Sivu 25/30

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Pe Kesä 15, 2012 00:51
Kirjoittaja Lanius
alipaineletku irti/poikki, sellanen imusarjasta kabiiniin päin. Sillon ei puhalluksen suuntaus pelitä.

Hieno saappi ja vissiin kulkeekin, pitää vissiin lukasta koko kertomus läpi. 8)

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: La Kesä 16, 2012 20:39
Kirjoittaja Turbo16
Sadepäivien iloksi
Kuva

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: La Kesä 16, 2012 22:59
Kirjoittaja f-19
Huomee sunnuntaina reffit?

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Su Kesä 17, 2012 01:55
Kirjoittaja Turbo16
Jos vehkeet rokkaa niin miksei!

Kävin äsken tankkaamassa eikä ollut todellakaan paha keskikulutus 14.1L/100km.

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Ma Kesä 18, 2012 00:05
Kirjoittaja Coltti
Melkein yhtäpaljon kuin 3.5l ahdettu maamoottori kuluttaa re85:sta sekalaisessa ajossa ;).

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Ma Kesä 18, 2012 05:27
Kirjoittaja Turbo16
Sehä menee sit yks yhteen! :)

Tossa on kun on oikeastaan pelkkää repimästä, joka vaihteella täyskaasukiihdytyksiä ja vähän mutkapätkää.

Pitäis malttaa mielensä ja tarkistaa se matka-ajo kulutus, mutta eihän tommoset oo tehty sellasta varten.

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Ma Kesä 18, 2012 11:49
Kirjoittaja Coltti
Ajatko jo etanolilla vai rikkaiden aineella, eli bensalla? ;)

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Ma Kesä 18, 2012 11:59
Kirjoittaja Turbo16
Kyl mennää iha rikkaiden aineel kun ei se vielä 2.0€/litra maksa :mrgreen:

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Ti Kesä 19, 2012 19:11
Kirjoittaja Turbo16
No nyt sit sano työsopimuksen irti.

Vaihteensiirtäjän tappi oli pompannut pois ja ilmeisesti mutteri siellä pohjassa kilisi hetken aikaa kun vaihteet hävisi.
Olikohan jäänyt löysäksi :roll:

Onneks emännän porukoiden Passatti oli taas luottopeli ja hoiti homman kotiin. Tallissa taas ja odottaa korjausta. Tappi löytyi hienosti siitä hammastangon päältä.

Juuri kun rupes seokset löytymään hienosti vielä paremmin kohdilleen.

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Ti Kesä 26, 2012 12:36
Kirjoittaja Turbo16
Eilen kävin nyppäämässä vaihteensiirtäjän rättinivelen irti ja tänään Rikulta tilaukseen uusi tappi rättiniveleen.
Samalla tilasin Saabin logon konepeittoon.

Kaipa sitä pitäis tehomittaukseenkin koettaa keritä tässä joku päivä. :roll:

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Pe Elo 03, 2012 07:56
Kirjoittaja Turbo16
Kesäpäivien ratoksi vaihdoin moottoriohjauksen johtosarjan, huomattavasti siistimpään versioon.

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Pe Elo 10, 2012 17:59
Kirjoittaja Turbo16
Oikeastaan tää viikko on mennyt autoa siistiessä, töitten jälkeen aina jäänyt jotain rukkailee ja siistimään. Tänään kävin vielä lisää säätelemässä tien päällä vaikka rupeet seokset olemaan kohdilleen, varsinkin kun sen lambdan menin kalibroimaan vihdoin ja viimein.

Oma moka, kun menin luottamaan liikaa nettijuttuihin. Oli oikeasti rutkasti paksummalla kuin mitä afr näytti, mutta onni onnettumuudessa näin, koska muuten olisi kilo romurautaa vaihteeksi takapihalla.

Kypärä on varattu huomiselle Burnout Partyille ja nyt täytyy mennä ihmettelemään jostakin Prismasta hanskat vielä.

Aamulla klo 08 alkaa katsastus ja katsotaan, josko ajolupa heltiää niin huomenna pääsis sitten koettamaan miten tuo vartilla liikkuu.

Tätä on odotettu vuosia.

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Pe Elo 10, 2012 20:10
Kirjoittaja f-19
FREE TIP:
Tutustu alla oleviin ohjeisiin etukäteen ettei tarvii sitten burnisalueelle siirtyessä jäätyä että "mitä seuraavaksi tapahtuu ja joka pitää painaa kaasu pohjaan?!"
Lineup ja Burnout
Lineupissa ajoneuvot lähestyvät lähtöaluetta. Autot tunnistetaan RF-ID tageilla ennen burnouttiin saapumista. Luennan suorittaa line-up toimitsija. Pidä auto paikoillaan luennan ajan. Sitten vaan jonon mukana eteenpäin. Burnisalueella toimitsijat antavat sinulle luvan saapua renkaiden lämmitykseen. Odota siis rauhassa kunnes toimitsija osoittaa käsimerkillä lupaa siirtyä Burnouttiin.

Lähettäjä ja joulukuusi
Lähettäjä on kilpailun kunkku, joten seuraa lähettäjän käsimerkkejä tarkkaan. Burniksen jälkeen voit siirtyä lähtöalueelle lähettäjän rinnalle kun lähettäjä levittää kätensä. Kun lähettäjä siirtää kätensä osoittamaan lähtöviivaa kohti, voit aloittaa siirtymisen rauhallisesti kohti lähtöviivaa. Tästä eteenpäin näet joulukuusen valoista kaiken tarpeellisen. Kuusen ylimmät valkoiset lamput syttyvät kun etupyörä leikkaa pre-stage -linjan. Nyt olet lähellä. Ryömitä rauhallisesti eteenpäin kunnes toiseksi ylimmät valkoiset lamput syttyvät. Etupyörä on leikannut stage-linjan. Olet onnistuneesti lähtöviivalla kun sekä pre-stage että stage -lamput palavat. Älä tee itsestäsi pelleä ja "steitsaa" takapyöristä. Mikäli ole ensimmäistä kertaa ajamassa, kannattaa seurata hetki lähtöalueen toimintaa ennen omaa suoritusta.

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: La Elo 11, 2012 17:46
Kirjoittaja Turbo16
5 vetoa tuli suoritettua ja aikamoista hapuilua oli, mutta todella hauskaa hommaa!

Paras 15.218sec @ 162,31km/h eli tosta ei voi kuin parantaa.
60ft 2,737sec

Re: MY88 Saab OG900

Lähetetty: Su Elo 12, 2012 11:42
Kirjoittaja Turbo16
Tämmösiä kuvatuksia kanssa Saabistin ottamana:

https://plus.google.com/photos/11503643 ... bums/posts