Tästä se etenee...
Kansi on nyt vaihdettu, vielä pitäisi kytkin vaihtaa ja kiinnitellä pakokaasujarru yms. hilpettä. Kyllähän tuo vielä aikaa ottaa ennen kun on valmis, jos ensi vkloppuna valmistuisi. Senverran vielä potkii Bowmoore eilisen jäljiltä että tänään ei ole saanut oikein mitään aikaiseksi, johtosarjaa sentään sain pilkottua. Kierrätys on päivän sana, täytyy hyödyntää puretuista autoista johtosuojuksia ja liittimiä.

Lisäystä:
Kytkytin lumpsahti paikalleen ilman ongelmia. Enpähän vaihtanut tuohon sylinteriin tiivisteitä, toivottavasti ei tarvitse katua. Eilen illalla sain vekottimen konepeltiä lukuunottamatta kasaan, piti kyllä jonkin aikaa hengitellä syvään kun imusarjaa kiristäessä viimeinen pultti napsahti poikki. Sain sen kuitenkin helpolla irti lyömällä taltalla pulttiin uraa ja kiertämällä pois. Savutkin tuli jo otettua, ei vaan kehdannut tuolla tallissa kauaa käyttää. Vähemmänhän nuo "kuivat" paininkupit raplattaa kun ne edelliset, oletin että olisivat päästäneet kovempaakin ääntä.
Ei muuta kuin auto ulos tallista, sormet ristiin ja tarkkailemaan mistä vuotaa mitäkin...

Eipähän tullut otettua kuviakaan pahemmin, muutama huonolaatuinen kännykkäversio:

Kyllähän tuolla jotenkuten tekemään mahtuu, ja mahtuisi paremminkin ellei olisi niin helvetisti rojua edessä...

Purkuvaiheessa...

Tuossa taitaa olla jo melekein kasattuna...

Johtoa, putkea, letkua ja ennen kaikkea paskainen venakoppa...
Kuvassa näkyy myös ehkä huonoin mahdollinen MAT-anturin paikka. Sattuu juuri sopivasti konepellin "keinu" tökkäämään tuohon, piti tehdä matalampi liitin että kestäisi paikallaan... Ei tule aina kaikkea ajateltua loppuun saakka!