^heh heh, onneksi ei ole hattua tullut pidettyä vuosiin...
Tänään sisuuntumisen/toimettomuuden seurauksena tuli korjattua tuo penkinpohja. Seuraa kuvia:

Irrotus, etureunan (torx 50!) ruuvit melko ahtaassa välissä mutta suht iisiä. Sähköliitin sen sijaan oli vähän juntturassa. Mielenkiintoisena huomiona fasten belts ei reagoinut kuin matkustajan penkin painamiseen vaikka kuskin puoli sähköpistokkeineen kaikkineen oli irti... Eikös valon pitäisi oletuksena palaa ja sammua saatuaan signaalin turvavyönlukolta, vai päinvastoin? Ei sillä että ajaisin vyöttä, mutta tulee vain mieleen onko tuolla jotain tekemistä penkinlämmittimen toimimattomuuden kanssa...

Imuroin maton operaation jälkeen.

Tältä näytti alusta kaikessa komeudessaan. Säkkikangas reunoilta riepaleina, rautalangat sekaisin ja yhden jousenkin kiinnittymispiste toiselta reunalta irronnut rungosta. Pitäisikö noista keskelle tulleista symmetris-geometrisista rei'istä päätellä että penkinlämmitin on sanonut sopimuksen irti, vai mitä kummaa siinä on tapahtunut?

Irronnut kiinnitys lähempää.

Mikäköhän ihme tämä on? Oli/on teipattuna osittain umpeen. Taustalla näkyy work in progress.

Korjaustoimenpiteet: irronneen jousen koukutus kiinnityspisteen taustareiästä runkoon ja nippusiteiden avustuksella rautalankaverkkoon, rautalankojen uudelleenjärjestely tasaisille väleille ja käsillä olleista materiaaleista (= katkennut kuormaliina) useampi kierros säkkikankaan tehtävää hoitamaan päätyrautojen välille jousien yläpuolelta pujotettuna.

Takaisin autossa, alta pilkottaa vielä kuormaliinaa joiden päät sidoin ja nidoin vasta täällä töissä.
Onhan muuten tukevan ja tasaisen tuntuinen. Peileistäkään ei meinannut nähdä mitään kun nousi istuma-asento penkki ala-asennossa niin paljon ylemmäs, nyt tuntuu paljon enemmän sellaiselta valtaistuimelta kuin kaasarissakin.
