900 -87 i8 -> T16
Re: 900 -87 i8 -> T16
Satkun laatikot kestää nykyään niin hyvin, että voi vaihtaa holsuun?  
			
			
									
									Porsche 944 turbo 2jz
Porsche Cayman
						Porsche Cayman
Re: 900 -87 i8 -> T16
Kerrohan ahtimen strategiset mitat 
			
			
									
									
						Re: 900 -87 i8 -> T16
Lootat paskoo satkuissa, se on vaan sitä motorsporttia 
Paketti konehuoneesta nousseena vanhalla lootalla ja lainaholsulla:

Ehjähkö loota vaihdettu koneen alle ja oma holsu pakosarjan jatkeena:

ahtimen mitat 54/56 16 pesällä
Ahtimen lainasta kiitokset turboguru mr. Max Flow:lle.
			
			
									
									
						Paketti konehuoneesta nousseena vanhalla lootalla ja lainaholsulla:

Ehjähkö loota vaihdettu koneen alle ja oma holsu pakosarjan jatkeena:

ahtimen mitat 54/56 16 pesällä
Ahtimen lainasta kiitokset turboguru mr. Max Flow:lle.
Re: 900 -87 i8 -> T16
Kesää odotellessa  
 
Mikäs kytkinpaketti sulla tuolla oikein on
			
			
									
									Mikäs kytkinpaketti sulla tuolla oikein on
saab 9-3 -02 
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
						kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Re: 900 -87 i8 -> T16
vakio 228mm paketti
			
			
									
									
						Re: 900 -87 i8 -> T16
Turha kiittää perskele ennenku se on ees palautettu 
			
			
									
									///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
						Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: 900 -87 i8 -> T16
Satkumotorsportfilosofia:ripakopallinen laatikoita+holset = paljon lenkkaria ja mukavia ruuvaushetkiä  
Toimii varmaan 160% paremmin, kuin mun rane ex.satku vastaavalla turbolla
			
			
									
									Toimii varmaan 160% paremmin, kuin mun rane ex.satku vastaavalla turbolla
Porsche 944 turbo 2jz
Porsche Cayman
						Porsche Cayman
Re: 900 -87 i8 -> T16
Jooh ja mä saan lisää bensakiskoja, kun sulla porsii niitä laatikoita 
			
			
									
									#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
						Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: 900 -87 i8 -> T16
Niinhän tuo toimii!TuPe kirjoitti:Toimii varmaan 160% paremmin, kuin mun rane ex.satku vastaavalla turbolla
Matti: no vaikka, mutta Teijolla ei ehditä sitten enää pesemään mitään muuta kuin mun osia
Re: 900 -87 i8 -> T16
Hahh... Mä pidän koneen kuumana koko ajan sitten!f-19 kirjoitti:Niinhän tuo toimii!TuPe kirjoitti:Toimii varmaan 160% paremmin, kuin mun rane ex.satku vastaavalla turbollaPensakaan ei haise
Matti: no vaikka, mutta Teijolla ei ehditä sitten enää pesemään mitään muuta kuin mun osia
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
						Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: 900 -87 i8 -> T16
Hmm, pitääsköhän itsekkin lyödä moinen "pääkallo" tohon omaan T16.f-19 kirjoitti:Lootat paskoo satkuissa, se on vaan sitä motorsporttia
Paketti konehuoneesta nousseena vanhalla lootalla ja lainaholsulla:
Ehjähkö loota vaihdettu koneen alle ja oma holsu pakosarjan jatkeena:
ahtimen mitat 54/56 16 pesällä
Ahtimen lainasta kiitokset turboguru mr. Max Flow:lle.
Alkaa jo häiritsemään, kun 470tkm menty orkkislaatikolla ja 70tkm yli kilon ahdoilla
#3628 
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
						Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Re: 900 -87 i8 -> T16
Ei siinä tosiaan muuta kun lyö sinne vaan ni alkaa tapahtua 
 mm. kytkin luistaa ja kipinä loppua kesken niiku itellä 
			
			
									
									
						Re: 900 -87 i8 -> T16
Koska paras DI? Voimakas suorasytkäkipinä!f-19 kirjoitti:Ei siinä tosiaan muuta kun lyö sinne vaan ni alkaa tapahtua :) mm. kytkin luistaa ja kipinä loppua kesken niiku itellä :(
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
						9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)