Nyt on ostettu vänkärinpuolelle uusi käsijarruvaijerikin. Pitää katella millon saa aikaiseksi vaihtaa. Onneksi on kuitenkin tuore leima niin ei ole niin kiire tuolla. Tulihan tuo jarrusatula purettua ihan varmuuden vuoksi, kun samana iltana kun oli leiman saanu niin päätti oikea takarengas jäädä lukkoon kun pihassa kokeilu mielessä testasin käsijarrua. Satulan käytin irti ja samalla painoin männän sisään. Keinua jumppailin ja sain vetristettyä sen hyväksi. Paikalleen laitossa pistin vaseliinia satulan liukuihin ja jarrupalojen taakse, niin eipähän kitise. Ilmaaminen tapahtui melko helposti kun pisti vaan virrat päälle ja avasi hieman roppua, niin tuntui kuin olisi itekseen ilmannu tuon jarrun

Käsijarruvaijeria en enää pistäny itse jarruun kiinni niin eipähän erreyksissään vetäse ja jää taas suotta jumiin. 96:ssa kun on tottunu käsijarrua käyttämään kun vapaakytkytin joka ei aina välttämättä pitänyt niin tottui vetämään varmistukseksi sen käsijarrun.
Vaan tänään tallia siistiessä tuli kerättyä tämän ruostepalikat yhteen kasaan ja kyllähän tuo aika hyvän näkönen kasa olikin
Toki ei tuokaan vielä paha ole kun vertaa tuon 96:sen ruosteisiin

Vois melkein laittaa tuon sämpylän omallekkin projekti sivulle kuvan tuosta kasasta, vaan antaa olla
Uudet kangasmatotkin tuli tähän ostettua kun halvalla sain

Toki tarvikemalliset vaan mikäs siinä. Pääasia, että näyttävät hyviltä ja kyllä ne nuo kuluneet kumimatot voittaa.
