Tollaset oli vielä viikko sitten myynnissä meikäläisellä.
vietin kyllä aika äkkiä käsistä
Tollaset oli vielä viikko sitten myynnissä meikäläisellä.
No voihan perkele..! missä ne olivat sulla myynnissä kun en ole törmännyt missään niihin ?tonee kirjoitti:Tollaset oli vielä viikko sitten myynnissä meikäläisellä.
vietin kyllä aika äkkiä käsistä
Kiitos kiitos näillä mennään Ja vanteista kun mainitsit että itse olisit valinnut toisin, niin varmasti olisin myös minä, jos itse erikseen olisin vanteita ollut ostamassa, mutta kun nämä mukana tulleet kuitenkin miellyttävät sen verran paljon että päätin ne fiksata ja pitää, tässä vaiheessa koulutusta kun ei ole varaa ostaa noin vain vanne+rengassarjaaAzanovix kirjoitti:Komia on kampe, ei voi muuta sanoa.
Vannekeskusteluun en ota enempää kantaa kuin sanomalla, että itse olisin valinnut toisin. Mutta kuten useimmiten, itselle näitä tehdään ja niin pitkään kuin omaa silmää miellyttää, niin lopputulos on juuri oikea.
Paljon olet tehnyt ja mielestäni oikealla mentaliteetillä, eli aikaa ja vaivaa säästämättä, kun kori kuitenkin on tuo ruosteelle monesta kohdasta hyvinkin altis malli.
Kaihoten ja hieman jopa kateellisena odotan niitä päiviä, kun saisin itse omalle NG900:lle tehtyä moisia toimenpiteitä; korjattua värityksen nykyisestä kolmevärisestä (punaiset pellit, mustat muovit ja ruostetta siellä täällä) edes siihen alkuperäiseen kaksiväriseen.
Mutta jatka samaan malliin ja jatka toki myös raportointia.
Joo kyllähän se taitaa 50% hirsch vanteessa olla nimeä hintana. Ja kyllähän se noin on että jos vanne jotenkin vioittuu niin ei sitä noilla hinnoilla kannata tehtäväksi viedä..viggen kirjoitti:RapidBoost kirjoitti: Kyllähän se nätti on... Vielä kun saat ne hirschit alle, niin avot!¨
En tiedä mikä noissa Hirschin 18' ja 19' vanteissa on niin erikoista? Muuta kuin nimi, sekä hinta joka on 3400-3900kr/kpl.
Saabin alkuperäisvanteita18' saa 1835kr/kpl.
Näkö kysymys on sitten toinen juttu.
Minulla on ollut 21kpl Saabbia, jos on tullut kolhuja tai naarmuja vanteisiin on ollut edullisempi hakee uusi alkuperäisvanne kun alkaa korjauttaa virheellistä. http://www.anabil.se/saab-alufalgar
Tack tack jjoo en minä tollasista itteeni ota että sen puoleen.. eiköhän tuo tuostaKimm-o kirjoitti:Kyllä nyt on tulossa ensiauto oikein viimitten päälle. Elä poika murehdi noista "ajat sen vielä puuta päin" kommenteista. Kyllä se 250 heppanen Saappi ensikertalaisen käsissä pysyy kuhan ajelee ihmisiks.
En mä tiedä miksi, mutta jotenkin nuo vaan sopii omaan silmään. Hinta on aina sitten toinen juttu . Olen kyllä tähän omaankin saappiin miettinyt hirschin vanteita, uudempaa mallistoa vain.viggen kirjoitti:RapidBoost kirjoitti: Kyllähän se nätti on... Vielä kun saat ne hirschit alle, niin avot!¨
En tiedä mikä noissa Hirschin 18' ja 19' vanteissa on niin erikoista? Muuta kuin nimi, sekä hinta joka on 3400-3900kr/kpl.
Saabin alkuperäisvanteita18' saa 1835kr/kpl.
Näkö kysymys on sitten toinen juttu.
Minulla on ollut 21kpl Saabbia, jos on tullut kolhuja tai naarmuja vanteisiin on ollut edullisempi hakee uusi alkuperäisvanne kun alkaa korjauttaa virheellistä. http://www.anabil.se/saab-alufalgar
Täällähän ne oli myyntipalstalla, eipä tainnut keretä olla kuin 2pvlekenda kirjoitti:No voihan perkele..! missä ne olivat sulla myynnissä kun en ole törmännyt missään niihin ?tonee kirjoitti:Tollaset oli vielä viikko sitten myynnissä meikäläisellä.
vietin kyllä aika äkkiä käsistä
Justihinsa Ei auta itku enään, nopeet syö hitaat..Täällähän ne oli myyntipalstalla, eipä tainnut keretä olla kuin 2pv
Uusi on aina uusi: PartsforSaabs, Elkpartslekenda kirjoitti:Ostetaan _nahkainen_ vaihdekepin nuppi. Alkuperäinen siis !
Kunto saisi olla ainakin lähes uutta vastaava.