Mä oon nimenny tuon takapihan hautuumaaksi niin voitte päätellä paljonko niillä enää ajetaan.
Yks 900 T8A -86 siellä olis ehkä pelastettavissa.
Dusterista vielä et ohan se mondeoon verrattuna pieni mut mä mahdun takapenkille ihan hyvin kun oon itelle säätänyt kuskin penkin. Ovi tulee kyl reiteen kiinni.
No tälleen lyhyenläntänä toi ei oo yleensä kauhee onkelma. Nuorin muksuistaki(tokaluokkalainen) jätti nyt turvavyöistuimen pois kun tässä tulee vyö sen verran alempaa ettei hierrä kaulaa.
Joten muksut mahtuu ihan jees.
Etupenkillä ei tarvii istuu hartiat yhdes. Mut aika vaikeeta on kuvitella et vaikka Juho jaksais tolla penkillä istuu samoja kilsoja kuin astrassa, voit toki tulla koeajaa jos nurkille satut.
Istuinosa on lyhyt.
Kontti on aika tarkkaan metrin kanttiinsa mut pirun matala hattuhyllyn alta ja kapenee reilusti siitä ylöspäin.
Heh. Mun auto-ostot on ny menny aika hyvin tuohon Juhon puolen tunnin etäisyyden suhteen.
Laiska mikä laiska...
Kävin eilen jo takuuhuollossakin kun meinasin öljyt tsekata niin jäi pelkkä korkki käteen. Ja tikku sen verran jumissa ettei pienil kärkipihdeil saanut nostettuu.
Isompii pihtei en viittinyt hakee kun en yhtään tiennyt millane hässäkkä alapäässä on et jos sinne ois joku muoviosa murentunut niin ois tullu enempi remppaa.
No se reissu kesti vartin ja oli matkan varrella.
Joku neljä sataa kilsaa tuolla on nyt tullut ajettuu ja kone on kyllä nöyrä, laiska vaihtaja kiittää.
Lyhyet on iha ok, paremmat kun avossa mutta huonommat kuin corsas. Saattaa toki olla alkuperäiset polttimotki vielä. Lisäpitkät tulee varmasti asennettuu ens talveks.
Ja lämpenee nopeemmin mitä mondeo, ilmeisesti on sähkövastus apuna.
Ja juu, omaan autohistoriaan verrattuna on kyl uuden karhee. Parit huollot joutuu vielä teettään mut sen jälkeen aattelin sotkee omat kädet.