![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2135045.jpg)
Incoihin pitää heittää myös päälle uudet kumit tässä viikonloppuna. Saas nähdä miltä näyttää kun tuon saa kasaan ja incat alle.
Olisiko yhtä ylimääräistä mutteri sarjaa incoihin?900turbo3d kirjoitti:
Incoihin pitää heittää myös päälle uudet kumit tässä viikonloppuna. Saas nähdä miltä näyttää kun tuon saa kasaan ja incat alle.
Valitettavasti ei ole, tarvitsisin itsekkin vielä satsin niitä.SB90 kirjoitti:Olisiko yhtä ylimääräistä mutteri sarjaa incoihin?
-Niki
050-9179867
Mulla on 99:issä tuollainen viritys, tosin Economy-mittarin sisällä on valkopohjainen AutoGaugen ahtopainemittari. Siitä Economy-mittarista kun vielä dremelöi lasin kehyksineen irti, ja liimaa sen tarvikemittarin päälle niin sopivuus ja ulkonäkö on erinomainen.900turbo3d kirjoitti:
Mietin tuossa, että kun löytyy yksi economy mittari joka on samoilla kuorilla kuin tuo turbon mittari, eli tulee törröttämään kojelautaa, että vaihtaisin sinne sisuksiin esim equussin mittarin, siinä oli muistaakseni skaala -1=>1,5 bar, niin se olisi kohtalaisen järkevä. tarkkuudellahan ei ole väliä. Sitten netistä tulostaa tuollaisen pohjan mikä orggisturbomittarissa on ja asettelee sen sopivaan kohtaan. Vois tulla ihan toimiva ratkaisu..funtsin...
Tyhmä kyssäri, mutta eikös se economy mittari ole ihan vaan alipainemittari? Eikös se siinä tapauksessa pysty myös näyttään ahtopaineet, ainakin jos asteikko riittää? Neula vissiin taitaa vain ahdoilla mennä ihan toiseen suuntaan kuin oikeassa.900turbo3d kirjoitti:Jees, nyt pitäs olla ruostepeikkoa jahdattu ainakin sen verran, että leimasetä auton hyväksyy.
Ovet vielä vaihtoon ja sitten helmasarja paikalleen ja leimaan. Sitten katselee mitä sitä autolle tekeen.
Mietin tuossa, että kun löytyy yksi economy mittari joka on samoilla kuorilla kuin tuo turbon mittari, eli tulee törröttämään kojelautaa, että vaihtaisin sinne sisuksiin esim equussin mittarin, siinä oli muistaakseni skaala -1=>1,5 bar, niin se olisi kohtalaisen järkevä. tarkkuudellahan ei ole väliä. Sitten netistä tulostaa tuollaisen pohjan mikä orggisturbomittarissa on ja asettelee sen sopivaan kohtaan. Vois tulla ihan toimiva ratkaisu..funtsin...
Enpä tiedä tuosta, näyttäisikö ahtoja, mutta asteikko ei ainakaan pelaatsaarela kirjoitti:Tyhmä kyssäri, mutta eikös se economy mittari ole ihan vaan alipainemittari? Eikös se siinä tapauksessa pysty myös näyttään ahtopaineet, ainakin jos asteikko riittää? Neula vissiin taitaa vain ahdoilla mennä ihan toiseen suuntaan kuin oikeassa.
Moottorin ollessa sammuksissa economy-mittarin neula nojaa stopparitappiin.tsaarela kirjoitti:Tyhmä kyssäri, mutta eikös se economy mittari ole ihan vaan alipainemittari?