Edistystä
Kone puotettu Viggenistä poies, hyvinkin vikkelään lähtee alakautta
Purkamisen jäljiltä
Seuraavaksi kone pukkiin ja osiin. Kunhan tästä joutaa.. Apulaitteet yms. nyppäilin pikaseen irti.
Koitetaa kummiskin saada mahd pian auto ajoon
Visio:
-Laakerit marmorilta
-Wössnerit maptunilta
-Tasapainoakseleilla kuikkaa
-Lohkolle hoonaukset & tasopinnan oikaisu.
Muutama epäkohta löytyi eli korkattuja kierteitä päätykopissa.. Eli otetaan varaosa-autosta paremmat tilalle. Ihme kun öljyä vuosikin oudoista kohdin..
Kopalle tehtyä
-Konehuoneen pesu liuttomilla. Oli meinaan öljyinen..
-Konepellin "eristeen" irroitus.
-Alustan pesu.
-Ulkokuoren pesu.
-Vahaa 2 kerrosta pintaan , kelpaa seistä pihassa.
Löytyi muuten hiiren pesä konepellin verhoilusta , siksi jääkin nyt kokonaan poies. Tarkoitus vain pestä.
Tämän saa kun näitä autoja seisottaa
Jos joku tietää hyvän firman mistä saa vikkelään Loctiten 510:ä niin saa sanoa hep
Kysymys:
Onnistuuko 1.osaisen imusarjan vaihto vain heittämällä, vai onko eroja piuhoissa / antureissa?
Tässä tosiaan vielä 2.osainen. Nyt samalla olisi ollut kätevä vaihtaa.