Äh, ei jaksa säätää, näköjään ihan uusikaan öljypohja ei olisi ollenkaan pahan hintainen, mutta laitetaan nyt käytetty kun sellaisen sopivasti saan tähän hätään.
Takimmainen moottorinkannatin tuli uusittua, siellä oli vielä orkkis paikoillaan (’01 valmistusleimalla) ja hämmentävän hyväkuntoinen, ei mitään vikaa eikä tuntunut yhtään löysältä. No sinne meni Professional Partsin dieselversio tilalle, vaihdetaan sitten orkkis takaisin jos tuo uusi ei kestä mitään. Kuskinpuolella on jo uusi, laitetaan apukuskin puolelle vielä uusi kunhan öljypohja on takaisin paikoillaan.
Maptunin ohjausvaihteen tuki tuli myös askarreltua paikoilleen, ihan asiallisen oloinen kampe. Maptunin ”orkkis”jakoketjun kun tilasin niin sieltä tuli näköjään Febi-Bilsteinin tuote jossa ei ole ollenkaan niitä keltaisia ajoitusmerkkejä.

Eli laskuhommiksi menee.
Etuiskarin yläpäistä kuskinpuoleinen on loppu, joten tuli KYBit tilattua kun oikein mitään muutakaan ei saa. Laatu ei kyllä oikein vakuuta, toisessa oli valmiiksi lommo ja toisessa tuli mukana liian isot mutterit. Nuo pitäisi vielä saada askarreltua paikoilleen niin etten irroita napaa ja ohjausniveltä yms., teoriassa ainakin mahdollista varsinkin kun ei ole enää orkkisjousia vaan madaltavat. Tähän paikkaan ei viitsisi tehdä oikealla tavalla kun se on kuitenkin ensi keväänä/kesällä edessä kun laitan paremmat iskarit ja jouset, niin kokeillaan nyt onnistuuko tuollain kikkailemalla.