Saab 9-3 rakentelua
Re: Saab 9-3 rakentelua
Käsittääkseni se on tollainen mikä oli
varaston tyhjennys kamppanjassa.
400128625 Hiilikuitu kojelauta, LHD 9-3 1998-2005 224,80 €
Multa löytyy yksi purettuna ja ylimääräisenä, jos kiinnostaa laita YV:tä.
varaston tyhjennys kamppanjassa.
400128625 Hiilikuitu kojelauta, LHD 9-3 1998-2005 224,80 €
Multa löytyy yksi purettuna ja ylimääräisenä, jos kiinnostaa laita YV:tä.
Saab 9-3 2.0T SE -01
Re: Saab 9-3 rakentelua
Vähän uutta palikkaa etupäähän... Saas nähdä mitkä käy ja mitkä ei, kun kallistuksenvakaajakin oli 26mm paksu ja mitä netistä löysin, niin ei ollu ku 24mm reijällä isoin...
![Kuva](http://i236.photobucket.com/albums/ff116/shinehri/Saab/20121009_205509.jpg)
![Kuva](http://i236.photobucket.com/albums/ff116/shinehri/Saab/20121009_205509.jpg)
Viimeksi muokannut Loyal, Ma Huhti 29, 2013 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Saab 9-3 rakentelua
24mm pusla pitäisi käydä hyvin. sulla on yksi ohjausvaihteen pusla tuossa liikaa jos meinaat clampin laittaa.
Re: Saab 9-3 rakentelua
Eikös siihen ohjausvaihteeseen tule yksi kuskin puolelle ja yksi apparin puolelle?
Apparin puolelle tulee sit lisäks toi tanko...
Apparin puolelle tulee sit lisäks toi tanko...
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Saab 9-3 rakentelua
ei vaan clamppi tulee toisen puslan tilalle, puslaa ei tule ollenkaan. ainoastaan kuskin puolelle urkku.Loyal kirjoitti:Eikös siihen ohjausvaihteeseen tule yksi kuskin puolelle ja yksi apparin puolelle?
Apparin puolelle tulee sit lisäks toi tanko...
Re: Saab 9-3 rakentelua
Clampin kanssa taitaa vasemman puolen ohjausvaihteen uretaanipuslan hyöty olla lähinnä henkinen. Jokatapuksessa tuosta puslasta pääsee varmasti helposti myyntipalstalla eroon, kun hinnoittelee oikein. Hyvä hankinta, mikäli ei viitsi clampista maksaa.
Tuosta kuvasta puuttuu mielestäni takapään uretaanipuslat
Kesällä vaihdoin taakse uretaanipuslat. Vaikutti mielestäni ajettavuuteen yhtä paljon, kuin sen jälkeen lisäämäni camppikin. Eli aika paljon.
Tuosta kuvasta puuttuu mielestäni takapään uretaanipuslat
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kesällä vaihdoin taakse uretaanipuslat. Vaikutti mielestäni ajettavuuteen yhtä paljon, kuin sen jälkeen lisäämäni camppikin. Eli aika paljon.
Re: Saab 9-3 rakentelua
Perän puslat laitetaan ens keväänä vasta alustan kanssa...
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Saab 9-3 rakentelua
Kävin kokeilemassa noita ilmamassalukuja ja kehä 3:lla 80km/h täysi kiihdytys 3:lla ja
pyynnit ja saannit olivat 1260 ja 950, eli ilmeisesti tuossa ilmamassamittarissa olisi
jonkun näköistä vikaa kun lukemat eivät ole samat...? vai mistä tuo voi johtua?
Mistä muuten saa ilmamassamittarin edullisesti?
pyynnit ja saannit olivat 1260 ja 950, eli ilmeisesti tuossa ilmamassamittarissa olisi
jonkun näköistä vikaa kun lukemat eivät ole samat...? vai mistä tuo voi johtua?
Mistä muuten saa ilmamassamittarin edullisesti?
Viimeksi muokannut Loyal, La Loka 13, 2012 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Saab 9-3 rakentelua
Paljonko oli ahtopaine (Pinl)?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Saab 9-3 rakentelua
Muistaakseni pinl on jotain 1200-1300 luokkaa... Täytyy vielä testaa tuo lukema.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Saab 9-3 rakentelua
Hait jo varmaan uuden immun..?
Viskaa yv:tä jos haluat lainata.
Viskaa yv:tä jos haluat lainata.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: Saab 9-3 rakentelua
Nyt kun ajoin 100km 95E:llä niin tuntuu et nyt kun tankkasin taas tankin e85:sta täyteen toi pinl luku nousi... se on nyt 2493 kun motarilla ajaa nelosella täys kaasulla...jcarlson kirjoitti:Paljonko oli ahtopaine (Pinl)?
ennen se oli mun mielestä vaan jotain 1200...
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Saab 9-3 rakentelua
Eli moottorinohjaus lisää ahtopainetta, jotta se saavuttaisi tavoite ilmamäärän. Suosittelen hankkimaan uuden ilmamassamittarin, ennen kuin menee niin laihalle, että mäntä sulaa.Loyal kirjoitti:Nyt kun ajoin 100km 95E:llä niin tuntuu et nyt kun tankkasin taas tankin e85:sta täyteen toi pinl luku nousi... se on nyt 2493 kun motarilla ajaa nelosella täys kaasulla...jcarlson kirjoitti:Paljonko oli ahtopaine (Pinl)?
ennen se oli mun mielestä vaan jotain 1200...
Vaimon kauppakassi: Volvo V70 D5 -05
Oma käyttis: Volvo V70 D5 AWD -05
Omat harrasteet: Volvo Amazon -67 2.8 l 16v Turbo (race), Volvo Amazon -66 2.8 l 16v Turbo (street), Volvo P1800 "Pyhimys"
Oma käyttis: Volvo V70 D5 AWD -05
Omat harrasteet: Volvo Amazon -67 2.8 l 16v Turbo (race), Volvo Amazon -66 2.8 l 16v Turbo (street), Volvo P1800 "Pyhimys"
Re: Saab 9-3 rakentelua
2500 Pinl kuulostaa kovastikkin hajonneelta massamittarilta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com