Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Lähetetty: Ma Heinä 04, 2022 20:23
^Deltan huollosta, palvelusta ja osaamisesta Mitsubishin laminaattina olen kyllä kuullut pääosin vain huonoa. Oma kokemus rajoittuu siihen kun ostin sieltä tiivisteet vetopyörästön öljyjen vaihtoon ja neljästä tiivisteestä kolme meni oikein mutta yksi ei. Noin muuten poliittisena kannanottona kiinnostaisi tietää onko Delta-Auto edelleen venäläisten omistuksessa. Omistus on käsittääkseni rekisteröity Britanniaan, mutta sehän ei tarkoita sitä etteikö varsinaiset ketjun päässä olevat omistajat olis venäläisiä. Mulla ei ole mitään venäläisiä yksityishenkilöitä vastaan, mutta ehkä vähän liian moni britanniassa viihtyvä Iivana on kuitenkin Putinin lähipiiriä, joten siinä yksi merkittävä syy valita Turun seudulla paikallinen perheyritys Mitsuhuolloksi Deltan sijaan.
Tuohon korkea vai epäkorkea auto -vääntöön ei voi kommentoida muuta kuin että nämä on lopulta makuasioita ja korkean maavaran voi kokea huonona valintana, tarpeellisena ominaisuutena tai vähemmän tarpeellisena, mutta mukavuusvarusteena. Itse pärjäilin madalletulla Saabillakin ihan ok, mutta kyllä se pohja laahasi maata välillä Turun talvessa. Eikä kyse ollut vain Kuntecin saamattomuudesta vaan ihan tuossa mun oman tontin ajotielläkin piti joskus vähän täyttää uria ettei keskeltä ottanut pohja kiinni maahan.
Ja siinä kohtaa se viimeistään harmittaa kun siellä puuterilumen alla onkin se kivi tai muu murkula jota ei lumelta huomaa ennen kuin se kolahtaa pohjaan. Mitsun kanssa olen nauttinut siitä että ei tarvitse niin varoa noita paikkoja ja voi aika reteesti ajella vaikka mökin pihaan etuoven eteen eikä jäädä kainosti parkkiksell ja roudata isot kantamukset sieltä. Ja jos vaikka duunimatkalla on minimaalinen prosentti matkasta sellaista että tarvitsee korkeaa maavaraa oikeasti (enkä nyt tarkoita korotettua suojatietä vaan todellisempaa tarvetta), niin se korkean maavaran puute kyllä saattaa tehdä siitä duunimatkasta ihan oikeasti vaikean vaikka prosentit näyttää pieneltä.
Tuohon korkea vai epäkorkea auto -vääntöön ei voi kommentoida muuta kuin että nämä on lopulta makuasioita ja korkean maavaran voi kokea huonona valintana, tarpeellisena ominaisuutena tai vähemmän tarpeellisena, mutta mukavuusvarusteena. Itse pärjäilin madalletulla Saabillakin ihan ok, mutta kyllä se pohja laahasi maata välillä Turun talvessa. Eikä kyse ollut vain Kuntecin saamattomuudesta vaan ihan tuossa mun oman tontin ajotielläkin piti joskus vähän täyttää uria ettei keskeltä ottanut pohja kiinni maahan.
Ja siinä kohtaa se viimeistään harmittaa kun siellä puuterilumen alla onkin se kivi tai muu murkula jota ei lumelta huomaa ennen kuin se kolahtaa pohjaan. Mitsun kanssa olen nauttinut siitä että ei tarvitse niin varoa noita paikkoja ja voi aika reteesti ajella vaikka mökin pihaan etuoven eteen eikä jäädä kainosti parkkiksell ja roudata isot kantamukset sieltä. Ja jos vaikka duunimatkalla on minimaalinen prosentti matkasta sellaista että tarvitsee korkeaa maavaraa oikeasti (enkä nyt tarkoita korotettua suojatietä vaan todellisempaa tarvetta), niin se korkean maavaran puute kyllä saattaa tehdä siitä duunimatkasta ihan oikeasti vaikean vaikka prosentit näyttää pieneltä.