Og satkun ropausta

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Mikki2
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: To Elo 12, 2010 21:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Og satkun ropausta

Viesti Kirjoittaja Mikki2 »

Vesilasitesti pitää koittaa. Kiitti vinkistä mestari.
Mb W211 220cdi wagon aut. -07 // Og900 T16 5d -92 // Triumph Rocket 3 -06 // Tech2 // Timppa #5363#
Avatar
PM99
"Saabisti"
Viestit: 861
Liittynyt: Ti Tammi 21, 2020 23:04
Paikkakunta: Oulainen

Re: Og satkun ropausta

Viesti Kirjoittaja PM99 »

mestari kirjoitti:
Pe Huhti 23, 2021 07:00
voisi kokeilla vesilasiin langans 0 ja painaa liipasina ja katsoo millainen kaasupurkaus tulee eri arvoilla ja arvioi tuleeko se kaikki sieltä päästä edes :D
Tuo voi olla hyvä ei aina äänen perusteella erota.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saab 900 Turbo 8 sedan -87 Saab 99 -84 Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Avatar
Mikko_H
"Hölösuu"
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Og satkun ropausta

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

Onko migissä täytelankamahdollisuus, eli voisko olla plussa ja miinus ristissä kaasukäytttöön?
Avatar
PM99
"Saabisti"
Viestit: 861
Liittynyt: Ti Tammi 21, 2020 23:04
Paikkakunta: Oulainen

Re: Og satkun ropausta

Viesti Kirjoittaja PM99 »

Joo eikösse pitäisi olla + Kahvaan ja -miinus normaalisti maadoitukseen ja ydintäytelanka puolella itse kahva maadoittaa ja maajohtoon tulee + :o
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saab 900 Turbo 8 sedan -87 Saab 99 -84 Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Vastaa Viestiin