Ei kai noissa työhommissa auta kuin keskittyy siihen mukavaan ja koittaa ohittaa muut jutut.
No kyl itselläki vähä vaikeeta on neuvoo toteuttaa vaiks haaste on päinvastainen..
Loma alkamas, rästihommii hirmuisesti ja käsi kiukkuu et pitäis ottaa rauhas
Prätkäki seisonnas ku ei oikein kärsi ajaa