Meni taas vähän överiksi kaverin "talvihuolto", mutta tulipahan nyt vaihdettua palikkaa varmuuden välttämiseksi:
- kaikki jouset ja iskarit, raidetangon päät, kolme palloniveltä, taka-akselin pohjaanlyöntikumit, kallistuksenvakaajan uloimmat puslat
- virranjakajan kansi, pyörijä, laturin jännitteen säädin, vesipumppu, pa-pumppu ja virtalukko sarjoitettuna auton omalle avaimelle samalla vaivalla, kun oli sisusta purettuna
- oikean puolen ajovalon lasi ja heijastin, sumarit ja lisäpitkät iloksi talven pimeisiin iltoihin, niin ja vielä pyyhkijän sulat
Ulkonäköä muutettiin ilmanpoistoaukkojen suojilla,taka roiskeläpillä, takalasin ritilällä ja whaletaililla. Maalasin tuon whaletailin mustan reunan ensin rubbercompilla, mutta lopulta kuitenkin vetäisin siihen semigloss pintaisen maalin. Rubbercomppi tahtoi repeillä reunastaan, kun poisteli teippauksia. Ilmanpoistosuojissa on sen sijaan rubbercomppi ja on ainakin toistaiseksi pysynyt niissä hyvin. Lokasuojan reunalistoista yksi oli vähän viallinen joten kaikkiin kaariin tehtiin uudet Etran metritavarasta. Alkuperäiset ovat hyllyssä tallella, josko rupeaa joskus kaduttamaan.
Molemmat kyljet maalattiin listoista alaspäin. Oli sen verran kivenhakkaamaa ja muutama rupi, että ei pystynyt elämään niiden kanssa
Ulkoilman lämpötilanmittarille otin virrat tuolta stereoiden kautta ja anturin johto vetäistiin ECUn johtosarjan läpiviennistä etupuskurille.
Sisustaan auto saikin mustat nahkapenkit alun perin kaavailtujen punaisten sijaan. Jäi sitten ylimääräiseksi T8 specialin sisustus.
Pa-suodatin ja tuulilasi olisivat vielä vaihtolistalla.
Kuvista poiketen nyt alla uudet Hakkapeliitta kasit aeron vanteilla.