![Kuva](http://i471.photobucket.com/albums/rr75/y-ami/SaaB%2096/125.jpg~original)
![Kuva](http://i471.photobucket.com/albums/rr75/y-ami/SaaB%2096/126.jpg~original)
![Kuva](http://i471.photobucket.com/albums/rr75/y-ami/SaaB%2096/127.jpg~original)
Aika hiljasta on ollu. Tänään jaksoin tollasen paikan tehä. Viel olis konehuoneessa yks nurkka mitä pitäis paikata. Sitte vois ruveta putsaamaan paikkoja ja miettimään ehkä maalaamista.
sabatti 96 kirjoitti:aa kiitos![]()
No siis koneistamolle ja kansihommiin meni noin vähän päälle 500e + Sittenhän tohon voi lisätä vielä laakereiden, tiivisteiden ja muiden tarvikkeiden hinnan. Vielä on tulossa uutta osaa. En viitti edes laskea mitä noi on tähän asti tullu maksamaan
sabatti 96 kirjoitti:Niinpä. Ajatuksena olis että tulis toimiva ja luotettava kone.
Tuota 2-kurkkusta kaasaria mulla ei ole.
Kyl mä luulen että mulle riittää toi fomoco.
Varmaan kannattaa hommata siihen tuo huoltosarja? Tuossa on joskus ollu käsihuikka, mutta vaijerinpää meni jonnekkin etulokarin taakseSekin pitää sitten joskus viritellä toimimaan.
Ok, Kiitti vinkistävakari 1 kirjoitti:Kun alat purkamaan kaasuttajaa ja halkaiset sen löytyy alapuolen kanavasta kuula ja "neula" nämä hukkuu helposti jos asiaa ei tiedä. Eli kannattaa kääntää alaosa ylösalaisin vain jonkun astian päällä.
Terve!vakari 1 kirjoitti:Terve!
Kuinkasprojekti edennyt, onko konetta jo alettu kasaamaan
![]()
Vesa A
Moukan tuuriaSaab.96 kirjoitti:Oot kyllä löytäny hyvän aihion. Ruostetta ei näytä olevan nimeksikään.
itsekin luulin että tuota ei saa kun pitkän aikaa klubikaupassa luki että olisi loppu...nalleolut kirjoitti:komeen näkönen ja hyvä että kirjaa löyty vielä klubikaupasta vaikka sen loppumista epäiltiin toisessa jutussa.