Nyt vain pelkkiä muita...

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7915
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Nyt vain pelkkiä muita...

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Onko ivecon kyydissä jotain kuiviketta?

Ei kai noissa työhommissa auta kuin keskittyy siihen mukavaan ja koittaa ohittaa muut jutut.

No kyl itselläki vähä vaikeeta on neuvoo toteuttaa vaiks haaste on päinvastainen..

Loma alkamas, rästihommii hirmuisesti ja käsi kiukkuu et pitäis ottaa rauhas :facepalm_man:
Prätkäki seisonnas ku ei oikein kärsi ajaa :cry:
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin