Re: Herrasmieskruiseri Saab 9000 CD 1997
Lähetetty: Ti Syys 22, 2015 12:19
Nyt se pomppas ja jo myrkyn lykkäs ynnä muita viidakon sanontoja...
Ajellessa kotia kohti Helsinki Hacklabilta eilen pitämästäni Git/GitHub-opetustuokiosta päätti auto just Nupurin liittymästä parisataa metriä ohi ajettuani sammuttaa moottorinsa. Ei käynnisty, startti junnaa kyllä. Rättiin saa terävän hajusta kosteutta kun pa-tukin banjoa raottaa.
Tästä tilanteesta tallustelin sitte kommunikaatiokyvyttömänä (puhelin oli tietty himas) lähellä asuville sukulaisille ja sain kyydin himaan.
Tänään sitte käytiin vaimon suosiollisella avustuksella hinaamassa ajokki kotipihaan tarkempia tutkimuksia varten, toki mukana oli pari DI-kassua siltä varalta, että lähtis helposti ja vois ajella peräkkäin kotiin. Lievä käpy kävi kirkonkylän risteyksessä kun rattilukko yllätti hinattavaa ajoneuvoa ohjaavan vaimon ja ite en tajunnu syytä kaarron loivuuteen. Etupäästä vähän muovit tykkäs huonoa kun hinausköysi veti suoraan vasemmalle, mutta muuta vahinkoa ei sattunu, mitä nyt kilpi täytyy käydä poimimassa risteyksestä...
Joka tapauksessa siis kuuppairkissä jo arveltiin että olisko TÄÄ nyt sitten se kuuluisa kampiakselin asentoanturi, jota toisesta autosta turhaan tappelin vaihtaakseni. Koitan sen nyt tossa kuhan saan lounasta napaani...
Ajellessa kotia kohti Helsinki Hacklabilta eilen pitämästäni Git/GitHub-opetustuokiosta päätti auto just Nupurin liittymästä parisataa metriä ohi ajettuani sammuttaa moottorinsa. Ei käynnisty, startti junnaa kyllä. Rättiin saa terävän hajusta kosteutta kun pa-tukin banjoa raottaa.
Tästä tilanteesta tallustelin sitte kommunikaatiokyvyttömänä (puhelin oli tietty himas) lähellä asuville sukulaisille ja sain kyydin himaan.
Tänään sitte käytiin vaimon suosiollisella avustuksella hinaamassa ajokki kotipihaan tarkempia tutkimuksia varten, toki mukana oli pari DI-kassua siltä varalta, että lähtis helposti ja vois ajella peräkkäin kotiin. Lievä käpy kävi kirkonkylän risteyksessä kun rattilukko yllätti hinattavaa ajoneuvoa ohjaavan vaimon ja ite en tajunnu syytä kaarron loivuuteen. Etupäästä vähän muovit tykkäs huonoa kun hinausköysi veti suoraan vasemmalle, mutta muuta vahinkoa ei sattunu, mitä nyt kilpi täytyy käydä poimimassa risteyksestä...
Joka tapauksessa siis kuuppairkissä jo arveltiin että olisko TÄÄ nyt sitten se kuuluisa kampiakselin asentoanturi, jota toisesta autosta turhaan tappelin vaihtaakseni. Koitan sen nyt tossa kuhan saan lounasta napaani...