Nyt kun on toistanut tasanluvun 10 kertaa eri autoihin samankaltaisia virityksiä:
- lastu / ohjelma / ahtojen nosto
- välillä suuttimet
- välillä isompi ahdin
- Dp+katti+putki
jne...
Siinä ei ole oikein enää hohtoa ja sillä tavalla annettavaa. Tietysti voisi tavoitella +700-1000hv (olisi ehkä hothoa ja kallista), mutta sellaista autoa ei nyt tarvitse. 350 hv lukemillakin kortti on liian löysässä, vaikka haluaa noudatta lakia.
Mutta sitä kautta itse asiaan:
Tekisi mieli rakentaa 900 kaasarista perinteisillä menetelmillä hieman virkeämpi.
- Vaakaimut
- Kireämpi nokka
- Peltisarja
Muutama kysymys, jos joku on rakennellut:
- Olisko mitään järkeä (vapaa kysymys)?
- Löytysiköhän kohtuuhintaisia osia?
- Irtoisikohan 150 hv?
Ja sitten:
Minkälasilla virityksillä 900 kilpasarjalaiset liikkuivat. Siihen puoleen en ole koskaan perehtynyt, mutta kiinnostaisi.
