On taas ollu autotäyteinen viikko. Sellanen terapiaviikko siis. Siirsin penkit Saabista Golfiin ja on tää inan isompi. Jos mä istun apukuskin paikalla, niin on "ihan ok" mahdollisuus matkustaa kun taas Saabissa se oli "voittaa kävelyn". Sitte taas kun säädän kuskin penkin sillain, että ihan kivasti viä ajaa, niin tyttärelle jää vielä tilaa jaloille kunnolla. Saabin kanssa jalat oli missä oli eikä niitä sivuttain liikuteltu. Tosin ei hän kyllä valittanutkaan olostaan, mutta ehkä ei ole tottunut parempaan matkustamiseen
No nyt saa saksalaista kansanautoa sitten ihailla. Octavias varmaan olis viä paremmat tilat, mutta eipä niitä kakslitrasina näillä kilsoilla ja märällä laatikolla ole tullut vielä vastaan...
Se on sitä premiumia, että kun siirsi romut ovitaskusta toiseen, niin tässä on tommosta karvaa toi sisäpinta. Kolisee ja rämisee varmaan inan vähemmän mitä pelkkää muovia vasten.
Premiumihan jatkui myös persaukises ensiostajas, jolla ei ole ollut rahaa ruksia varapyörää. On meinaan iso monttu tavaroille, kolisee tuolla sitten varmaan sen mitä ovitaskun kolinoissa säästyy. Pitää haalia tuonne se ristikon mallinen tilanjakaja, tai sitten vaan rakentaa se subbari joka piti jo nelikkoon askarrella.
Tämmönen muovi pyöri kontissa ja piti oikeen googlata varaosanumerolla, että keksein mikä se on. Ja se oli lampun päätymuovi. Kiinnikkeet oli ehjät, niin pistin paikalleen. Onneks oli tallella, tosin en kyllä tuon puuttumista mitenkään noteerannut.
Koukkuki käänty potkimatta koloonsa kun otti adapterin pois
Lähti ihan suosiolla, toisin kuin punaisesta SC:stä. Laitoin kontaktispräytä rasian sisään, kun läppä ei tuntunu olevan 100 % tiivis tiivisteestään huolimatta.
Ja tietenki vaihdoin kilventaustan ainoaan oikeaan.
XWD lähti sitte kans. Onnea uuteen kotiin. Saatiin ihan jees kauppa aikaseks, kun saan noukkia siitä vielä jälkikäteen renkaat takasi. Ei tartte tohon mummularakettiin haalia mistään uusia tai käytettyjä tähän hätään...
Mä oon myyntihintaa pitkään sulatellut, siis jo ennen kauppaa, ja lopputulema on se, että nyt oli oikea aika myydä. Ja hinta oli oikea. Tää XWD:n kokeminen maksoi remontti- ja pääomakuluina karkeasti 2250 € (matkat on harrastusta ja terapiaa, en laske hintaa), niin eipä se silleen kallis harhamatka ollut, kun se sisältää siis myös tietysti käyttöautoilun. Toki tonnin ruoskalla olis voinu päästä halvemmalla, mutta 250 €/kk on ihan sopuraha käyttöautosta. Samanhan mä nyt maksan pätkänä tästä Golfista, jos sen silleen miettii. Toisaalta Golf sitten taas tavallaan säästää satasen kuus polttoaineissa, mutta se on taas eri tapa lähestyä aihetta.
Paras muisto XWD:stä oli siltiki tämä reissu:
Olis ollu jollain etuvetosella melkosen ankea ratapäivä