Kiitoksia onnitteluista!
Ei oo ihan viimosen päälle valmis vielä, mutta konehuoneessa on kaikki valmista. Kadonneet ajovalotkin löytyivät Mimmin oivalla avustuksella. Olin yksinkertaisesti unohtanut, että jakoblokiin tulee 4 piuhaa, ei 3

. No, piuha kiinni ja kaikki on niinkuin pitääkin.
Tämänpäivän koeajolenkillä testasin cruisen, joka toimii kaikkinensa. Ihmettelin vain, kun 5 vaihde ei mennyt päälle... soitin jo laatikkomestarille ja kyselin missä vika. Olin jo valmis lähtemään Ouluun, kunnes pihamaalla hävisi pakki. Eli kepin yhdystangon liitos oli liian löysällä ja pääsi muuttamaan asentoaan. Sain pihanurmikoiden kautta ajettua auton talliin nokka edellä ja eikun monttuun tarkastamaan tilanne. Sain kepin liitoksen säädettyä uudestaan ja nyt vedin klemmarin riittävän tiukalle ja vaihdekeppi myös tuntui erilaiselta ja jämäkämmältä. Nyt löytyivät koeajossa kaikki vaihteet. Eikun kotia suihkuun ja syömään loput eilisestä metripizzasta.
Illemmalla käväisin kaverin luona ja hieman opetin trioniccia. Aluksi ei oikeen löytynyt niitä 1.25 baria, mutta muutaman vedon jälkeen löytyi ja hyvin vetää. En ole vielä katsonut missä vaiheessa on täydet ahdot pelissä, mutta kyllä sekin jossain vaiheessa tulee tarkistettua.
Loppusuora on siis seuraava... auton kokonaisvaltainen imurointi ja penkkeihin nahkissia. Sitten keskikonsoli ja keskikyynärnoja paikoilleen. Ja niinkuin aina käy, eli aika kultaa muistot. Kaikki *ittumaiset hetket projektin alkuvaiheilta eivät enää paina mielessä. Paljon on tullut opittua tonnarista ja hyvää tietoa onkin. Jos joku kysyy mukaan tekemään vastaavaa hommaa, niin jos paikka ja muutamia hyviä työkaluja löytyy, niin mikä ettei

. Yksin en kuitenkaan ala tekemään.
Matti