Projekti TeeCeeäsS kuriin..

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Jokainen tehkööt omat päätöksensä, mutta en itse luultavasti EDELLEENKÄÄN jättäisi muuten hyvää autoa ostamatta tcs:n takia.. :roll:
jab82
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Pe Kesä 18, 2004 10:43
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jab82 »

Saa nähä täytyykö se sitte ens viikonloppuna käydä hakeen kolmas tonnari kotia :D Oispahan sitte yx "isolohkoki" :wink:
2x9000 T16
Make-82
"Tuplakaasari"
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 18:04
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Make-82 »

Kyllä täytyy yhtyä tuohon trilon näkemykseen...en jättäisi minäkään ostamatta! :D

Tonnari on kuitenkin muilta osin mahtava auto, tässä minun yksilössä on tämän tcs:n kanssa ollut poikkeuksellisen huonoa tuuria. Monellahan se on toiminut huomattavastikkin paremmin...
jab82
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Pe Kesä 18, 2004 10:43
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jab82 »

Voisko joku viisaampi vähä valaista :idea: että minkälainen homma se tcs on ottaa kokonaan pois pelistä niin ei tarvis sen kanssa ruveta taisteleen.....
2x9000 T16
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

Tässä suora lainaus habasaab:in mailista kun operaatiosta kyselin(toivottavasti habasaab ei tästä pahastu??)

"Poistettuja osia, pari boxia(ets, asr) ja pari venttiiliä(rintapellissä ja akun vieressä),kick down moottori ja kaasupolkimen moottori.
Tilalle laitettiin eri imusarja ja kaasuläppä kotelo. ruiskun boxi piti vaihtaa, 7 johtoa kytkeä lisää esim ilmastoinnin kompuran syöttö, tyhjäkäynti moottori, sekä cruisen moottori".

muusta ei itsellä tietoa..
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
jakob85
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 17:40
Paikkakunta: Köyliö

Jos jotain kiinnostaa..

Viesti Kirjoittaja jakob85 »

Kiinnostaisi tuo kunnostettujen TCS-boksien tilaus sieltä jenkkilästä, koska on sen verran kauan tuo TCS vittuillut..Tai vaihto ehtoisesti tuon TCS:n poisto olisi myös mielenkiintoinen ja lopullisempi ratkaisu. Voisiko habasaab kenties lähettää minullekin TCS:n poiston ohjeet?
Seat Cordoba TDI -03
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

nonnii..omalta kohdaltani tuo tcs:n poisto alkaa oleen ajankohtainen ja aattelin tänne sitten siitä jonkunlaisen kertomuksen väsätä kuhan jotain kerrottavaa on tarjota :D ! Tarvittavat osat ois pikkuhiljaa hankittuna ja kuhan saadaan aikataulut sopimaan itse "tcs-gurun" kanssa yhteen niin rojekti on valmis alkamaan. Noita mun tcs osat jäävät sitten myyntiin joten nopeimmat vaan varailemaan TOIMIVIA tcs osia itselleen!!
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Olin jostain lukevinani, että yleensä TCS viat juontaa juurensa noista rintapellissä olevista viallisista venttiileistä eikä läppäkotelon boksista...onko tästä kellään parempaa kokemusta vai pitääkö luokitella Esson baarin jutuksi?
jakob85
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 17:40
Paikkakunta: Köyliö

Viesti Kirjoittaja jakob85 »

Eipä auttanut mulla ainakaan tuon rintapellinventtiilin vaihto. Nyt on tulossa käytetty toimima läppäkotelo.
Seat Cordoba TDI -03
Vastaa Viestiin