Sivu 1/3

900s -> 900S ;) päivitetty hieman

Lähetetty: La Loka 02, 2004 10:16
Kirjoittaja saabracing
Tänne tulee ajankuluessa enemmän tai vähemmän kattava plörinä pikkuässän kasvaessa isoksi ässäksi...

Nyt on jo odottamassa sprintterin cooleri keula-asennusta....

APC-järjestelmä + muuta tulossa...

Kuva

Lähetetty: La Loka 02, 2004 22:22
Kirjoittaja saabracing
vastaava:

http://home.online.no/~mofjeldb/engelsk/Indexeng.htm

Muutama mielenkiintoinen seikka 8O

Lähetetty: Su Loka 03, 2004 15:42
Kirjoittaja 900aero-84
elä hyvä mies APCeetä laita. laita ennemmin Trionicci vitonen

Lähetetty: Ma Loka 04, 2004 08:58
Kirjoittaja Maikki
tottakai trionic-5 olis paljoon parempi ratkaisu ku apc...minäki laitan trionicin heti kun koko paketteja rupee löytään alla 100 eurolla kuten apc-bokseja kaikkine hiluineen :lol:

Lähetetty: Ma Loka 04, 2004 09:34
Kirjoittaja 95power
Tuosta OG900S:stä saa kyllä pätevän pelin ilman APC:täkin. Resepti on seuraava:
- iso IC keulille, uudet ahtoputket ( tuo ic:hän sinulla jo onkin )
- asiallinen ahdin, esim. t3/t4 hybridi ei tule kovin pahan hintaiseksi teetettynä ( Lehtimäki tai joku vastaava osaa homman )
- säädöt kuntoon ( Harinen )
- orggis bensapuoli esim. vakiosuuttimet riittävät tuonne 210 - 220 bhp:een saakka
- jotkut ketkä näitä tehneet laittaneet yleensä myös isomman öljynlauhduttimen
Noilla muutoksilla ja n. 1.1 barin ahdoilla vehkeestä lähtee tuo mainittu 210 - 220 bhp teho ja kustannukset pysyvät maltillisina.
Tämä on OG900:een tehokas ja toimiva resepti. Ihan pitkässä juoksussakin. Ja jättää aika monta APC:llä varustettua T16:ta.

Lähetetty: Ma Loka 04, 2004 10:57
Kirjoittaja Maikki
Minun 900S:

- Modattu harmaa APC
- max. 1.1 bar, pitää nätisti yli 0.9 bar 5000 rpm ja yli
- vakio mitsun turbo ja bensapuoli
- ei vielä cooleria :cry:

Tänään pitäis kattoa sopisko 2wd cossu-sierran cooleri järkevästi keulalle. Talven ajattelin pärjätä ilman ic:tä kun pitännee priorisoida ja tänään maalataan edellisen "maalarimestarin" paikkaisräpellykset uusiksi, sitten uudet iskarit ja kytkin.

Kunhan ic on kiinni niin sitten hariselle :twisted: Tosin nyt jo näitä "lintulauta-takaluukulla ja tarroilla +50 hp"-tuning-pellejä v....taa kun vanha saappi pistää 6-0 :twisted:

Voi olla saappi tulee myyntiin jos työpaikka vaihtuu ja pitännee laittaa dieseli. Tosin eiköhän jotain piristystä löydy og9-3 dieseliinkin muttei yhtä halvalla kun näihin.

Lähetetty: Su Joulu 26, 2004 17:26
Kirjoittaja Maikki
Eilen tuli laitettua alustapuoli kuntoon:

kilenin madallusjouset ja sachsin iskarit. Kaikista vinkeistä huolimatta etupää oli helpompi potilas kuin takapää vaikka allaolleet "offroad"-jouset olivat etupäästä 9 cm korkeammat ja takaa vähän vähemmän :D

Tuntuu oikein passelilta yhdistelmältä. Ei pintakova mutta kummiskin jämäkkä. Nyt vain huutaa super-aeroja alle kun 185/65 näyttää pappa-koolta :wink:

Lähetetty: Su Helmi 20, 2005 21:31
Kirjoittaja saabracing
Hieman päivittelyä...

Kuva

Cooleri vaihtu, mersun ohut kenno lenti roskiin ja tilalle tuli hieman vakuuttavampi laitos, omatekonen tietty :wink:

Testikäytössä nyt... kyllä ainakin käsin testattuna ahtoputkilla on lämpöeroa jos testaa ahtimelta tulevaa ja imusarjaan menevää putkea :D

Tässä asennusversiossa ei tarvitä sitten ollenkaan rälläkkää... 8)

Kuvat o mitä o, mut ei satu ikinä oleen ku kännykkä mukana, seli seli :lol:

Lähetetty: Su Helmi 20, 2005 21:47
Kirjoittaja juuso
ic näyttää sopivan kokoiselta. mistäs kennon hommasit?

Lähetetty: Su Helmi 20, 2005 21:51
Kirjoittaja saabracing
juuso kirjoitti:ic näyttää sopivan kokoiselta. mistäs kennon hommasit?
Se oli puolet isompi, piti laittaa oikeen ISO iso cooleri mut, ei mahtunut :evil:
joten joutu halkaseen kahtia...

Se tuli isommasta mersusta...

Lähetetty: Su Helmi 20, 2005 22:15
Kirjoittaja hewidero
Pitikös koolerin päädyt tehdä kokonaan uusiksi vai oliko toi jo alunperin alupäätyinen???

Lähetetty: Su Helmi 20, 2005 22:18
Kirjoittaja saabracing
Kokonaan uusiksi, alumiiniputkesta sahasin silleesti ovelasti vinosti puoliksi...

olikohan 80mm putkea ja kävi sopivasti niihin coolerin reunoihin...

Muovipäädyt lenti aikasta kireesti roskiin...

Tigillä kasaan, kiinnityksen olis voinu tehä fiksumminkiin, mut toimii se noinkin...

Lähetetty: Su Helmi 20, 2005 22:27
Kirjoittaja hewidero
Oliko muuten sisärivoitettua kennoa tuo??? Mistä hommasit 80mm alumiiniputkea, itte en oo vielä semmosta löytäny???

Lähetetty: Su Helmi 20, 2005 22:30
Kirjoittaja saabracing
joo, sisärivotettuu kennoa oli. samalta näytti kaikinpuolin kuin tuuninkikennot...



Paikallinen metallipulju, oisko ollu http://www.timolehtimaki.fi/

Lähetetty: La Touko 07, 2005 18:53
Kirjoittaja saabracing
Jotain pientä tapahtunut...

Into lopahti motskarikauden alettua :evil:

Kuva