900s -> 900S ;) päivitetty hieman

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

900s -> 900S ;) päivitetty hieman

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Tänne tulee ajankuluessa enemmän tai vähemmän kattava plörinä pikkuässän kasvaessa isoksi ässäksi...

Nyt on jo odottamassa sprintterin cooleri keula-asennusta....

APC-järjestelmä + muuta tulossa...

Kuva
Viimeksi muokannut saabracing, Ma Kesä 20, 2005 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

vastaava:

http://home.online.no/~mofjeldb/engelsk/Indexeng.htm

Muutama mielenkiintoinen seikka 8O
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

elä hyvä mies APCeetä laita. laita ennemmin Trionicci vitonen
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1119
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maikki »

tottakai trionic-5 olis paljoon parempi ratkaisu ku apc...minäki laitan trionicin heti kun koko paketteja rupee löytään alla 100 eurolla kuten apc-bokseja kaikkine hiluineen :lol:
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
95power
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 13:58

Viesti Kirjoittaja 95power »

Tuosta OG900S:stä saa kyllä pätevän pelin ilman APC:täkin. Resepti on seuraava:
- iso IC keulille, uudet ahtoputket ( tuo ic:hän sinulla jo onkin )
- asiallinen ahdin, esim. t3/t4 hybridi ei tule kovin pahan hintaiseksi teetettynä ( Lehtimäki tai joku vastaava osaa homman )
- säädöt kuntoon ( Harinen )
- orggis bensapuoli esim. vakiosuuttimet riittävät tuonne 210 - 220 bhp:een saakka
- jotkut ketkä näitä tehneet laittaneet yleensä myös isomman öljynlauhduttimen
Noilla muutoksilla ja n. 1.1 barin ahdoilla vehkeestä lähtee tuo mainittu 210 - 220 bhp teho ja kustannukset pysyvät maltillisina.
Tämä on OG900:een tehokas ja toimiva resepti. Ihan pitkässä juoksussakin. Ja jättää aika monta APC:llä varustettua T16:ta.
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1119
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Minun 900S:

- Modattu harmaa APC
- max. 1.1 bar, pitää nätisti yli 0.9 bar 5000 rpm ja yli
- vakio mitsun turbo ja bensapuoli
- ei vielä cooleria :cry:

Tänään pitäis kattoa sopisko 2wd cossu-sierran cooleri järkevästi keulalle. Talven ajattelin pärjätä ilman ic:tä kun pitännee priorisoida ja tänään maalataan edellisen "maalarimestarin" paikkaisräpellykset uusiksi, sitten uudet iskarit ja kytkin.

Kunhan ic on kiinni niin sitten hariselle :twisted: Tosin nyt jo näitä "lintulauta-takaluukulla ja tarroilla +50 hp"-tuning-pellejä v....taa kun vanha saappi pistää 6-0 :twisted:

Voi olla saappi tulee myyntiin jos työpaikka vaihtuu ja pitännee laittaa dieseli. Tosin eiköhän jotain piristystä löydy og9-3 dieseliinkin muttei yhtä halvalla kun näihin.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1119
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Eilen tuli laitettua alustapuoli kuntoon:

kilenin madallusjouset ja sachsin iskarit. Kaikista vinkeistä huolimatta etupää oli helpompi potilas kuin takapää vaikka allaolleet "offroad"-jouset olivat etupäästä 9 cm korkeammat ja takaa vähän vähemmän :D

Tuntuu oikein passelilta yhdistelmältä. Ei pintakova mutta kummiskin jämäkkä. Nyt vain huutaa super-aeroja alle kun 185/65 näyttää pappa-koolta :wink:
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Hieman päivittelyä...

Kuva

Cooleri vaihtu, mersun ohut kenno lenti roskiin ja tilalle tuli hieman vakuuttavampi laitos, omatekonen tietty :wink:

Testikäytössä nyt... kyllä ainakin käsin testattuna ahtoputkilla on lämpöeroa jos testaa ahtimelta tulevaa ja imusarjaan menevää putkea :D

Tässä asennusversiossa ei tarvitä sitten ollenkaan rälläkkää... 8)

Kuvat o mitä o, mut ei satu ikinä oleen ku kännykkä mukana, seli seli :lol:
Viimeksi muokannut saabracing, Su Kesä 26, 2005 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

ic näyttää sopivan kokoiselta. mistäs kennon hommasit?
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

juuso kirjoitti:ic näyttää sopivan kokoiselta. mistäs kennon hommasit?
Se oli puolet isompi, piti laittaa oikeen ISO iso cooleri mut, ei mahtunut :evil:
joten joutu halkaseen kahtia...

Se tuli isommasta mersusta...
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Pitikös koolerin päädyt tehdä kokonaan uusiksi vai oliko toi jo alunperin alupäätyinen???
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kokonaan uusiksi, alumiiniputkesta sahasin silleesti ovelasti vinosti puoliksi...

olikohan 80mm putkea ja kävi sopivasti niihin coolerin reunoihin...

Muovipäädyt lenti aikasta kireesti roskiin...

Tigillä kasaan, kiinnityksen olis voinu tehä fiksumminkiin, mut toimii se noinkin...
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Oliko muuten sisärivoitettua kennoa tuo??? Mistä hommasit 80mm alumiiniputkea, itte en oo vielä semmosta löytäny???
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

joo, sisärivotettuu kennoa oli. samalta näytti kaikinpuolin kuin tuuninkikennot...



Paikallinen metallipulju, oisko ollu http://www.timolehtimaki.fi/
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Jotain pientä tapahtunut...

Into lopahti motskarikauden alettua :evil:

Kuva
Vastaa Viestiin