900s -> 900S ;) päivitetty hieman
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
900s -> 900S ;) päivitetty hieman
Tänne tulee ajankuluessa enemmän tai vähemmän kattava plörinä pikkuässän kasvaessa isoksi ässäksi...
Nyt on jo odottamassa sprintterin cooleri keula-asennusta....
APC-järjestelmä + muuta tulossa...
Nyt on jo odottamassa sprintterin cooleri keula-asennusta....
APC-järjestelmä + muuta tulossa...
Viimeksi muokannut saabracing, Ma Kesä 20, 2005 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Tuosta OG900S:stä saa kyllä pätevän pelin ilman APC:täkin. Resepti on seuraava:
- iso IC keulille, uudet ahtoputket ( tuo ic:hän sinulla jo onkin )
- asiallinen ahdin, esim. t3/t4 hybridi ei tule kovin pahan hintaiseksi teetettynä ( Lehtimäki tai joku vastaava osaa homman )
- säädöt kuntoon ( Harinen )
- orggis bensapuoli esim. vakiosuuttimet riittävät tuonne 210 - 220 bhp:een saakka
- jotkut ketkä näitä tehneet laittaneet yleensä myös isomman öljynlauhduttimen
Noilla muutoksilla ja n. 1.1 barin ahdoilla vehkeestä lähtee tuo mainittu 210 - 220 bhp teho ja kustannukset pysyvät maltillisina.
Tämä on OG900:een tehokas ja toimiva resepti. Ihan pitkässä juoksussakin. Ja jättää aika monta APC:llä varustettua T16:ta.
- iso IC keulille, uudet ahtoputket ( tuo ic:hän sinulla jo onkin )
- asiallinen ahdin, esim. t3/t4 hybridi ei tule kovin pahan hintaiseksi teetettynä ( Lehtimäki tai joku vastaava osaa homman )
- säädöt kuntoon ( Harinen )
- orggis bensapuoli esim. vakiosuuttimet riittävät tuonne 210 - 220 bhp:een saakka
- jotkut ketkä näitä tehneet laittaneet yleensä myös isomman öljynlauhduttimen
Noilla muutoksilla ja n. 1.1 barin ahdoilla vehkeestä lähtee tuo mainittu 210 - 220 bhp teho ja kustannukset pysyvät maltillisina.
Tämä on OG900:een tehokas ja toimiva resepti. Ihan pitkässä juoksussakin. Ja jättää aika monta APC:llä varustettua T16:ta.
Minun 900S:
- Modattu harmaa APC
- max. 1.1 bar, pitää nätisti yli 0.9 bar 5000 rpm ja yli
- vakio mitsun turbo ja bensapuoli
- ei vielä cooleria
Tänään pitäis kattoa sopisko 2wd cossu-sierran cooleri järkevästi keulalle. Talven ajattelin pärjätä ilman ic:tä kun pitännee priorisoida ja tänään maalataan edellisen "maalarimestarin" paikkaisräpellykset uusiksi, sitten uudet iskarit ja kytkin.
Kunhan ic on kiinni niin sitten hariselle Tosin nyt jo näitä "lintulauta-takaluukulla ja tarroilla +50 hp"-tuning-pellejä v....taa kun vanha saappi pistää 6-0
Voi olla saappi tulee myyntiin jos työpaikka vaihtuu ja pitännee laittaa dieseli. Tosin eiköhän jotain piristystä löydy og9-3 dieseliinkin muttei yhtä halvalla kun näihin.
- Modattu harmaa APC
- max. 1.1 bar, pitää nätisti yli 0.9 bar 5000 rpm ja yli
- vakio mitsun turbo ja bensapuoli
- ei vielä cooleria
Tänään pitäis kattoa sopisko 2wd cossu-sierran cooleri järkevästi keulalle. Talven ajattelin pärjätä ilman ic:tä kun pitännee priorisoida ja tänään maalataan edellisen "maalarimestarin" paikkaisräpellykset uusiksi, sitten uudet iskarit ja kytkin.
Kunhan ic on kiinni niin sitten hariselle Tosin nyt jo näitä "lintulauta-takaluukulla ja tarroilla +50 hp"-tuning-pellejä v....taa kun vanha saappi pistää 6-0
Voi olla saappi tulee myyntiin jos työpaikka vaihtuu ja pitännee laittaa dieseli. Tosin eiköhän jotain piristystä löydy og9-3 dieseliinkin muttei yhtä halvalla kun näihin.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Eilen tuli laitettua alustapuoli kuntoon:
kilenin madallusjouset ja sachsin iskarit. Kaikista vinkeistä huolimatta etupää oli helpompi potilas kuin takapää vaikka allaolleet "offroad"-jouset olivat etupäästä 9 cm korkeammat ja takaa vähän vähemmän
Tuntuu oikein passelilta yhdistelmältä. Ei pintakova mutta kummiskin jämäkkä. Nyt vain huutaa super-aeroja alle kun 185/65 näyttää pappa-koolta
kilenin madallusjouset ja sachsin iskarit. Kaikista vinkeistä huolimatta etupää oli helpompi potilas kuin takapää vaikka allaolleet "offroad"-jouset olivat etupäästä 9 cm korkeammat ja takaa vähän vähemmän
Tuntuu oikein passelilta yhdistelmältä. Ei pintakova mutta kummiskin jämäkkä. Nyt vain huutaa super-aeroja alle kun 185/65 näyttää pappa-koolta
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Hieman päivittelyä...
Cooleri vaihtu, mersun ohut kenno lenti roskiin ja tilalle tuli hieman vakuuttavampi laitos, omatekonen tietty
Testikäytössä nyt... kyllä ainakin käsin testattuna ahtoputkilla on lämpöeroa jos testaa ahtimelta tulevaa ja imusarjaan menevää putkea
Tässä asennusversiossa ei tarvitä sitten ollenkaan rälläkkää...
Kuvat o mitä o, mut ei satu ikinä oleen ku kännykkä mukana, seli seli
Cooleri vaihtu, mersun ohut kenno lenti roskiin ja tilalle tuli hieman vakuuttavampi laitos, omatekonen tietty
Testikäytössä nyt... kyllä ainakin käsin testattuna ahtoputkilla on lämpöeroa jos testaa ahtimelta tulevaa ja imusarjaan menevää putkea
Tässä asennusversiossa ei tarvitä sitten ollenkaan rälläkkää...
Kuvat o mitä o, mut ei satu ikinä oleen ku kännykkä mukana, seli seli
Viimeksi muokannut saabracing, Su Kesä 26, 2005 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
joo, sisärivotettuu kennoa oli. samalta näytti kaikinpuolin kuin tuuninkikennot...
Paikallinen metallipulju, oisko ollu http://www.timolehtimaki.fi/
Paikallinen metallipulju, oisko ollu http://www.timolehtimaki.fi/
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa