900c Combi Coupe MY89

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89 käyttökunnostus-uskonpalautusprojekti

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Ahaa, no tuo väärä asentohan voisikin aiheuttaa noita ongelmia, naapurikin parvekkeelta kysyi onko kalvo varmasti paitsi ehjä, myös oikeassa kohdassa. Tällä hetkellä siis luisti menee sisään miten päin tahansa. Täytyy katsoa tuo asia tarkasti kun menen seuraavan kerran tuonne auton luo.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: 900c Combi Coupe MY89 käyttökunnostus-uskonpalautusprojekti

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Tarkista ekaksi, että kalvo on oikeassa asennossa kiinni sillä metallirenkaalla luistissa. Kalvon sisäreunan alla on sielläkin samanlainen uloke ja luistissa vastaava hahlo. Pidä luisti pystyssä, niin vaimennusöljy ei karkaa. Tosin yksi Saabin asentaja sanoi, että pistää sinne vaan täyteen ATF:ää, kyllä se ylimäärä sieltä poistuu. :)

Sitten asennat sen luistin takaisin runkoon siten, että kalvon reunan alla oleva uloke menee rungossa sille tarkoitettuun loveen. Näin luisti menee vain oikeassa asennossa paikalleen. Kyllä se siitä kuntoon tulee. :)

Väärä asento aiheuttaa ihan varmasti ongelmia, kun luistin tarvitsemat alipaineet yms. eivät toimi tarkoitetulla tavalla. Katso se kalvon reunus myös, vaikka olisikin uusi, jos olet vahingossa kasannut sen väärään asentoon, niin siihen on saattanut tulla viiltoja. Pienikin reikä aiheuttaa häiriöitä. Myös venynyt kalvo aiheuttaa käyntihäiriöitä.
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89 käyttökunnostus-uskonpalautusprojekti

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Noin selkeillä ohjeilla homma onnistunee kunhan sen ehdin hoitamaan, kiitokset taas kerran avuista :D

Olisi kyllä hyvä homma jos nuo ongelmat nyt johtuisivat tuosta luistin ja kalvon asennosta ja siihen liittyvistä jutuista, melko huonosti on nyt kuitenkin aikaa tuota alkaa enempää purkamaan. Tuli kyllä mieleen että täytyy katsoa ensi talvena (riippuen vähän siitä missä nyt sattuu silloin asumaan ja opiskelemaan/työskentelemään) jos saisi jostakin kohtuuhintaisen tallitilan ja korvaavan käyttöauton niin sitten voisi rauhassa käydä läpi tuota satkua vähän joka puolelta. Tallitila ei ilmaista ole eikä välttämättä auton laittaminenkaan mutta kun ei rahaa juuri mene juhlimiseen tai gourmet-ruokaan niin on varaa vähän Saabiakin kunnostaa :mrgreen:
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89 käyttökunnostus-uskonpalautusprojekti

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Pienen tauon jälkeen taas päivitystä: luisti oli kuin olikin oikealla kohdalla ja kalvo oikeassa asennossa. Käytös oli muutama päivä sitten taas se että ensimmäiset kilsat menevät kuin vettä vain, kiihtyy, käy, myös tyhjäkäyntiä jne., sitten moottoritiellä ei kiihtynyt millään kaasun asennolla 120 km/h merkin yli, motarilta rampissa poistuessa reilusti oikealle kaartavassa mutkassa tuntui loppuvan bensansyöttö pariin kertaan, ja tämän jälkeen ei sitten enää tyhjäkäynti ollut millään tavalla tasaista sen enempää kuin kiihtyvyyskään. Tämän reissun jälkeen päätin ostaa uuden kalvon ja jos ei sillä tokene niin viedä jollekin tunnetusti osaavalle pajalle.

Noh, auto sitten seisoskeli pari päivää tuossa pihalla kun ei ollut mitään motivaatiota edes ostaa uutta kalvoa, kunnes eilen illalla välähti. Tajusin että tämä ongelmien sarja oli alkanut alunperin siitä, kun huollossa vaihdettiin uusi neula kaasariin, ja se parin viikon jakso ennen viimeisintä säätöä jonka aikana auto toimi, katkesi siihen kun kaasariin laitettiin ohjearvon mukaisesti öljyä. Olin jo aiemmin päätellyt että ongelmat johtuvat kaasarista ja kaasarissa luultavasti keskiosan jostakin komponentista. Viimeisenä pisarana tajusin yhdistää tähän sen, että nyt siellä on öljyä juuri korjaamokäsikirjan ohjearvon verran (10 mm yläreunasta), mutta silti kaasaria kasatessa kantta saa tosissaan painaa sisään viimeiset pari senttiä, aiemmin oikealla öljymäärällä tämä matka on ollut se muutama milli ennen kuin kansi osuu runkoon.

Hovikorjaaja oli jo joulukuussa vakuuttunut että siellä on väärä neula ja käski minua selvittämään minkälainen sinne kuuluisi, mutta tämä kariutui siihen kun selvitin että Strömbergissä ja Pierburgissa on sama neula (ainakin Saabin kaasarioppaan mukaan). Nyt tuli mieleen, että entäs jos sinne onkin laitettu jonkin muun (auton) kaasarin neula... Viimeksi säädettäessä ihmeteltiin sitäkin, miksei seoksensäätöruuvi tunnu tekevän mitään. Nämä asiat tuntuvat yhdistyvän väärään neulaan, aiemmin diagnosointia ovat haitanneet sytytyspuolen satunnaisuudet...

Tänään satku toimi taas kauppareissulla, jos ei täydellisesti niin huomattavasti paremmin kuin viimeksi, pientä nykimistä kaasua painaessa välillä tuntui muttei mitään täydellisiä hyytymisiä tai tyhjäkäynnin katoamista. Jotenkin tulee mieleen, että se neula vuotaa vaimennusöljyä pihalle, ja tämän myötä toiminta pikkuhiljaa paranee mutta muuttuu kulmikkaammaksi... Tällä voisi selittää myös sen aiemman ihmeparanemisen jonka laitoin uusien virranjakajan kannen ja pyörijän laskuun, nimittäin ennen niiden vaihtoa auto seisoi monta päivää ja jos sieltä häviää pikkuhiljaa öljyä niin tuossa ajassa öljymäärä olisi ehtinyt laskea sopivalle tasolle. Nyt suunnitelmana on ostaa uusi kalvo ja neula, ja jos niillä ei tokene niin hankkia korjaussarja ja irrottaa koko roska puhdistukseen ja säätöön, kun ongelmat kuitenkin kaasarista tavalla tai toisella tuntuvat johtuvan.

Jos huomaat lukiessasi ajatusvirheen amatöörin päättelyketjuissa, huomauta siitä, pyydän :D
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: 900c Combi Coupe MY89 käyttökunnostus-uskonpalautusprojekti

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Kun vaihdoin neulan ja asetin sen kirjojen mukaan oikeaan korkeuteen, niin se ei pelannut ollenkaan, eikä seos säätynyt mihinkään. Neulaa pudotettaessa alkoi säätö vaikuttaa seoksiin, mutta hengenahdistus jäi kuitenkin, kun kaasutinta ei putsattu. Olen aivan varma, että vika on kaasuttimen säädöissä myös mekaanisten osien osalta. Putsaaminen on myös ilman muuta tarpeen samoin uusi pohjaventtiili eli se venttiili, mihin neula menee.
# 419 Vesa Pohjalainen
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24610
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: 900c Combi Coupe MY89 käyttökunnostus-uskonpalautusprojekti

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

huomenna pitäis kans vaihtaa kalvo... tikkis verkstad lahjoitti mulle nuuskatykin et saa tomaattiöljyä annostella kaasariin... siitä on aikaa reilu 10v ku viimeks oon kalvoa saabbiin vaihtanu,..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89 käyttökunnostus-uskonpalautusprojekti

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Pitää ny seurata miten tuo toimii, jos ei käytös jatku riittävän kohtuullisena kevyeen arkikäyttöön, huollan ja putsaan kaasarin aikaisemmin, muutoin myöhemmin. Näillä näkymin kesän töihin kuljetaan pääosin Dacia Vanilla, että sen puoleen ei juuri kauppa-ajoa suurempaa pitäisi tulla, ellen sitten päätä lähteä juhannuksena Ilomantsiin tms. Toki tämä tarkoittaa myös että pitäisi olla hyvin aikaa hoitaa autoa mutta saa nähdä milloin saan aikaiseksi :mrgreen:

Edit: Lyhensin ketjun nimeä kun se tuppasi työntämään viestin päivämäärän toiselle riville...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Tänään kävin ostamassa pari kalvoa Pierburgiin, ja vaihdoin toisen tuossa tunti sitten. Tyhjäkäynti tasaantui, moottorin heiluminen puolelta toiselle kylmänä loppui, kiihtyvyys kaasu pohjassa palasi lopullisesti (moottoritiellä mittari nousi 135:een, sillä kohtaa kantti loppui kesken räntäsateessa ja pimeässä moottorin melutessa 9-3:een tottuneille korville aivan mielettömästi). Mutkissa ja kiihdyttäessä pientä nykimistä esiintyy toisinaan, luisti takkuaa tai sitten neula heiluu, viimeksimainittu ei oikein herätä luottamusta kun se tuntuu pienestä tuulenvireestäkin taipuvan joka suuntaan irrotettuna. Kaasarin säädöt taitavat muutenkin olla melko kaukana ideaaleista, mutta käyttökunto on joka tapauksessa saavutettu uudestaan, jatkotoimenpiteitä seuraa ajan ja lompakon salliessa.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Nyt lienee mennyt riittävän pitkään ilman suurempia ongelmia että uskallan kirjoittaa tänne ilman pelkoa satkun vastaiskusta. Mitään en ole autolle tehnyt, ja viime viestin jälkeen omituinen käytös (mutkissa nykiminen sekä tyhjäkäynnin ja kiihtyvyyden häviäminen) jatkui alkuun täysin satunnaisesti, mutta nyt olen parin viikon ajan käyttänyt autoa paljon säännöllisemmin, ajanut moottoritietä, tehnyt säännöllisesti reippaita kiihdytyksiä yms. ja ongelmat loistavat poissaolollaan. :o

Minkään valtakunnan nykimistä, tukehtumisen tunnetta, huonoa käynnistymistä, saatika tyhjäkäynnin häviämistä ei ole nyt havaittu. Kaasun pohjaan asti painaminen tuntuu nyt selvästi kun moottori rupeaa vetämään todella ärhäkkäästi, ja tyhjäkäynti pysyy arviolta 900:ssa kierroksessa. Rpm-mittaria ei edelleenkään ole asennettuna enkä ole viitsinyt korkealle tyhjäkäynnille mitään tehdä kun ei siitä ole mitään haittaa, päinvastoin ryyppy nostaa kierrokset käynnistäessä sopivasti niin korkealle että latausvalo sammuu ilman kaasun painallusta :mrgreen:

Osa ongelmaa on ilmeisesti ollut käytön vähyys, joka on osaltaan vaikuttanut ongelmiin kaasarin kanssa, mistä on seurannut vähemmän käyttöä... Mitä enemmän olen autolla ajanut, sitä paremmin moottori on toiminut. Karstaa on aiemmin ollut aivan varmasti. Kulutuskin on edelleen mukavan vähäisissä lukemissa (tuo auto ei koko omistusaikana ole syönyt lähellekään sitä mitä Saab lupaa kaupungissa sen enempää kuin moottoritielläkään), viimeksi tankkasin viitisentoista litraa lähes tyhjään tankkiin (bensavalo oli palanut jo pitkään), ja nyt on ajettu ~120 kilometriä lähes pelkästään kaupungissa eikä valo ole vielä syttynyt uudestaan.

Että näin täällä, harras toive on että auto jatkaa näin hyvää toimintaa, niin voin keskittyä seuraavaksi suursiivoukseen (ohjaamo, ulkopinnat, alusta, takakontti, moottoritila) ja yleiseen pikkusiistimiseen listojen korjailun, maskin maalauksen ja vastaavien merkeissä. Saapa satku toimia lähiviikkoina työautonakin pari päivää kun paketti-Dacia menee määräaikaishuoltoon.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: 900c Combi Coupe MY89

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Siteeraten ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantaista: "Auto tykkää, kun sillä ajetaan" :)
Itse olen ajellut myös jo varmaan kuukauden pelkästään punaisella ceellä ja hopea femma on huilinut tallissa. Hyvin on c pelannut ja aina toiminut moitteettomasti. :D
# 419 Vesa Pohjalainen
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Toiminta on jatkunut edelleen moitteettomana, tänään oli vuorossa renkaiden vaihto ja pesu. Rengaspultit alkavat olemaan sen verran pyöreät että seuraava renkaanvaihto tapahtuu rengasliikkeessä, osittain senkin takia että silloin täytyy saada uudet renkaat vanteille. Viime talven vielä palvelleet Hakkapeliitat (valmistusviikko 49/00) lähtevät kierrätykseen, ja nyt alla olevat Euromasterit (valmistusviikko 13/03) lähtevät samaan osoitteeseen tämän kesän jälkeen. Aivan uskomattoman hiljaista oli kulku noilla kivikovilla kesärenkaillakin verrattuna nokialaisiin, joissa oli muuten eturenkaissa ehkä neljäsosa nastoista tallella, ja näistä noin kolmasosa vielä kokonaisina.

Pesun jälkeen (on pilvisää):
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
(puhelimen kamera saa aikaan outoja sävyjä paikoitellen...)

Seuraavana olisi ohjelmassa sisustan perusteellinen putsaus, takakontin siivous ja pientä siistimistä moottoritilaan + keulaan puuttuva lista ja maskin uudelleenmaalaus harmaaksi.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Re: 900c Combi Coupe MY89

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Takaniskatuet ja takaspoikka kiinni vielä :)

Jotenkin liian "avonainen" ilman nuita.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Niskatuet ovat jo ennestään ostoslistalla, takaspoileria on kaverikin ehdottanu mutta itse olen aiemmin miettinyt enemmän etuspoilerin lisäystä... Originaaliutta takaspoilerikaan ei pahasti haittaisi koska niitä on uutenakin saanut Saabilta, ja takaluukku on niin kolhuilla ja naarmuilla että se pitää kunnostaa jossain vaiheessa joka tapauksessa :D Uusiin kaasupumppuihin luukun reunoille pitäisi tosin viimeistään spoilerin lisäyksen yhteydessä investoida, nykyiset vielä pitävät luukkua ylhäällä mutta eivät paljoa auta nostovaiheessa (varsinkaan talvella).

Eilen selvisi miksi nuo kuvat ovat niin harmaita (ja miksi Fordin konepelti on kolmoskuvassa melkein violetti), puhelimen kamerassa oli kontrastisäätö aivan miinusalueen laidassa. Pitää ottaa uusia kuvia jos tuo keli jossain vaiheessa vaihtuu lumisateesta auringonpaisteeksi...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Kuva
Nyt näyttää hieman vihreämmältä. Joku/jotkut kiireiset ihmiset olivat räiskineet keulan kuraan näin sateisena päivänä, pitää kuurata puhtaaksi jossain sateettomassa välissä.

Löysin tarveainetta autotallista ja päätin vähän tarratuunata satkua kun tämä on jo sen verran uusi että takaikkunassa ei enää ole mainintaa valmistusmaasta:
Kuva

:mrgreen:
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: 900c Combi Coupe MY89

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Yleisputsailu on edelleen tekemättä ja likaantumista on taas tapahtunut...pitäisi yrittää saada aikaiseksi. 9-3:lla tullut jonkin verran ajettua, ja sen jälkeen kaksi asiaa ärsyttävät satkussa varsin vahvasti. Ensimmäinen on melutaso, joka maantiellä on melko kova ja moottoritiellä erittäin kova. Äänieristystä tässä c-mallissa on ilmeisesti vähemmän kuin vähemmän karvalakeissa, ja sen kyllä huomaa varsinkin kun renkaat ovat vuodelta 2003, ei sillä, moottorikin pitää kyllä omat melunsa aavikkovälitysvitosesta huolimatta.

Toinen valituksenaihe onkin nimenomaan vaihteisto, se kun toimii kulmikkaasti, vaatii silloin tällöin voimaa vaihteen päällesaamiseksi ja metelöi kaikkine ulinoineen, ja tämäkin korostuu c-mallissa kun yhdistetään koneen sata hevosvoimaa ja seiskan ensiövälitys = maantiellä jokainen 75 km/h ajava Nissan aiheuttaa vaihdon neloselle mistä seuraa puolestaan melutason nousu. Kaupungissa ajamisesta vaihteisto (yhdessä kaasarin kanssa) tekee rasittavaa verrattuna 9-3:een, varsinkin kun vaihtotarve on vielä suurempi.

Molempiin kohtiin olen suunnitellut korjausta, melutasoon se on puuttuvan äänieristyksen lisääminen alustavasti ainakin lattiaverhoilun alle ja tarvittaessa muuallekin, vaihteiston kohdalla vaihteistoöljyn vaihto. En olisi yhtään yllättynyt ja oikeastaan melkein lyön vetoa että alkuperäiset moottoriliejut siellä pyörii edelleen.

Moottorin toiminnan puolesta ei ole mitään raportoitavaa tai suurempaa valitettavaa, kaasari aiheuttaa pientä pomppimista ja ryypyn kanssa leikkimistä kylmänä, ja korkea tyhjäkäynti puolestaan jälkikäyntiä. Kumpikaan ei suuremmin haittaa kun auto ei kuitenkaan enää sammuile rullaillessa tai jätä kiihtymättä, ja kulutuskin on olosuhteet huomioonottaen varsin kohtuullinen :D

Edit: Lisätäänpä vielä moitteita 9-3:llekin: penkin pituussäätövara on liian pieni, Bananarama kuulostaa kojelaudan minikaiuttimista varsin kolholta ja aina kiihdyttäessä joku ilkeämielinen näkymätön olento ruiskuttaa eturenkaiden alle jotain superliukasta ainetta :( :mrgreen:
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Vastaa Viestiin