Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9000 CS 2.0t my96
Lähetetty: Ti Elo 06, 2013 21:18
Tonnari on nyt vähän saanut masennusta aikaan. Lokarista puuttuu käytännössä kaikki pelli muovilistan takaa... Ei sitä hitsaamalla saa kuntoon. Eikä pakkelillakaan
HIntasekseen edelleen hyvä, mutta oli se vanha Saksantuontipommi kivempi, kun ei ollut mätä. Tekniikas kyl sit enemmänki vikaa, mut niitä osia saa kaupasta ja kivempi vaihtaa kuin hitsata. Tilkkutäkki ei muutu miksikään... Ja ku niitä pellejä pitää sit viä maalatakki... Ristus.
Kontin reikä. Tää on sinänsä kiva, et se ei oo paraatipaikalla. Saa räkiä tynnyripelliä ja kilo massaa päälle. Koukku on kiinnityksiltään niin mätä, et ei siihen kyl pyörätelinettä kummempaa viitti laittaa.
Kattoo ny jos ton lokarin paikkailis pakkelilla ja maalilla et sais leiman ens talveks. Pitäs kuitenki saada pikkuhiljaa avo talviteloille. Siinäki alkaa olemaan tän kesän ajot ajettuna ja odottais pientä telakointia talveksi. Kytkin luistaa, ruosteongelmia pohjas ja takaluukus, vähä perushuoltoa edelleen tekemättä (siis pa-suodatinta, moniurahihnaa yms vähäpätöistä), jäätävä alusta, rumat kesävanteet...
Tonnari kuitenkin koki höytypesun ihmeitä.
En tiä oliko pesijän v*ttuilua vai ihan tosissaan, mutta sanoi, että "yleensä autot ollu normilikasia eikä tämmösiä" Jäätävähän tuo oliki. Penkit näyttää nyt ihan erilaisilta, mut homeen haju jäi. Kai se on niin syvällä penkeis ja kattoverhoilus ja kaikkialla. Seuraavaks pitäs varmaa sit otsonoida, mut jos kuitenki ensin koittais hajunpoistajia yms poppakonsteja, jokka vie rahat ja järjen. Muuten nyt priima, mutta kuskin penkissä uretaania tms raksamiesten mukana tullutta kivaa settiä, joka ei lähde pois.
Ei nyt anna oikeutta työn jäljelle. Osa penkeistä on "vastakarvaan" ja led-salama kännykässä pilaa. Oikeasti tuo on nyt todella tumman harmaa, ja puhtaan näköinen. Tuo ruskehtava sävy on vain värivirhe. Hienoa jälkeä ja suuri kiitos pesijälle, jos vaikka vahingossa luet.
HIntasekseen edelleen hyvä, mutta oli se vanha Saksantuontipommi kivempi, kun ei ollut mätä. Tekniikas kyl sit enemmänki vikaa, mut niitä osia saa kaupasta ja kivempi vaihtaa kuin hitsata. Tilkkutäkki ei muutu miksikään... Ja ku niitä pellejä pitää sit viä maalatakki... Ristus.
Kontin reikä. Tää on sinänsä kiva, et se ei oo paraatipaikalla. Saa räkiä tynnyripelliä ja kilo massaa päälle. Koukku on kiinnityksiltään niin mätä, et ei siihen kyl pyörätelinettä kummempaa viitti laittaa.
Kattoo ny jos ton lokarin paikkailis pakkelilla ja maalilla et sais leiman ens talveks. Pitäs kuitenki saada pikkuhiljaa avo talviteloille. Siinäki alkaa olemaan tän kesän ajot ajettuna ja odottais pientä telakointia talveksi. Kytkin luistaa, ruosteongelmia pohjas ja takaluukus, vähä perushuoltoa edelleen tekemättä (siis pa-suodatinta, moniurahihnaa yms vähäpätöistä), jäätävä alusta, rumat kesävanteet...
Tonnari kuitenkin koki höytypesun ihmeitä.
En tiä oliko pesijän v*ttuilua vai ihan tosissaan, mutta sanoi, että "yleensä autot ollu normilikasia eikä tämmösiä" Jäätävähän tuo oliki. Penkit näyttää nyt ihan erilaisilta, mut homeen haju jäi. Kai se on niin syvällä penkeis ja kattoverhoilus ja kaikkialla. Seuraavaks pitäs varmaa sit otsonoida, mut jos kuitenki ensin koittais hajunpoistajia yms poppakonsteja, jokka vie rahat ja järjen. Muuten nyt priima, mutta kuskin penkissä uretaania tms raksamiesten mukana tullutta kivaa settiä, joka ei lähde pois.
Ei nyt anna oikeutta työn jäljelle. Osa penkeistä on "vastakarvaan" ja led-salama kännykässä pilaa. Oikeasti tuo on nyt todella tumman harmaa, ja puhtaan näköinen. Tuo ruskehtava sävy on vain värivirhe. Hienoa jälkeä ja suuri kiitos pesijälle, jos vaikka vahingossa luet.