Sivu 5/6

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ke Touko 19, 2010 20:36
Kirjoittaja Simo_V
Kännykkäkuvaa, mittari ja rattikokeilu:

Kuva

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ke Touko 19, 2010 22:10
Kirjoittaja TaHa
Ehdottomasti borbetit alle, jollei ole noiden 16" aerojen tilalle niitä classisen kauniita superaeroja. Komia vanne tuo borbet 8)

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: To Touko 20, 2010 13:47
Kirjoittaja Simo_V
Penkit kun sattuu olemaan tonnarista niin säädettävä istuinlämmitys oli aika helppo homma asentaa pelkääjällekin ja tuossa ovat nätisti vierekkäin. Ei niillä kesäautossa ole paljoa käyttöä ja saavat väistyä ilmastoinnin tieltä kun sellainen tulee joskus hankittua.

Ratti vaihtuu tavan kolmipuolaiseen rattiin takasin. Airbag-ratin tuntuma ei ole kovin hyvä tässä autossa, se on niin painava että ohjauksesta tulee liian kevyen tuntuinen, aika hassu juttu. Ollapa momon nelipuolainen lisävarusteratti, se on ollut kuvien perusteella suosikki jo kauan.

16" Aerot on mun mielestä oogeeseen (tai ainakin pystäriin) paremmat kuin Super Aerot. Borbetteja koitan alle viikonloppuna. En oikein vieläkään tiedä miten suhtautuisin niihin, ehkä selkiintyy ajatukset kun näkee alla.

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Su Touko 23, 2010 19:51
Kirjoittaja Simo_V
Kuva

Kunnostin venakopan. Suunnitelmana olisi vielä maalata imusarja mustaksi (ajatuksesta luovuttu sittemmin) ja bensatukista pitäisi saada siistimpi. Mustat tulpanjohdot tarvitsisi ja onhan tuolla konehuoneessa vaikka mitä hienosäätöä että saa nätin.

Kuva

Omavalmistehattuhyllyllä cc-tonnarin kaiutinritilät ja kaiutinsovitteet. Verhoilla pitää vielä uudestaan, että paremmin sulautuisi muuhun sisustaan. Niskanoja piti kuvauksen ajaksi ottaa pois, sen kolo tuossa etureunassa.

Kuva

Siinäpä parempi kuva ahtomittarista, rattikin jo vaihtui takasin.

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: La Touko 29, 2010 18:08
Kirjoittaja Simo_V
Nyt tarvitsisin virranjakajan. Tarjotkaapa Tampereelta/läheltä mahdollisimman nopeasti.

Edit: Toistaiseksi myös pelkkä hall-anturikin piisais.

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Su Touko 30, 2010 21:12
Kirjoittaja Simo_V
En onnistunut saamaan uutta virranjakajaa viikonloppuna, jos huomenna olis parempi onni.

Mun kameran ainoa toimiva objektiivi on vähän ahdas sisäkuvauksiin mutta eiköhän tästä kuvasta sen verran saa selvää, että nykyään on hattuhyllyn verhoilu melkosesti paremman värinen kuin ennen:

Kuva

Jotain originaalia nahkarattiakin olisi taas tulossa postin mukana, vähän "?" mitä sieltä tulee.

Edit: Peruuntui ne nahkakaupat.

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ma Touko 31, 2010 00:57
Kirjoittaja Suabisti
Tuo onkin aika järkevä toteutus tuosta hattuhyllystä.
Nuo alkuperäiset sedan-Satkun hattuhyllyt on niin onnetonta tekoa, että väsähtävät pelkistä 4" kovaäänisistä :)

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ke Kesä 02, 2010 22:03
Kirjoittaja Simo_V
Tykkään kyllä et tuli aika hyvä hattuhylly. Tekis myös mieli tehdä takapenkin keskinojan taakse luukku konttiin, onkos joku tehnyt? Myös lukuvalot c-pilariin kiinnostais.

Tänään tuli asennettua oikein mieluisa lisävaruste:

Kuva

Virranjakajakin pelittää muuten taas.

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: To Kesä 03, 2010 08:56
Kirjoittaja tetammi
Simo_V kirjoitti:Tykkään kyllä et tuli aika hyvä hattuhylly. Tekis myös mieli tehdä takapenkin keskinojan taakse luukku konttiin, onkos joku tehnyt? Myös lukuvalot c-pilariin kiinnostais.
Tonnarin lukuvalot sais varmaan kohtuu helpolla sovitettua.

Mulla oli ja saattaa olla jossain vieläkin selkänoja johon oli tehty suksiluukku. Reikä sinne ja siihen ommeltu jostain keinonahasta pitkä pussi joka oli muistaakseni lattarautakehyksen kanssa kontin puolelta reiän ympärillä kiinni. Ihan siisti se oli eikä isoja meteleitä kuulunu takakontista.

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ti Kesä 08, 2010 14:15
Kirjoittaja Simo_V
Täytyy niitä tonnarin lukuvaloja sovitella, sellaset on jo hommattuna. Takalesjöt sai väistyä cc:n kuormajousien tieltä. Hitusen se on nyt takaa korkea mutta toisaalta ajettavuus parani huomattavasti.

Kuva

Kuva

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ti Kesä 08, 2010 16:03
Kirjoittaja jakaraik
jo on tyylikkään näköinen pystykeula, harvoin yhtä nättiä näkee 8O

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ti Kesä 08, 2010 16:04
Kirjoittaja Ronska
Lyhensitkö niitä kuormajousia lainkaan?
Pitäis varmaan itsekin moiset laittaa 99:iin, takalesjöt on aika onnettomat...

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ti Kesä 08, 2010 16:14
Kirjoittaja Simo_V
Ronska kirjoitti:Lyhensitkö niitä kuormajousia lainkaan?
Pitäis varmaan itsekin moiset laittaa 99:iin, takalesjöt on aika onnettomat...
En lyhentänyt yhtään. Oli jännä kun vertasi kuormajousia ja lesjöjä keskenään niin ainepaksuus ja jousen korkeus oli ihan samat, lesjössä puoli kierrosta enemmän tavaraa. Vähän hämmensi että tosiaanko näillä eväin auto nousee.. mut nousi se.

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ti Kesä 08, 2010 18:41
Kirjoittaja Olli Kinaret
Onko tuo vaihdekepin nahkanuppi alkuperäinen lisävaruste, vai aftermarket, vai tonnarista? Tahtoo kanssa 8)

Re: 900 S 4D -92

Lähetetty: Ti Kesä 08, 2010 19:57
Kirjoittaja Simo_V
On alkuperäinen ja uusi og:n nuppi. Ebaystä löytyy. Hinta oli sellanen, että puolisen vuotta piti arpoa onko sen arvoinen.