/922/0VgbGD.jpg)
Ostaessa valot näyttivät suht oikealla korkeudella, mutta vikakoodien nollaamisen jälkeen menevät ala-asentoon. Techillä saa kyllä ajettua asennosta toiseen, mutta valikosta poistumisen jälkeen palaavat aina ala-asentoon. Ei kovin kiva tuolla valaisemattomilla tiepätkillä... Noh, saapahan vauhtia tonkin korjaamiseen.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tää on se yks kalleimmista osuuksista harrastusta, eli käydä kaupas pikkutilpehöörin takia. Motonetistä hain neljällä eurolla polttimoita, Verkkiksestä tsaarelan suosituksen:
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/922/t4ABfw.jpg)
Mä meinasin ensin säästää rassailun hallihommiks, mutta jostain englannin kieliseltä foorumilta luin, kuinka joku vakuutti ranetuksen olevan mahdollista eli koko keskikonsolihässäkän purkamisen sijaan otetaan vain posket auki ja loput pienellä väkivallalla. No sehän sopii mun rassausasenteeseen paremmin kuin hyvin. Eli siitä se sitten lähti.
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/924/1DI8Zq.jpg)
Tuohon asti oli helppo päästä, kunnes se alkoi hieman tökkimään...
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/923/NKLbe2.jpg)
Pienen äheltämisen päätteeksi kuitenkin voitonhetki koitti, enkä saanut edes tuhojälkiä tuohon kumikranssiin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/922/wgws1Y.jpg)
Kontaktipinnoissa oli pientä kontaktijälkeä. Raapasin ruuvarin kärjellä savumerkit pois ja taikaöljyä päälle.
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/924/NrejFf.jpg)
Tän nähtyäni melkein sitten jo olinkin varma, että korjaus tulee onnistumaan
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/922/qUyjvf.jpg)
Vääntelin tuon yhden linjaansa takaisin ja kaikki inan ulos, jotta olisi enemmän painetta. Romut kasaan ja ekalla kerralla herjasi rattilukkoa, sen jälkeen koeajon päätteeksi ei. En tiedä johtuiko ensimmäinen herja viasta vai siitä, että rattilukko lähtee pelaamaan lukkomodulin irrotuksen jälkeen vasta auton liikuttua. Kävin kuitenki kaupas, nollailin vikakoodeja ja muutenki rämppäsin avainta, ja en saanut vikaa toistumaan.
Sellainen hauska bonus tuli putsaamisen ohessa, että nyt käännettäessä avain lock-asentoon, pomppaa se pois. Aluksi luulin jonkin rikkoutuneen, mutta käyhän tuo järkeen. Tähän asti olen tottunut nostamaan avaimen pois kolostaan omin voimin, mutta nyt tuo muistuttaa jo melkein haulikon ejectoria
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Motonetistä hain peruutusvalojen ja rekkarikilven polttimot. Rekisterikilven polttimoissa ei tainnut olla vikaa, ainoastaan toinen oli tosi löysä. Väänsin rautoja ja molemmat uusiksi. Ei enää tule niistä vikakoodia.
Peruutusvalot toimivat molemmat, mutta tässä taitaa olla vähän tonnarin vikaa, eli pitää olla parilliset polttimot
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Peruutusvalo vähän tuotti tuskaa, kun pimeässä koitti niitä ah niin ihania polttimon kantoja ruuvata paikalleen. Pelkääjän puolella meni hetki, ennen kuin tajusin kannan alle valahtaneet johdot
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/924/RIgBmI.jpg)
Noiden xenonien kanssa iski vähän huonompi homma. Meinaan valot näyttävät nyt näinkin alas.
![Kuva](https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/922/0VgbGD.jpg)
Ostaessa valot näyttivät suht oikealla korkeudella, mutta vikakoodien nollaamisen jälkeen menevät ala-asentoon. Techillä saa kyllä ajettua asennosta toiseen, mutta valikosta poistumisen jälkeen palaavat aina ala-asentoon. Ei kovin kiva tuolla valaisemattomilla tiepätkillä... Noh, saapahan vauhtia tonkin korjaamiseen.