En usko että tulee ongelmia kytkimen kanssa kun tehot pysyy alle 100 hv jokatapauksessa tässä ensimmäisessä versiossa. Ensi kesä opiskellaan tämän kanssa ja sitten tehdään toinen kehitysversio sen jälkeen...
Mulle saa sitten tulla sanomaan "mitä mä sanoin" kun joku menee pieleen
Mitä kytkinlevyä voisi muuuten tuon alkuperäisen asetelman kanssa käyttä joka pitäisi vähä paremmin?
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009 http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Suppari kirjoitti:900 asetelma ja 215mm sintteri,tulee kevyt pyörä ja kustannukset satasen paikkeilla.Sorvissa pyärä tasaseks syvennyksen pohjalta ja pylväskoneella asetelman reijät ja jenkat perään.
Siinähän ne ohjeet jo tulikin
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009 http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Eilen sain konehuoneeseen maalin pintaan illallla. Musta + PALJON kultahilettä tuli aika p**no
Laitan kuvia lähiaikoina esille. Moottorin oon avannut alakerran vahvistamista varten ja nokka-akselin vaihtoa varten, sitten kasaus ja koneeseen kirkkaan punainen maali+ kultahile pintaan ennen asennusta. Saman vörin saa pintaansa myös iso kasa pikkuosia ja vaihteisto. Ei oikeen itte edes malta odottaa kun tulee lopputulos tulee näyttää NIIN hyvältä
Kannattaa myös ehdottomasti tehdä kansille jotain kun olet nokkaa vaihtamassa. Jäykät venttiilijouset on must, isot venttiilit (42/37) olisi jees ja porttaus varsinkin pakopuolelle kannattaisi.
Playboy kirjoitti:Kannattaa myös ehdottomasti tehdä kansille jotain kun olet nokkaa vaihtamassa. Jäykät venttiilijouset on must, isot venttiilit (42/37) olisi jees ja porttaus varsinkin pakopuolelle kannattaisi.
Kannet tehdään myöhemmin... Nyt on pakko vetää vähän jarrua ja jakaa projektia osiin useammalle vuodelle. Rahat on jo nyt loppu ja aikaakaan ei ole kesään enään kovin paljoa. Tärkeintä olisi nyt saada kone käyntiin ja auto muutoskatsastettua. sen jälkeen alkaa parannusten suunnittelu ja toteutus motolla hiljaa hyvä tulee Yhdet jyrsityt kannet on jo tallilla mutta ne pitää kunnostaa täydellisesti ennen kun ne voisi asentaa.... paljon muita suunnitelmia on tulevaisuuden varalle muutenkin....
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009 http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Myös iso kasa muita osia on jo pintaväriä vaille valmiit. Maalattavia osia on todella paljon ja kaikkia en saa edes kerralla maalattua. Perjantaina olisi tarkoitus saada nyt pohjaväriessä olevat osat maalattua että ensi viikolla pääsee niitä asentamaan. Sitten onkaan enään YKSI viikko aikaa saada auto nippuun
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009 http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Miksi jätit jakopään koppaan tuon mulkun,meinaatko käyttää vakioflektiä? Vedä se glunssi rälläkällä pois ja tuuppaa natsisivan kokakola-pullon korkki siihen,on jus soppelin kokoinen tulpaksi tohon Elikkä näin,kuvassa tosin paikallaan tulppa joka siinä ei edes liimalla kauaa pysynyt,mutta kolapullon korkki sopivan kokoinen,lyömällä pysyy ja on tiivis.Voi sitten vaikka viikottain vaihtaa merkkiä. http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1687716.jpg
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Miksi jätit jakopään koppaan tuon mulkun,meinaatko käyttää vakioflektiä? Vedä se glunssi rälläkällä pois ja tuuppaa natsisivan kokakola-pullon korkki siihen,on jus soppelin kokoinen tulpaksi tohon Elikkä näin,kuvassa tosin paikallaan tulppa joka siinä ei edes liimalla kauaa pysynyt,mutta kolapullon korkki sopivan kokoinen,lyömällä pysyy ja on tiivis.Voi sitten vaikka viikottain vaihtaa merkkiä. http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1687716.jpg
Viime yönä heäsin ja tajusin että ÖLJYN paluulinjan liitos puuttuu öljypohjasta!
Ei meinannut saada unta sen jälkeen Teen sen siihen hitsaamalla 15 mm sisähalkaisijalla olevan putkenpätkän pohja kylkeen...
Meinasin antaa ton jakopään kopan olla ennallaan, en tiennyt miten sen tapin saisi siitä poistettua hiksusti. Sähköflekti tulee syylarin etupuolelle niinkun joskus ehdotit...
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009 http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Toi paluulinjan putki näyttää vähän turhan pitkältä ja saisi olla kallistettu vähän ylöspäin. Toivottavasti ei synny öljyloukkoa tonne putkeen sisään .
Coltti kirjoitti:Toi paluulinjan putki näyttää vähän turhan pitkältä ja saisi olla kallistettu vähän ylöspäin. Toivottavasti ei synny öljyloukkoa tonne putkeen sisään .
Onhan muuten öljyn pinnan yläpuolella toi putki?
Kuvasta ei ehkä näy, mutta putki on vähän kallellaan. Pitäisi ola mun tiedon mukaan pinnan yläpuollella.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009 http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.