99gls -> 99 Turbo 4d vm-80
43 eur VW tiskillä.Zebe kirjoitti:Eipä tuommonen normaali kalvomallinen bypass ole kovin kallis, muutaman kympin. Heittäsin että 30 eurolla lähtee, nuo mäntämalliset lujemmat on sitten huomattavasti kalliimpia.
Viggen malli olis ollu muistaakseni halvempi metroautossa,mutta ei sillon joskus ollut hyllyssä!
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Niin,en tiiä,täältä jostain löysin joku puoltoista vuotta sitten numeron,ja sillä hain saabilta,ei ollu varastossa.Tästä aikaa ~1vuosiMimmi kirjoitti:Merkkiliikkeen tiskiltä ei ole vähään aikaan saanut kuin "viggenmallista" by-passia.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
ostinpa kunnon kaasuiskarit tuohon tuplikseeni.
varmasti sopivan jäykät, kun joutu tunkilla painaan lyhyemmäksi että sai paikoilleen
vähän ihmetyttää kun yhdestä turbosta puretut etujouset on yhtäpitkät kun nuo omansajouset?
mitkäs takajouset tuossa oli valmiina, kun langan paksuus on 17mm. ja turbossakin on "vain" 15mm? ja nuo oli vielä vakio jousia pidemmät.
varmasti sopivan jäykät, kun joutu tunkilla painaan lyhyemmäksi että sai paikoilleen

mitkäs takajouset tuossa oli valmiina, kun langan paksuus on 17mm. ja turbossakin on "vain" 15mm? ja nuo oli vielä vakio jousia pidemmät.
Aika vahvaa tekoa ovat, olisivatko jostain poliisiautosta peräsin?axtec kirjoitti:ostinpa kunnon kaasuiskarit tuohon tuplikseeni.
varmasti sopivan jäykät, kun joutu tunkilla painaan lyhyemmäksi että sai paikoilleenvähän ihmetyttää kun yhdestä turbosta puretut etujouset on yhtäpitkät kun nuo omansajouset?
mitkäs takajouset tuossa oli valmiina, kun langan paksuus on 17mm. ja turbossakin on "vain" 15mm? ja nuo oli vielä vakio jousia pidemmät.
Niissä on ilmeisesti käytetty korkeampia ja jäykempiä jousia.
Tässä topikissa jotain mittoja:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?p=133822
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
huomasin tuossa että nuo "uudemman" malliset vetarit eivät sovi tuohon laatikkoon.
mutta sopivatko vanhemmat vetarit "uudemman" mallisiin etunapoihin??
oli pakko tulla pihalta välillä sulattamaan sormia, kun ei mikään nippeli pysy enään käsissä.
joku lämmin "talli" olis ihan näppärä näillä keleillä.
mutta jos nuo vetarit vielä illalla vaihtaisi
mutta sopivatko vanhemmat vetarit "uudemman" mallisiin etunapoihin??



oli pakko tulla pihalta välillä sulattamaan sormia, kun ei mikään nippeli pysy enään käsissä.
joku lämmin "talli" olis ihan näppärä näillä keleillä.
mutta jos nuo vetarit vielä illalla vaihtaisi

Jos vetoakselit ei käy laatikon niveliin (maljoihin), niin sitten ne kannattaa vaihtaa siitä toisesta laatikosta. Näitä vaihdoksia on tullut tehtyä jo useita, kun joutuu risteyttämään näitä vuosimalleja.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01