Otin vähän ennakkoa ruuvauksen suhteen, kun sadepilvet väistyivät. Vaihdoin siis moniurahihnan juuri kinneriini.
Aika kinkkinen vaihtaa, kun tilaa on oikeasti vähän mutta kyllä se sinne vaihtui. Onneksi otin ja käänsin renkaat kokonaan oikealle ennen urakkaa, kun tiputin sen keskirullan hiluineen moottoritilan pohjalle eli pitihän sitä pohjasuojaa vähän avata mikä taas helpotti remmin laittoa kampiakselin siivapyörälle. Syy miksi tumpeloin ne osat oli, että laitoin vahingossa ne prikat väärinpäin ja keskirulla jäi liian ”ulos”.
Netistä lukemani teippikikka keskirullan asennuksessa toimii oikeasti ja kiristäjän pultin irroituksessa Weran Tool-check räikkä säästi minut 8mm kuusiokoloavaimen rälläköinniltä
Ja kai noissa vanhoissa osissa oli jotain, kun yksi ääni hävisi kokonaan. Luulin, että ohjaustehostimessa olisi jotain (siinä itse asiassa oli snadi klappi mutta ei vuotoa eikä käteen tuntunut mitään laakerin takertelua, muissa osissa ei tuntunut klappia saati takertelua), kun aiemmin rattia kääntäessä kuului selvää önisevää ääntä. Nyt ko. ääni on hiljaisempi ja muistuttaa enemmän ohjaustehostinta kuin öninää mitä kuului aiemmin.
Pieni öljyvuoto löytyi myös mutta minun mielestä se ei tullut ketjunkiristäjältä. Näytti valuvan jostain päätykopan ja kannen välistä. Ajattelin puuttua siihen jahka toi alkaa merkkaamaan reviiriään
