- Btw: jos ne nipponien omistajat olivat tehneet pohjia saabin kuivuessa, niin joku oli tehnyt kyllä pohjia niitäkin autoja maalatessa
Hyvää pr:ää mainostettavalle maalikaupalle.
Hmm,hyvä kun satut näköjään tietämään noinkin tarkasti. Tiedät sitten myöskin aika varmasti että ei se pöly tule ihan hujauksessa alas. Sitähän lähtee leijailemaan lattiasta hyvinkin helposti (esim kävelemällä). Ihan itsekkö asian huomasit,hyvä.
Ainoa joka ks. firmasta on nekin maalit ostaneet olen minä tähän mennessä. ks. "nipponeilla" ei ole siihen firmaan ollut kuulemma tarvetta ja siellä on ollut puutetta ihan maalarista. Saabissa taasen on juurikin tuosta kuivumisen aikana tapahtuneesta pölyilmiöstä,koska lakka sekoitettiin hitaaseen kovettajaan.
Itse en tuosta asiasta sen enempään tajua,eikä tarvitse en ole maalari mutta sikäli jos ihan oikein muistan niin kuivuu pitempään,mutta olisiko ollut että pinnasta tulee jollain tavalla erillainen?
Varmaankin lakkapinta korjataan tulevana v-loppuna.
Täälä
Lainaa:
Olin itse myös todella pettynyt maaluksiin,sitä se kimppatalli teettää. Oli muut alkanut tekemään pohjia silloin kun oman auton pinta oli vielä kuivumassa. Siihen nappasi aika komeasti kaikki mahdollinen pöly,lika yms kiinni ja pilalle se meni. Voitte varmaan kuvitella erään ilmeen kun näki autonsa uudestaan. No,sitä yritettiin vielä hioa ja myllyttää mutta päin persettä meni sitten sekin.
Blogissa:
Lainaa:
Ja tämän kuvan jälkeen lähdettiin luukuttamaan kohti Helsinkiä. Siitä tuli juuri sellainen kuin halusinkin.
Luit näköjään blogin MELKEIN alusta asti.
Autosta tuli sellainenkuin halusin kokonaisuudessaan! En tarkoittanut kyseisellä lauseella auton maalipintaa vai ajatteletko että olen täysin sokea?
Kovaan ajoon tehty, varo ettei audin korisarja lähde kovassa ajossa irti.
Tämä tuntui olevan parhaimmasta päästä.
Voin kyllä sanoa että ei lähde irti. On sen verran kovin kiinni että jos hyppäisin koko painollani etupuskurin päälle seisomaan,ei lähtisi. Painan sen noin 80-85kg.
Eli alkuperäinen etupuskuri on kiinni siinä alumiinipalkissa,joka on muoviklipseillä kiinnitetty palkkiin ja päissä yhdet ruuvit.
Nykyinen on samassa palkissa,samoilla pulteilla sekä pultattu reunoista kiinni.
Helmat on liimattu,pultattu kummastakin päästä ja 3kpl kulmarautoja vielä per puoli.
Takapuskuri kuidutettu lasikuidulla umpeen sekä pultattu 4pultilla suoraan perään kiinni. Ei lähde.
Eli kaikki joko hajoaa alta tai hajoaa kolarissa,mutta ei tipu ainakaan vauhdissa.